Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ik heb gisteren een afspraak met exsv afgezegd. Ten eerste omdat ik saggerijnig was maar ook omdat ik mezelf nog niet helemaal vertrouw.
Stew, was het een afspraak met de bedoeling om de draad weer op te pakken?
Wat mij betreft was het een afspraak om dingen uit te praten.Wat hem betreft was het de bedoeling om de draad weer op te pakken. Ik weet niet of ik al zo sterk in mijn schoenen sta om dat uit zijn ... te praten.
Zo....weer terug van een tijdje cultureel, theatraal en muzikaal bezig te zijn geweest op het mooiste eiland van het land (en nog bruin geworden ook). Tot zover de update.

@NV: Leuk dat je weer contact hebt met 'em. Vergeet niet je vlinderhoofd erbij te houden en overzicht te houden.

@Stess: Teruggaan daar naar waar jullie gebleven waren, lijkt me niet handig. Bij jou was er geen sprake van balans en het lijkt me sterk dat 'ie er ooit nog gaat komen.
Lekker Q, we misten je al! En FYI, het is niet mijn bedoeling om de draad weer op te pakken. Alleen.....we konden altijd zo goed praten, haha....
Niks mis met praten met je ex-sv; dat kun je overigens telefonisch ook goed doen. Bijkomend voordeel is dat je elkaar niet kunt aanraken en ook geen lichaamssappen kunt uitwisselen. Een ander voordeel is dat je het gesprek kunt beëindigen als hij weer begint te zeuren (lees: irritant begint aan te dringen) om een afspraak met je maken.
quote:Belgenmoppie schreef op 25 juni 2008 @ 00:24:

Maar zijn de kriebels er nog ? Of is het nu meer iets wat geweest is en wat leuk is om af en toe nog eens te horen ?

De kriebels zijn er zeker nog. En niet zo'n klein beetje ook.

En Q, ik beloof plechtig mijn hoofdje er bij te houden.
Gelukkig maar. Anders ben je weer terug bij af en dat wil je natuurlijk niet. Geen afhankelijkheid, geen verwachting en most of all geen verplichtingen: dát is het waar het om draait.

Volgens mij gaat het helemaal goed komen met die zomer van jou.
@stew als je niet meer wil doen dan alleen praten dan is het prima dat je de afspraak hebt afgezegd zeker omdat je zegt dat je jezelf niet vertrouwt. En zoals Q-Q al zegt als je elkaar dan ziet is de verleiding wel errug groot (al zie ik mijn 1B ook wel eens zonder dat we wat kunnen doen maar das verdomd moeilijk dan). Ga je nu een nieuwe afspraak maken of toch voor de (veilige) telefoon?
quote:Q-Q schreef op 25 juni 2008 @ 10:09:

Gelukkig maar. Anders ben je weer terug bij af en dat wil je natuurlijk niet. Geen afhankelijkheid, geen verwachting en most of all geen verplichtingen: dát is het waar het om draait.

Volgens mij gaat het helemaal goed komen met die zomer van jou.

Q, dat is ook wat ik bedoelde met dat het 'anders' voelt.

Voorheen liep ik als een junkie om mijn mail en mobiel te cirkelen. Altijd in afwachting van contact. En er moest natuurlijk elke dag contact zijn. En als er dan contact was, was ik euforisch. Complete afhankelijkheid.

Door onze relatie (collega's) zien we elkaar heel vaak maar de afgelopen maanden was daar geen spoortje spanning te bekennen.

Het was klaar, over-uit-sluiten. Zoals ik schreef, was het nogal 'out of the blue' dat er weer spanning ontstond.

Dat voelt als een leuk kadootje. Ik geniet er enorm van maar leg het met hetzelfde gemak weer aan de kant. Geen hysterisch gedoe meer. Soms is er dagen geen contact maar dat voelt niet als een gemis.

Of dit meer gaat worden? Geen idee. Het is leuk zoals het nu is en ik heb geen haast. Gaat goedkomen
Ik stel het nog even uit! Ik vind persoonlijk een goed gesprek over de telefoon wat moeilijker. Dus het liefst zie ik hem gewoon. Dan is het uitstellen totdat ik hem zeker kan weerstaan of een andere sv heb.
@ stew knap dat je dat kan

@ NV goed om te lezen over die afhankelijkheid,erg herkenbaar en wat heerlijk dat je dat niet meer hebt (ikke ook steeds minder gelukkig!!)
quote:nachtvlinder29 schreef op 24 juni 2008 @ 21:07:

ehmmm AM, niet lullig bedoeld maar als mijn sv met me zou willen 'kletsebetse' zou de lust mij direct vergaan.

ik hoop dus ook dat je dat woord niet naar hem toe gebruikt hebt.

wij kennen natuurlijk niet de hele situatie, de sfeer, de contacten tussen jullie maar afgaande op wat je schrijft, ben ik bang dat hij afgehaakt is. maar goed dat zegt natuurlijk niets.

misschien houdt hij wel gewoon de boot een beetje af en bespringt hij je de eerste avond. wie zal het zeggen.

ik zou het gewoon afwachten. niet teveel druk zetten, houdt het lekker luchtig.

Enne nooit meer kletsebetse tegen een man zeggen @ nachtvlinder, Oi oi oi ... ja ik zei al dat ik hierin niet zo'n held ben... Heb het woord dus wel gebruikt, alleen bedoelt om lekker tegen elkaar te betsen... hrm... tja... Ik durfde niet gelijk te zeggen dat ik het leuk vind om in zijn armen te liggen of te neuken... dat vind ik iets te direct. Wist ook niet hoe ik het anders kon brengen. Wat is er dan zo mis met dat woord?

Heb jij misschien, voor de volgende keer, een tip hoe ik zoiets moet aanpakken in een mail?

Ja, ik weet het dus ook niet wat hij van plan is.. of mij ergens anders te laten slapen, omdat hij denkt dat het alleen bij leuk praten blijft ( geen sex? dan ook niet leuk praten-type man) Ik weet het niet wat voor een hij is.

Hmmm.... jammer dat ik niet kon overbrengen in de mail wat ik werkelijk wil...

Zal het woord ook nooit meer gebruiken, .. heb jullie misschien andere woorden om aan te geven discreet dat je eigenlijk met hem wilt uh..bonkehonke, (haha..) ??
Gewoon zeggen dat het niet je bedoeling was hem af te schepen en dat je toch graag een voortzetting wilt van de intieme onderonsjes, zoiets?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:Roland1971 schreef op 24 juni 2008 @ 21:16:

[...]

Persoonlijk: als je mij een 'blauwtje' zou laten lopen en daarna alleen nog maar gezellig kletst, dan zou ik ook al aan het metselen zijn. Op je bek gaan is 1 ding, maar dan vrolijk open blijven staan voor een 2e keer lijkt me wat teveel gevraagd, zelfs een ezel doet dat niet

Maar wat klaag je: hij kan in elk geval goed luisteren :-) Er zijn mannen zat die 'nee' juist opvatten als aanmoediging, en of je nou op zo'n type zit te wachten?

Maar goed, ik ben Dr. Phil natuurlijk niet; zou ik maar de helft van dat salaris verdienen dan kocht ik de Viva meteen op en zou er nog een stuk of vier vijvers bijgraven @ Roland1971, En ook niet als ik in mijn mails laat blijken dat ik hem leuk vind, en eigenlijk indirect om een 2e kans vraag?? Tja, ... het zeggen dat ik het leuk vind om met hem nog een biertje te gaan drinken en JE(animeermeisje) overbreng en nog een keer aangeef dat ik het heel leuk vind om met hem nog bepaalde dingen te bespreken.. .. shit ik durfde gewoon niet eerlijk in de mail te zeggen dat ik hem wilde in bed. Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat had kunnen overbrengen... Want ergens ben ik ook wel voorzichtig en word ik onzeker of hij nog wel wilt en kan.

