Mode & Beauty alle pijlers

clarins face flash balm

30-01-2013 16:37 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
na wat goede reviews te hebben gelezen heb ik er een monstertje van gehaald.

Ik doe het produkt ongeveer 10 min na de dagcreme op,merk idd dat de huid wat gladder en stralender is maar ik ben blij dat ik niet de dure tube heb gekocht,want ik rol daarna als ik mn foundation erover aan breng[na 10 min intrekken] de hele boel op het word korrelig zeg maar>>

Wie heeft dit produkt ook en hoe word deze dan op de juiste manier aangebracht?
Ik en ik ben er dol op maar ik gebruik geen foundation erna. De bedoeling van de flash balm is dat het je een natuurlijke glans geeft. De huis wordt wat strakker getrokken en je wangen worden er rozig van. Dat effect haal je weer weg met foundation.
Ik heb hem ook gekocht van de week.. Helaas wel de grote tube.. Ik vind hem ook niet heel mooi als primer.. Is het de bedoeling dat je hem op bepaalde plekken aanbrengt?
Ik denk dat je gewoon een laagje siliconen op je gezicht smeert.

Ik heb dat ook eens gehad met gladmakende creme voor onder mijn ogen. Het bleef erop liggen en ik kon er ook rolletjes van maken. Ik voel dat soort spul ook altijd zitten.

Veel mooier is een beetje glanspoeder, bv Bare Radiance minerale poeder.
Ik heb geen ervaring met die specifieke balm, maar als ik een primer met veel siliconen gebruik smeer ik direct daarna foundation op en niet eerst laten intrekken zoals je dagcreme.
may the bridges I burn light the way
Je moet maar een heel klein beetje product in de huid kloppen en direct daarna de foundation opbrengen.
ik gebruik m al heel lang,geweldig spul.

de truc is inderdaad kloppend aanbrengen en daarna wel binnen een minuut of 10 je foundation aanbrengen. maar ook zonder foundation is het een toppper vind ik. gebruik m ook als dag en nachtcreme over mijn serum.
De beauty flash balm heeft inderdaad een specifieke manier van aanbrengen. Je moet het tussen de handen warm wrijven en dan op je gezicht deppen. Zie deze filmpjes:

https://www.youtube.com/watch?v=iv_c0lHc3VY

https://www.youtube.com/watch?v=_iWNGKVTaOg

Vrij snel daarna moet je je foundation aanbrengen.

Ik heb nooit last van rullen en ben echt verslaafd aan het product. M'n foundation breng ik trouwens aan met een sponsje (beautyblender).
Ik heb die beauty flash balm ook, vindt het helemaal geweldig,gebruik het na de dagcreme. Daarna kan je gelijk de foundation aambrengen. Gebruik het ook wel lekker als nachtcreme.

En wat ook erg fijn is , is het oogmasker van Clarins , haalt de vermoeiende blik onder je ogen vandaan.
Ik gebruik al jaren de beauty flash balm direct na de dagcreme en kort voor de foundation of gekleurde dagcreme. Alleen op neus en kin breng ik het niet aan want ik houd niet van glim op die plekken.
nou genoeg tips van jullie gekregen,,dus het moet goed komen,,hartelijk bedankt
@Rainbow: het is de bedoeling het direct op de huid te smeren zonder creme ervoor. Kan ook wel, maar dat is als je het dagelijks zou gebruiken (is het eigenlijk niet voor bedoeld) Begreep dit van een SS.
Na een jaar zal ze daar inmiddels wel achter zijn.
Hier een filmpje van Lisa Eldridge, een zeer goede make-up artist met superveel goede tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven