Verrassing ceremoniemeester
maandag 20 januari 2014 om 17:26
Hallo, ik ben ceremoniemeester bij de bruiloft van mijn beste vriendin. Tot nu toe denk ik alleen maar mee met alles wat georganiseerd moet worden en ga ik mee naar afspraken met cateraars, bloemisten, locatiebeheerders etc. Er wordt dus veel georganiseerd door het bruidspaar zelf. Dit is de eerste keer dat ik ceremoniemeester ben! Wat ik wel zeker wil doen is een begeleidend briefje meesturen met de trouwkaart. Met daarin uiteraard mijn gegevens voor als iemand iets wil doen op de dag zelf. Maar ik wil ook zeker iets persoonlijks regelen om het bruidspaar te kunnen geven. Maar wat?? Hebben jullie misschien ideeën?
maandag 20 januari 2014 om 17:57
Lijkt me dat 't bruidspaar juist jóu een kado geeft omdat ze zoveel beslag op je vrije tijd leggen voor dingen die ze ook zelf kunnen regelen. Volgens mij is 'n ceremoniemeester degene die op de dag zelf zorgt dat alles goed verloopt, dus als het bruidspaar geen stukjes wil, ook streng zorgen dat niemand 't in z'n hoofd haalt met zo'n flauw abctje te beginnen e.d.
maandag 20 januari 2014 om 18:03
maandag 20 januari 2014 om 18:08
quote:elninjoo schreef op 20 januari 2014 @ 17:57:
Lijkt me dat 't bruidspaar juist jóu een kado geeft omdat ze zoveel beslag op je vrije tijd leggen voor dingen die ze ook zelf kunnen regelen. Volgens mij is 'n ceremoniemeester degene die op de dag zelf zorgt dat alles goed verloopt, dus als het bruidspaar geen stukjes wil, ook streng zorgen dat niemand 't in z'n hoofd haalt met zo'n flauw abctje te beginnen e.d.Je haalt de woorden uit mijn mond
Lijkt me dat 't bruidspaar juist jóu een kado geeft omdat ze zoveel beslag op je vrije tijd leggen voor dingen die ze ook zelf kunnen regelen. Volgens mij is 'n ceremoniemeester degene die op de dag zelf zorgt dat alles goed verloopt, dus als het bruidspaar geen stukjes wil, ook streng zorgen dat niemand 't in z'n hoofd haalt met zo'n flauw abctje te beginnen e.d.Je haalt de woorden uit mijn mond
maandag 20 januari 2014 om 18:10
maandag 20 januari 2014 om 18:39
quote:sunny87 schreef op 20 januari 2014 @ 18:03:
Je kunt het begeleidende briefje gebruiken voor een verrassing voor het bruidspaar, bijvoorbeeld allemaal iets meenemen (recept voor receptenboek, foto, kraslot ik noem maar wat), om zo een leuk persoonlijk kado te maken voor het bruidspaar. Op internet vind je hier wel leuke ideeën over.
Waarom? Volgens mij zit daar niet iedereen op te wachten, of je moet het heel intiem willen houden.
Veel mensen hebben een hekel aan die verplichtingen. Laat TO zelf iets bedenken, maar ga aub niet iedereen wat opleggen.
Je kunt het begeleidende briefje gebruiken voor een verrassing voor het bruidspaar, bijvoorbeeld allemaal iets meenemen (recept voor receptenboek, foto, kraslot ik noem maar wat), om zo een leuk persoonlijk kado te maken voor het bruidspaar. Op internet vind je hier wel leuke ideeën over.
Waarom? Volgens mij zit daar niet iedereen op te wachten, of je moet het heel intiem willen houden.
Veel mensen hebben een hekel aan die verplichtingen. Laat TO zelf iets bedenken, maar ga aub niet iedereen wat opleggen.