auto total loss

31-01-2014 13:29 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een ongelukje buiten mijn eigen schuld is mijn autootje zo goed als total loss. Weggesleept door de bergingsdienst en kan linea recta door naar de sloop.

Antiek ding dus ik zal er vrij weinig meer voor vangen. Erger vind ik de emotionele waarde van de auto, we waren al 9 jaar samen en dit breekt mijn hart wel een beetje. Auto was niet noodzakelijk maar ik kon hem gewoon niet weg doen. Stom he

Stel ik me aan of is dit normaal ? Wat is er met jullie eerste auto gebeurt?
Ik had dat ook. Na 17 jaar was het echt klaar en ik vond het niet leuk om afscheid te nemen. Er zaten dan ook heel wat herinneringen aan.

Nu overigens wel weer een fijne auto ervoor terug en dat is toch wel een hele verademing kan ik zeggen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ik heb een oud boodschappen karretje uit 1992, geen reet meer waard, maar zo een lekker ding.

Hoop echt dat ie nooit totalloss gaat want dan moet ik gaan fietsen.

Aangezien de waarde nog geen 100.- is denk ik.

Daar koop ik nu geen auto meer voor:(
.
Hier een auto van mijn overleden man total-loss gereden buiten onze schuld.

Een pracht auto met heel weing kilometers.

Je krijgt de dagwaarde, maar dat dekt de lading niet.

Ik was stapel op die auto, echt.

Nog heel veel moeite moeten doen voor dat rot geld.

Tegenpartij weigerde schade formulier in te vullen/opsturen.

Dat is n.l. niet verplicht &*(+%?

Gelukkig was er politie bij, en via die agent heeft de MIJ van tegenpartij uitbetaald.

Wat een ellende.

Ik mis de auto nog dagelijks, onvervangbaar.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dus om op je vraag terug te komen, ik begrijp je, heel goed
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wij konden ook bijna geen afscheid nemen van onze eerste eigen auto (daarvoor waren ze altijd van de zaak). Mijn schoonmoeder had na dertig jaar nog steeds de auto van mijn schoonvader zaliger in de garage staan, ze deed hem zelfs niet weg toen ze een bod, op de auto en de garage samen, van zo'n 40.000 Gulden kreeg.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven