Join de Afterworkborrel Rotterdam! (leeftijd rond de 30)

27-01-2014 17:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Sinds september hebben we een club meiden (via het Viva-forum) die 2 x per maand een afterworkborrel houden in de stad Rotterdam. Reden? Omdat we van gezellige avonden houden en ons netwerk in Rotterdam graag uitbreiden.

Nu vinden we het leuk een grotere groep te krijgen. Dus een stuk of 3 - 4 meiden erbij.

Wie zijn wij? Zeven hardwerkende dames met of zonder vriend, die heel low-key soms echt behoefte hebben om hun alledaagse zaken door te nemen met een goed glas wijn. Of bier. We kennen elkaar nog niet door-en-door, dus reageer vooral als je denkt: dit klinkt goed!

Wat is het idee? Eens in de twee weken spreken we af met de mensen die kunnen en zin hebben. Van een borrel tot een etentje tot nog andere activiteiten.

Woon je in of rondom Rotterdam? Ben je rond de 30? Meld je dan aan! We zullen dan de eerste aanmelders uitnodigen voor een welkomstborrel.

Mail naar mij: annelies.maris@gmail.com.
nm
Ik als man mag zeker weer niet mee?
Helaas badmeester, voor jou een andere activiteit.

Voor anderen: mail nog als je mee wilt doen, we vinden het leuk om enthousiaste meiden er bij te krijgen (die wel/niet lang in Rotterdam wonen).
Wil je nog naar de welkomstborrel?

Aanstaande donderdag 27 feb. organiseren we hem.

Mail als je denkt: lijkt me leuk om te borrelen in Rotterdam op regelmatige basis.
Hoi Annelies,

Het lijkt me leuk om aan te sluiten, is dat nog mogelijk?

Groetjes,

Maud

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven