Mode & Beauty alle pijlers

Belvia Shorts

27-01-2014 17:38 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie de reclame met regelmaat voorbij komen en vraag me af of het ook echt wat is...

Iemand van de viva dames ervaring met deze corrigerende short. Werkt het? Zit het lekker? Valt het strak of wijd als je je eigen confectiemaat aanhoud?
Wie wind zaait zal storm oogsten
Ik heb een goedkopere variant (oa van de action) Vaak zie je nog een vetbobbel op de plek waar het broekje eindigt / begint. Ook rollen ze bij mij vaak op. Ik ben dus fan van corrigerende bodies.
Dat oprollen ken ik inderdaad van een ander merk corrigerend onderbroek dat ik heb. Maar die van belvia corrigeren ook de bovenbenen, dat leek mij wel wat (body's vind ik zo een gedoe met naar het toilet gaan)
Ik heb een mooie onderbroek van de hema, zonder pijpjes, maar ook zonder tekenende naden op de billen (speciaal stofje). Het broekje is net zo lang als je onderlijf van billen tot onder je borsten. Ik vind het ideaal. Makkelijker plassen dan met een body (gewoon afstropen), mooi geheel, geen naden, mooi broekje (met gevoerd kant).

Ik vind broekjes tot boven de knie echt altijd (!!) tekenen en nooit lekker zitten.
Ik heb ook de Belvia short gekocht en inderdaad, je ziet door mijn broek de lijn en vetbobbel waar het broekje eindigt
Het is ook logisch dat het tekent, want het moet blijven zitten en boven je knieen zit altijd vet, ook als je heel dunne benen hebt. Zelfs bij de dames op de reclame zie je die rolletjes... En die staan altijd, zittend zijn de rollen nog beter zichtbaar!
Mijn body's hebben gewoon druk knoopjes tussen de benen. Ik vind ze ideaal. (alleen wel even het kruis aanpassen - de randjes die er normaal aan zitten zijn nogal scherp)

En inderdaad, ik denk dat alle corrigerende broekjes met pijpen tekenen.
Hmmm niemand echt nog enthousiast.... Ik denk dat ik er 1 ga proberen, is het niks breng ik hem gewoon terug :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven