Kosten nieuw dak
vrijdag 31 januari 2014 om 13:20
Hoi, de dakpannen op mijn dak zijn blijkbaar kapot en op. Nu heb ik al verschillende offertes aangevraagd, maar ik ben toch benieuwd waar ik ong aan moet denken.
Heeft hier iemand ooit zijn dak vervangen en wat heeft dat gekost?
Het gaat om een puntdak met dakpannen van een gewoon rijtjeshuis.
Dan heb ik een beetje een idee.
Heeft hier iemand ooit zijn dak vervangen en wat heeft dat gekost?
Het gaat om een puntdak met dakpannen van een gewoon rijtjeshuis.
Dan heb ik een beetje een idee.
vrijdag 31 januari 2014 om 13:38
quote:orleander schreef op 31 januari 2014 @ 13:36:
@sri, dat heb ik net gedaan. Ik zat alleen net naar mijn spaarrekening te kijken en toen had ik even behoefte aan iets van een indicatie.
Ah, snap ik!
Ik vind de tip van VL43inder trouwens een hele goeie. Op die manier hebben wij met een aantal buren destijds de voorgevels laten reinigen, dat scheelde behoorlijk.
Edit: sorry, mosterd zie ik
@sri, dat heb ik net gedaan. Ik zat alleen net naar mijn spaarrekening te kijken en toen had ik even behoefte aan iets van een indicatie.
Ah, snap ik!
Ik vind de tip van VL43inder trouwens een hele goeie. Op die manier hebben wij met een aantal buren destijds de voorgevels laten reinigen, dat scheelde behoorlijk.
Edit: sorry, mosterd zie ik
vrijdag 31 januari 2014 om 13:43
Zijn het alleen de dakpannen..of is het dak zelf ook aan renovatie toe? (denk aan goede isolatie etc... daklatten etc..) vaak is alleen een nieuwe dakpan..optisch...als daaronder de dak ook maar zo zo..kom je over een tijd de rest ook aan het doen.
Goedkoper is natuurlijk om alles in 1x goed aan te pakken...
Hier mijn ouders dak vervangen kosten 24.000 euro
Goedkoper is natuurlijk om alles in 1x goed aan te pakken...
Hier mijn ouders dak vervangen kosten 24.000 euro
vrijdag 31 januari 2014 om 17:02
http://www.eigenhuis.nl/o ... jzenindicator/schuin-dak/