de MUM54230 van Bosch

25-01-2014 19:08 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk erover deze aan te schaffen, heeft iemand ervaring hiermee?

Ik wil graag een keukenmachine die alles kan (raspen, hakken, snijden, mixen, kneden) en als het mogelijk is ook nog een sapcentrifuge erbij. Dat heeft deze niet, maar ik vind de prijs zo prettig dat ik evt. bereid ben om die ontbrekende sapcentrifuge door de vingers te zien

Dank voor jullie meningen alvast
ik heb er een die er een beetje op lijkt, met sapcentrifuge maar die gebruik ik hoogst zelden. Idd dus niet zo'n gemis als die er niet geweest was. Als mixer zijn ze trouwens niet geweldig (de randen worden niet genoeg meegenomen), maar je hebt misschien al een handmixer. Verder heb ik heel goede erveringen met Bosch und Siemens Hausgeräte , maar niet met deze specifiek.
Ik zeg: doen. Hier staat de MUM 5 sinds een maand en heeeeeerlijk wat een fijn machine. Een alleskunner. Ik gbruik mijn Magimix ( ja ja, luxe paardje hier soms) er nog wel naast voor het echt grove stevige hakwerk maar voor de rest is de MUM super! Ik heb de zilveren/roestvrijstalen versie met gehaktmolen, blender,snijschijven,mixer, sappers, deeghaken en kloppers. Mediamarkt 211¤(niet bedoeld als reclame....)
Klinkt allebei goed, ik ga eens kijken naar de Bosch en Siemens voor de zekerheid.

Fijn dat je er zo blij mee bent, Ladybella! Ik zou het wel jammer vinden om toch nog apparaten erbij te moeten hebben, want daarvoor heb ik niet echt ruimte. Vandaar ook de hele machine, lekker alles in een

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven