Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Kunnen jullie met redelijke spoed even hier naar kijken? topic vriend met meerdere stoornissen

De vriend komt zich melden (jaja) met voornaam, achternaam, leeftijd en woonplaats. Is me iets te bijzonder, aangezien hij er niet zo fraai vanaf komt in het topic.
quote:soley79 schreef op 08 januari 2014 @ 17:14:

Kunnen jullie met redelijke spoed even hier naar kijken? topic vriend met meerdere stoornissen

De vriend komt zich melden (jaja) met voornaam, achternaam, leeftijd en woonplaats. Is me iets te bijzonder, aangezien hij er niet zo fraai vanaf komt in het topic.Bedankt voor de melding. We gaan ernaar kijken .
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dankjewel moderators!

Fiorah, wat ben jij een lief mens! Heel erg bedankt, je woorden en steun betekenen veel voor mij!
Thanks!
Beste Mod,ik kan nog steeds niet in mijn eigen stemtopic. Ik heb hier op 3 januari al een mail over gestuurd, nog niets op gehoord.

Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat het een sticky is.

Op 10 januari wil ik het stemmen sluiten, dus er zit wel een houdbaarheidsdatum aan mijn vraag.

Buiten dat vind ik het niet echt netjes om niet te antwoorden op mijn mail, zelfs een standaard antwoord met" we hebben je mail ontvangen" is welkom.
Mod, waarom horen we niets meer over de blog over barbiee?

Je zou 3 dagen geleden al met een reactie komen.

Aan het wachten tot het overwaait?

En, néé, ik ga niet mailen.
Topic Kortingscode babydump is verplaatst naar het Prikbord Gevraagd.

mvg,

Junior.
In mijn topic een mega spelfout Ik heb zo'n ontezttend leuke dag gehad!

Kunnen jullie dat aanpassen?
quote:catacarax schreef op 08 januari 2014 @ 19:51:

In mijn topic een mega spelfout Ik heb zo'n ontezttend leuke dag gehad!

Kunnen jullie dat aanpassen?Het is aangepast.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 08 januari 2014 @ 20:44:

[...]

Het is aangepast.Dank je wel!
quote:tien_voor_tien schreef op 08 januari 2014 @ 17:37:

Dankjewel moderators!

Fiorah, wat ben jij een lief mens! Heel erg bedankt, je woorden en steun betekenen veel voor mij!Wat lief! Je mag me ook gewoon in een topic ergens opzoeken hoor als je daar behoefte aan hebt, ik onthou echt wel wie je bent en wat je verhaal is dus dat is dan privacy-veilig :-)
DoorGeefVraag seks is vol.

Er mag een slotje op.
A dirty mind is a joy forever
Laatste reactie vanuit jullie op bug topic is van 2 weken geleden.... Hier posten had weinig zin want daar kwam ook geen reactie. Nog een andere plek voor problemen met de site?
Goedeavond allemaal,

Ik wil nog even terug komen op de blog over Barbie. De regels met betrekking tot het verbod op 'praten over andere forummers' zijn geldig op het forum. Buiten het forum is dit niet verboden. Toch vonden wij, het Viva forum team, het niet correct dat er op Viva.nl op deze manier wel gesproken wordt over forummers.

We hebben gekeken wat we konden doen maar de blogger heeft geen regel overtreden waarop we het verwijderen van de blog kunnen verantwoorden. Dit zou een te sterke mate van censuur op een journalistieke uiting zijn. De Viva bloggers bieden wij vanuit Viva een platform maar zij zijn geen werknemers van Viva en staan niet onder onze redactie. Blogs van de bloggers representeren dan ook niet de mening van Viva.

In de toekomst gaan we ons best doen dit soort situaties te voorkomen. We hebben de bloggers gevraagd contact op te nemen met forummers wanneer zij hen willen quoten of interviewen voor een blog.

Met vriendelijke groet,

Communitymanager Viva forum

Dus jullie kunnen niet eens de gratis rotzooi uit je winkeltje verwijderen?
quote:ModeratorViva schreef op 08 januari 2014 @ 23:12:

Buiten het forum is dit niet verboden.

Aha.

Mocht iemand wat kwijt willen over zomaar een forummer plaats dan gerust wat je wilt zeggen in een reactie onder een random blog. Er is echt ruimte zat, niemand die er wat aan kan doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gratis rotzooi of niet, ik vind het wel een goede zaak dat er in principe geen bloggers gecensureerd worden. Erg genoeg dat het ooit een keer wel gebeurd is (gevalletje Pink Ribbon).

En je kan zeggen wat je wil, maar het was wel ein-de-lijk weer eens een blog wat goed gelezen is en discussie uitlokte. Ik zei het al eerder: ik vind die houding van 'wij mogen iets niet dus dan anderen ook niet' wel wat kinderachtig. Maar ja, dat ben ik dan weer

Mod, bedankt voor je antwoord. En ik hoop vurig dat jullie niet al te veel vooraf gaan regelen en bepalen voor de bloggers, dat is altijd de dood in de creatieve pot en funest voor de ontwikkeling van ontluikende (grote en kleine) talentjes. De mooiste verrassingen ontstaan in vrijheid, niet onder controle.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Enn schreef op 08 januari 2014 @ 23:26:

[...]

Aha.

Mocht iemand wat kwijt willen over zomaar een forummer plaats dan gerust wat je wilt zeggen in een reactie onder een random blog. Er is echt ruimte zat, niemand die er wat aan kan doen.

Dat is inderdaad wel weer een interessant grijs gebied.

Maar iets zegt me dat er dan vast een regel komt dat reacties op blogs on topic moeten zijn of zo.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nee nee....

Geen regels betekent dan ook : geen regels. Wel eerlijk blijven hè? En nee ik ga jullie hierover niet mailen. En ja, verwijder de offtopics maar hoor hier. (foei foei )

Want mijn denken staat óók onder de blogs over Barbiee en "feest in mijn eentje".

Inconsequent beleid.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Op GeenStijl, Telegraaf, Volkskrant etc. worden off topic reacties ook 'weggejorist' maar dat is toch echt heel iets anders dan journalistieke vrijheid inperken. Of ik het leuk vind of niet, ik vind wel dat het Viva vrij staat om eigen huisregels te maken mbt. reacties op blogs. Maar goed, voordat ik per ongeluk weer eindeloos off topic en in discussie ga, zoek ik m'n bed maar eens op.
quote:Enn schreef op 08 januari 2014 @ 23:26:

[...]

Aha.

Een soort niemandsland.

Een vrijstaat.

Handig.
quote:ModeratorViva schreef op 08 januari 2014 @ 23:12: De regels met betrekking tot het verbod op 'praten over andere forummers' zijn geldig op het forum. Buiten het forum is dit niet verboden. TEn hoe zit dat met de blogger die mee komt posten op het forum over het blog dat aan een forummer is gewijd?
quote:ModeratorViva schreef op 08 januari 2014 @ 23:12:

Dit zou een te sterke mate van censuur op een journalistieke uiting zijn.Uh, dat hebben jullie met dat Pink Ribbon verhaal toch ook gedaan?
Dat klopt, en juist die case heeft ons doen besluiten deze blog te laten bestaan. We hebben geen grond waarop we dit blog kunnen verwijderen. Wat rest is dit in de toekomst proberen te voorkomen.

met vriendelijke groet,

Community Manager Viva forum

quote:kettle schreef op 09 januari 2014 @ 09:44:

[...]

Uh, dat hebben jullie met dat Pink Ribbon verhaal toch ook gedaan?

Ik ben me nog aan het afvragen wat die bloggende hobbyisten met journalistiek te maken hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven