goedkoopste opbergboxen
vrijdag 31 januari 2014 om 12:16
Hallo allemaal,
Mijn vader is vorige week vrijdag overleden en woensdag is hij begraven.
Nu moeten we morgen zijn appartement in het verpleeghuis leeghalen.
We willen de meubels laten ophalen door de kringloop en de spullen die we moeten uitzoeken en/of willen bewaren willen we in grote opbergboxen doen.
Dan kunnen we op een later tijdstip als we er wat meer aan toe zijn, alles op ons gemak uitzoeken.
Maar nu dus mijn vraag:
Wie weet waar de opbergboxen mét deksel het goedkoopst zijn?
Ik weet wel in welke winkels ik ze kan vinden
(Action, blokker, leenbakker, praxis etc)
Maar omdat we er veel nodig hebben,het budget niet zo groot is en ik geen puf heb om al die winkels langs te gaan, zou ik dus willen weten of er misschien iemand is die dat toevallig weet...
Mijn vader is vorige week vrijdag overleden en woensdag is hij begraven.
Nu moeten we morgen zijn appartement in het verpleeghuis leeghalen.
We willen de meubels laten ophalen door de kringloop en de spullen die we moeten uitzoeken en/of willen bewaren willen we in grote opbergboxen doen.
Dan kunnen we op een later tijdstip als we er wat meer aan toe zijn, alles op ons gemak uitzoeken.
Maar nu dus mijn vraag:
Wie weet waar de opbergboxen mét deksel het goedkoopst zijn?
Ik weet wel in welke winkels ik ze kan vinden
(Action, blokker, leenbakker, praxis etc)
Maar omdat we er veel nodig hebben,het budget niet zo groot is en ik geen puf heb om al die winkels langs te gaan, zou ik dus willen weten of er misschien iemand is die dat toevallig weet...
vrijdag 31 januari 2014 om 12:41
Bedankt allemaal!
Verhuisdozen... Ik weet dat die heel stevig zijn maar het voelt niet zo goed op 1 of andere manier.
Kan niet echt onder woorden brengen waarom.
Dat zelfde gevoel heb ik ook bij de kringloop, maar die laat ik komen als wij klaar zijn.
Dan hoef ik er niet bij te zijn, dan kan de verpleging gewoon de deur opendoen.
Nogmaals dank,
Had ik zelf niet verwacht dat de Ikea t goedkoopst zou zijn. Ben blij dat ik er toch een topic over geopend heb
ik ga zo dus naar de Ikea.
Verhuisdozen... Ik weet dat die heel stevig zijn maar het voelt niet zo goed op 1 of andere manier.
Kan niet echt onder woorden brengen waarom.
Dat zelfde gevoel heb ik ook bij de kringloop, maar die laat ik komen als wij klaar zijn.
Dan hoef ik er niet bij te zijn, dan kan de verpleging gewoon de deur opendoen.
Nogmaals dank,
Had ik zelf niet verwacht dat de Ikea t goedkoopst zou zijn. Ben blij dat ik er toch een topic over geopend heb
ik ga zo dus naar de Ikea.
vrijdag 31 januari 2014 om 13:38
Gecondoleerd.
Op MP zie je vaak verhuisdozen aangeboden voor prettige prijzen, maar ik begrijp dat je die liever niet wilt gebruiken.
Via Voordeelmuis (website) kun je opzoeken welke bedrijven momenteel aanbiedingen hebben. Ik zie Formido, Marskramer en de Hema.
Xenos heeft ook vaak aanbiedingen van opbergboxen. Action wellicht ook.
Op MP zie je vaak verhuisdozen aangeboden voor prettige prijzen, maar ik begrijp dat je die liever niet wilt gebruiken.
Via Voordeelmuis (website) kun je opzoeken welke bedrijven momenteel aanbiedingen hebben. Ik zie Formido, Marskramer en de Hema.
Xenos heeft ook vaak aanbiedingen van opbergboxen. Action wellicht ook.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
vrijdag 31 januari 2014 om 13:52
Wij gebruiken voor onze zolderopslag plastic bakken van de Xenos, 25 liter, 3 voor 12,99 (was een aanbieding die ze eens in de zoveel tijd hebben,
Je hebt nu bij de Formido transparante opbergbakken voor 2,99 a 30 liter in de aanbieding.
Bij de Blokker
http://www.blokker.nl/web ... Term=tontarelli+opbergbox
Bij de Leenbakker
http://www.leenbakker.nl/ ... bergbox_50ltr_transparant
Verder heb je nog Hema, Marskramer, Ikea....
Waar niet eigenlijk....?
Je hebt nu bij de Formido transparante opbergbakken voor 2,99 a 30 liter in de aanbieding.
Bij de Blokker
http://www.blokker.nl/web ... Term=tontarelli+opbergbox
Bij de Leenbakker
http://www.leenbakker.nl/ ... bergbox_50ltr_transparant
Verder heb je nog Hema, Marskramer, Ikea....
Waar niet eigenlijk....?
vrijdag 31 januari 2014 om 14:18
Voordeelmuis... Ga ik zo even kijken.
Er is misschien wel een aanbieding ergens inderdaad, goed idee!
Formido weet ik hier zo even niet te zitten, maar de Ikea kom ik straks toevallig toch langs.
Misschien niet in de aanbieding dan, maar dan weet ik wel zeker dat ik niet een dure koop heb gedaan.
En
Stiekem vind ik het wel leuk om even rond te neuzen in de Ikea. Zo vaak kom ik daar niet
Er is misschien wel een aanbieding ergens inderdaad, goed idee!
Formido weet ik hier zo even niet te zitten, maar de Ikea kom ik straks toevallig toch langs.
Misschien niet in de aanbieding dan, maar dan weet ik wel zeker dat ik niet een dure koop heb gedaan.
En
Stiekem vind ik het wel leuk om even rond te neuzen in de Ikea. Zo vaak kom ik daar niet