Zit inderdaad niet te wachten op iemand die met een duidelijke NEE, toch nog denken door te kunnen gaan. Maar mijn afwijzing was niet eens bedoelt als afwijzing... ik ben gewoon gaan slapen omdat ik super moe was.. en vet aangeschoten...en daarbij ging ik ook vreemd, en herinnerde ik me dat ik nooit in een ander huis in het pikkedonker moet gaan lopen wandelen, + nog een hele oude herinnering over hevig snurkende mannen. Dacht ook niet echt meer fatsoenlijk na... Dat alles bijelkaar deed mij ertoe bewegen naar mijn aangewezen stapelbed. De week erna zag ik pas in dat ik hem een blauwtje had doen lopen. En ik ineens heftig positief geschrokken was van de situatie.

Wat zou ik dan nog kunnen doen/ mailen/bellen?

Nu heb ik gevraagd hoelaat en waar ik zou moeten zijn... zonder de zin : same time, same place?

Dank je voor de reactie's!
AM, bedenk eerst even wat je precies wilt. Wil je met hem praten of wil je andere dingen?

Gepraat wordt er toch wel dus daar hoef je niets over te zeggen in mails. En persoonlijk vind ik kletsebetse een heel verschrikkelijk, niet opwindend woord. Eerder een enorme turn-of.

Als je meer wilt, kun je dat op allerlei manieren laten weten.

Maak hem nieuwsgierig. Bouw spanning op.

Vraag bijv. of je dan weer 'alleen in dat koude stapelbed moet of dat hij warmere alternatieven heeft'

Als je wilt dat er iets gebeurd, zul je risico moeten nemen. en dat kan dus best een Nee betekenen. Maar ik zou liever hebben dat hij nee zegt dan dat ik weer onverrichterzake huiswaarts keer.

Zeg bijv. dat je het zo jammer vindt dat je de vorige keer de verkeerde afslag nam. Niet te expliciet maar laat weten dat je deze keer andere plannen hebt.

Succes!
quote:Roland1971 schreef op 25 juni 2008 @ 12:10:

Gewoon zeggen dat het niet je bedoeling was hem af te schepen en dat je toch graag een voortzetting wilt van de intieme onderonsjes, zoiets?Hmmm.... moeilijk hoor!! Ik wilde namelijk ook niet zo erg gewillig overkomen, dan vervalt ook de spanning, nietwaar?

Ja... misschien moet ik dat inderdaad zo gewoon nog erbij mailen... Dank je wel voor de tip!

Ik hoop niet dat hij dan zich helemaal rotschrikt en ineens met een sneller tempo begint te metselen...
quote:nachtvlinder29 schreef op 25 juni 2008 @ 12:31:

AM, bedenk eerst even wat je precies wilt. Wil je met hem praten of wil je andere dingen?

Gepraat wordt er toch wel dus daar hoef je niets over te zeggen in mails. En persoonlijk vind ik kletsebetse een heel verschrikkelijk, niet opwindend woord. Eerder een enorme turn-of.

Als je meer wilt, kun je dat op allerlei manieren laten weten.

Maak hem nieuwsgierig. Bouw spanning op.

Vraag bijv. of je dan weer 'alleen in dat koude stapelbed moet of dat hij warmere alternatieven heeft'

Als je wilt dat er iets gebeurd, zul je risico moeten nemen. en dat kan dus best een Nee betekenen. Maar ik zou liever hebben dat hij nee zegt dan dat ik weer onverrichterzake huiswaarts keer.

Zeg bijv. dat je het zo jammer vindt dat je de vorige keer de verkeerde afslag nam. Niet te expliciet maar laat weten dat je deze keer andere plannen hebt.

Succes!@ nachtvlinder, Ja wat wil ik precies.. kijk ik bescherm mij ook tegen een Nee, dus ik moet zeker geen verwachtingen gaan bouwen. Dus als het bij praten blijft, dan moet ik daar ook gewoon mee tevreden zijn, ... en dat ben ik dan ook wel. Maar als het meer is , vind ik het ook helemaal niet erg!

Dus, ik wil eigenlijk stiekum in het midden blijven zitten, zonder verwachtingen.

En ik zal het woord ook nooit meer gebruiken!

Dan zal ik nog een mail moeten sturen met een vraag:

"Beland ik dan weer in het koude stapelbed of heb je misschien andere warme alternatieven?"

((Was niet de bedoeling om je af te schepen, wil eigenlijk toch wel een voortzetting van de intieme onderonsjes...))

Die eerste zin is wel een goeie, gewoon 1 zin, meer niet.

Weet even nu niks beters te verzinnen... inspiratieloos....

Nachtvlinder, Roland, Is die zin duidelijk of niet?

Het is dat ik er nog mee moet samenwerken.... ik hoop dat zo'n directere mail niet afbreuk doet op de zakelijke sfeer... Stel dat hij er nu niet van gedient is, kan dat wel gevolgen hebben voor mijn stage...

potvordorie wat een dilemma.....

Pff samenwerken met iets waar je seks mee hebt, ik werd toen overgeplaatst en misliep een promotie. Mijnheer was een hoge piet en zijn wederhelft sherlock holmes (zowel fysisch als psychisch)

Even voor mezelf updaten : al het gebruikt marchandise moet weg, niks boeiends meer aan voor mij.

Morgen, dé begrafenis en ik kan aan niets anders denken.

Nog een week en ik zit in het vliegtuig, naar betere oorden ... hopelijk.
@bm Dan wens ik je vanaf deze plaats vast heel veel sterkte morgen.En ik geloof je gelijk dat je aan niets anders kan denken.Maar ik zal zeker wel aan jou denken en met mij wel meerdere.
Sterke morgen BM.

Stew: goed gedaan. Helemaal als je er nog niet helemaal uit bent welke kant je het op wilt laten gaan. Laat hem maar even wachten.

NV: Leuk! Klinkt een beetje als mijn situatie, even dacht ik dat het voorbij was. Maar we weten elkaar toch weer te vinden, geeft wel veel meer rust omdat je weet dat het toch wel weer komt. Geniet er van!

AM: Ik zou verder helemaal niets doen als ik jou was en gewoon zijn uitnodiging verder afwachten. Je slaapt toch bij hem? Je kan kijken hoe het verloopt en als jullie dan naar bed gaan kan je alsnog opperen of je bij hem in bed mag slapen. Ik zou je niet teveel druk maken om het blauwtje wat hij evt. gelopen heeft.

Wij spelen weer! Leuk, soms subtiel en ook weer spannend. Uitnodiging gekregen voor een vluggertje omdat ik in de buurt was maar heb daarvoor bedankt. De verleiding was heel groot maar het was beter van niet.
Mac, dat herken ik, dat 'beter van niet'. zo liet ik ook een kans aan me voorbij gaan. ook beter van niet. het spel is veel te leuk.

BM, heel veel sterkte morgen.
BM, heel veel sterkte morgen.

Ik heb wel een afspraak voor een vluggertje morgen. Hij komt naar mij toe tijdens zijn lunchpauze.

Ik dacht eigenlijk al dat ik gedumpt was, maar ik heb net al mijn trots opzij gezet en hem toch maar aangesproken op msn, (omdat Roland gezegd zou hebben dat ik dat moet doen ) en natuurlijk dacht hij precies hetzelfde...
Haha, die Geheim... ik zie hem nog steeds met bril helemaal voor me. Ik denk dat ik eens naar een vis met bril moet hengelen, ik wil dat ook eens meemaken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven