Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thee, hieronder had ik nog een vraag gesteld voor je over je avatar. Had je die nog gezien?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Waar zijn jullie nou?
Gewoon hier.

Ha Frizz!
Ha Jonari! Hoe is je nacht?
Mijn nacht is prima hoor.

Hoe is het met jou?
Mijne is een beetje slapeloos. Nummer twee al deze week. Maar morgen ga ik weer normaal doen.
Rot als je niet kan slapen.

Daar heb ik eigenlijk geen last van, maar ik ben gewoon een nachtmens.
Moge.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 januari 2014 @ 01:55:

Moge.Haha, goedemorgen schat.
Het combineert niet zo lekker met de wekker.

Had een beetje last van zelfmedelijden en gepieker maar morgen gewoon m'n borst weer naar voren en m'n kin omhoog.

Hai MV.
Zo is dat, Frizz, Kin omhoog en borst vooruit. En je kunt alles aan
Daarom! En zeker dit. Plus morgen ben ik lekker vrij, daar ga ik eens goed van genieten.
quote:Frizz schreef op 22 januari 2014 @ 02:07:

Daarom! En zeker dit. Plus morgen ben ik lekker vrij, daar ga ik eens goed van genieten.Ga je wat leuks doen?
Lieve allemaal!

Ik ging vroeg slapen maar ipv lieve schaapjes enzo..., droomde ik over kamelen die pakjes camel sigaretten uitdeelden... Pfff!!

Ik mis mijn camel sigaretje, maar is geen optie want sinds11.00 uur gisteren heb ik die niet meer gerookt.

Ben over op E roken... Ben een damper nu.

Maar wat een vieze smaakjes zeg! Eentje heb ik al weg gespoeld ... Gatverr. Nu een mix met wat menthol... Lekker!

Ik ga dooooorrr... Er zal toch wel een lekker smaakje voor mijn zijn!

Toch?

Groetjes Passie
anoniem_64a37d22826df wijzigde dit bericht op 22-01-2014 03:16
Reden: 11.00 uur 21 januari dus..
% gewijzigd
quote:passiebloempje65 schreef op 22 januari 2014 @ 03:12:

Lieve allemaal!

Ik ging vroeg slapen maar ipv lieve schaapjes enzo..., droomde ik over kamelen die pakjes camel sigaretten uitdeelden... Pfff!!

Ik mis mijn camel sigaretje, maar is geen optie want sinds11.00 uur gisteren heb ik die niet meer gerookt.

Ben over op E roken... Ben een damper nu.

Maar wat een vieze smaakjes zeg! Eentje heb ik al weg gespoeld ... Gatverr. Nu een mix met wat menthol... Lekker!

Ik ga dooooorrr... Er zal toch wel een lekker smaakje voor mijn zijn!

Toch?

Groetjes PassieHe Passie, toch de stap gezet! Goed zeg.
Passie, ik ben wakker omdat ik morgenochtend weer naar de tandarts moet. Ik had laatst een wortelkanaalbehandeling maar het is alleen nog maar meer gaan ontsteken. Hopelijk durf ik morgen heen te gaan. Brrrrrrr.
Voor zaterdag afspreken, heb jij nu Skype Passie? Of nog niet?

Ik dacht dat mijn droger het weer deed maar helaas. Dus vandaag even alvast mijn kleding wassen voor het weekend als ik bij jou ben. Ik denk dat ik gewoon eerst wat netjes aandoe en als we alleen bij jou thuis zijn dat ik mijn yogabroek aandoe en dat lekkere vest wat ik van jou heb gehad weet je wel, sloffen mee. En nog iets van makkelijke schoenen als we M. moeten uitlaten. Nou we moeten anders van de week nog even bellen. Oh en 1 ketting van mij is van de week stuk gegaan, of je voor mij aub zou willen kijken of je het kan maken, ik heb wel een nieuw koord, moet ik even vrijdag opzoeken maar die heb ik wel.

Ps, wel lastig geen Skype of emailadres waar ik je kan bereiken

Nog lastiger dat ik het de laatste keer niet voor je kon verhelpen.
Ik heb mij hier maar ingeschreven Deelnemers voor het VIVA energie collectief, ben al tijden op zoek naar iets anders maar durf nooit over te stappen.
Goedemorgen
Goeienavond!

Thee

Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
Sorry MV, dat ik vannacht niet meer reageerde maar na wat lezen ben ik weer in slaap gevallen. Zullen we morgenavond ff bellen?

En ik heb nog niet gerookt!!

Ik ga doorzetten met dampen om van die stomme sigaretten af te komen...
Passie, wat goed van je

Volhouden nu, je kan het!
quote:passiebloempje65 schreef op 22 januari 2014 @ 23:01:

Sorry MV, dat ik vannacht niet meer reageerde maar na wat lezen ben ik weer in slaap gevallen. Zullen we morgenavond ff bellen?

En ik heb nog niet gerookt!!

Ik ga doorzetten met dampen om van die stomme sigaretten af te komen...

Ja we bellen morgen wel ff.

Goed van je dat het je lukt om te stoppen.
Weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven