hotelkamer met jacuzzi
dinsdag 21 januari 2014 om 20:34
dinsdag 21 januari 2014 om 20:54
dinsdag 21 januari 2014 om 21:17
quote:draak82 schreef op 21 januari 2014 @ 20:54:
Landgoed Westerlee heeft een romantisch arrangement. Dan heb je een jacuzzi op de kamer, zit ook driegangen menu en bubbels bij in. Valt in je budget.
Moet er wel bijzeggen dat ik er zelf nog nooit ben geweest. Mijn zus wel en die heeft het daar erg naar haar zin gehad.Ja, ben daar vorig jaar winter geweest.. echt een aanrader! Jacuzzi was lekker ruim ook
Landgoed Westerlee heeft een romantisch arrangement. Dan heb je een jacuzzi op de kamer, zit ook driegangen menu en bubbels bij in. Valt in je budget.
Moet er wel bijzeggen dat ik er zelf nog nooit ben geweest. Mijn zus wel en die heeft het daar erg naar haar zin gehad.Ja, ben daar vorig jaar winter geweest.. echt een aanrader! Jacuzzi was lekker ruim ook
dinsdag 21 januari 2014 om 21:48
Alvast voor volgend jaar, want ik denk dat het nu al geboekt is: hotel Twotel in Rotterdam. Heeft maar 1 hotelkamer, megajacuzzi en een hemelbed. En ontbijt op je kamer.
Verder Kasteel Sterkenburg, die hebben 1 kamer met een bubbelbad, maar daar pas je niet echt met z'n tweeën in.
Edit: ik lees net dat Twotel gesloten is......sorry!
Verder Kasteel Sterkenburg, die hebben 1 kamer met een bubbelbad, maar daar pas je niet echt met z'n tweeën in.
Edit: ik lees net dat Twotel gesloten is......sorry!
dinsdag 21 januari 2014 om 22:11
Hier staan altijd wel hele mooie plekjes http://www.specialhotels.nl/