Wakker
woensdag 22 januari 2014 om 02:14
woensdag 22 januari 2014 om 03:12
Lieve allemaal!
Ik ging vroeg slapen maar ipv lieve schaapjes enzo..., droomde ik over kamelen die pakjes camel sigaretten uitdeelden... Pfff!!
Ik mis mijn camel sigaretje, maar is geen optie want sinds11.00 uur gisteren heb ik die niet meer gerookt.
Ben over op E roken... Ben een damper nu.
Maar wat een vieze smaakjes zeg! Eentje heb ik al weg gespoeld ... Gatverr. Nu een mix met wat menthol... Lekker!
Ik ga dooooorrr... Er zal toch wel een lekker smaakje voor mijn zijn!
Toch?
Groetjes Passie
Ik ging vroeg slapen maar ipv lieve schaapjes enzo..., droomde ik over kamelen die pakjes camel sigaretten uitdeelden... Pfff!!
Ik mis mijn camel sigaretje, maar is geen optie want sinds11.00 uur gisteren heb ik die niet meer gerookt.
Maar wat een vieze smaakjes zeg! Eentje heb ik al weg gespoeld ... Gatverr. Nu een mix met wat menthol... Lekker!
Toch?
Groetjes Passie
anoniem_64a37d22826df wijzigde dit bericht op 22-01-2014 03:16
Reden: 11.00 uur 21 januari dus..
Reden: 11.00 uur 21 januari dus..
% gewijzigd
woensdag 22 januari 2014 om 03:21
quote:passiebloempje65 schreef op 22 januari 2014 @ 03:12:
Lieve allemaal!
Toch?
Groetjes PassieHe Passie, toch de stap gezet! Goed zeg.
Lieve allemaal!
Toch?
Groetjes PassieHe Passie, toch de stap gezet! Goed zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 22 januari 2014 om 03:24
woensdag 22 januari 2014 om 03:33
Voor zaterdag afspreken, heb jij nu Skype Passie? Of nog niet?
Ik dacht dat mijn droger het weer deed maar helaas. Dus vandaag even alvast mijn kleding wassen voor het weekend als ik bij jou ben. Ik denk dat ik gewoon eerst wat netjes aandoe en als we alleen bij jou thuis zijn dat ik mijn yogabroek aandoe en dat lekkere vest wat ik van jou heb gehad weet je wel, sloffen mee. En nog iets van makkelijke schoenen als we M. moeten uitlaten. Nou we moeten anders van de week nog even bellen. Oh en 1 ketting van mij is van de week stuk gegaan, of je voor mij aub zou willen kijken of je het kan maken, ik heb wel een nieuw koord, moet ik even vrijdag opzoeken maar die heb ik wel.
Ps, wel lastig geen Skype of emailadres waar ik je kan bereiken
Nog lastiger dat ik het de laatste keer niet voor je kon verhelpen.
Ik dacht dat mijn droger het weer deed maar helaas. Dus vandaag even alvast mijn kleding wassen voor het weekend als ik bij jou ben. Ik denk dat ik gewoon eerst wat netjes aandoe en als we alleen bij jou thuis zijn dat ik mijn yogabroek aandoe en dat lekkere vest wat ik van jou heb gehad weet je wel, sloffen mee. En nog iets van makkelijke schoenen als we M. moeten uitlaten. Nou we moeten anders van de week nog even bellen. Oh en 1 ketting van mij is van de week stuk gegaan, of je voor mij aub zou willen kijken of je het kan maken, ik heb wel een nieuw koord, moet ik even vrijdag opzoeken maar die heb ik wel.
Ps, wel lastig geen Skype of emailadres waar ik je kan bereiken
Nog lastiger dat ik het de laatste keer niet voor je kon verhelpen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 23 januari 2014 om 01:21
quote:passiebloempje65 schreef op 22 januari 2014 @ 23:01:
Sorry MV, dat ik vannacht niet meer reageerde maar na wat lezen ben ik weer in slaap gevallen. Zullen we morgenavond ff bellen?
En ik heb nog niet gerookt!!
Ik ga doorzetten met dampen om van die stomme sigaretten af te komen...
Ja we bellen morgen wel ff.
Goed van je dat het je lukt om te stoppen.
Sorry MV, dat ik vannacht niet meer reageerde maar na wat lezen ben ik weer in slaap gevallen. Zullen we morgenavond ff bellen?
En ik heb nog niet gerookt!!
Ik ga doorzetten met dampen om van die stomme sigaretten af te komen...
Ja we bellen morgen wel ff.
Goed van je dat het je lukt om te stoppen.