Centraal Moderatortopic
zondag 13 oktober 2013 om 10:56
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zaterdag 18 januari 2014 om 18:52
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2014 @ 17:03:
En dit gevalletje van spam mag ook wel weg, denk ik
erectiestoornissen????
Dank voor de meldingen, topics zijn verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
En dit gevalletje van spam mag ook wel weg, denk ik
erectiestoornissen????
Dank voor de meldingen, topics zijn verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 18 januari 2014 om 19:06
zaterdag 18 januari 2014 om 20:58
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2014 @ 16:45:
Mag de spelfout alsjeblieft uit deze topictitel?
Vriend vertrouwd mij niet
edit: tja, sorry....mijn OCD gaat opspelen als ik 'm telkens zie Is hier overheen gelezen of had ik de spelfout moeten toelichten?
Mag de spelfout alsjeblieft uit deze topictitel?
Vriend vertrouwd mij niet
edit: tja, sorry....mijn OCD gaat opspelen als ik 'm telkens zie Is hier overheen gelezen of had ik de spelfout moeten toelichten?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 18 januari 2014 om 21:30
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2014 @ 20:58:
[...]
Is hier overheen gelezen of had ik de spelfout moeten toelichten?
Het was inderdaad een moeilijke
! Maar nu is het in orde!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Is hier overheen gelezen of had ik de spelfout moeten toelichten?
Het was inderdaad een moeilijke
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 19 januari 2014 om 09:58
zondag 19 januari 2014 om 10:11
Ik heb in augustus mijn mail adres laten wijzigen en ook post gehad op dit nieuwe adres. Nu krijg ik notificaties weer op mijn oude mail adres!!
Heb nu voor de derde keer hier over gemaild en krijg GEEN antwoord, ikword het wel een beetje zat eigenlijk. Hoe moeilijk kan het zijn een mail adres wijzigen. En waar komt dat oude adres nu ineens vandaan? Dat was toch gewijzigd?
Heb nu voor de derde keer hier over gemaild en krijg GEEN antwoord, ikword het wel een beetje zat eigenlijk. Hoe moeilijk kan het zijn een mail adres wijzigen. En waar komt dat oude adres nu ineens vandaan? Dat was toch gewijzigd?
zondag 19 januari 2014 om 10:47
quote:inkie1 schreef op 19 januari 2014 @ 10:11:
Ik heb in augustus mijn mail adres laten wijzigen en ook post gehad op dit nieuwe adres. Nu krijg ik notificaties weer op mijn oude mail adres!!
Beste inkie1,
Ik zal de moderators vragen hier zo spoedig mogelijk aandacht aan te schenken.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViav
Beste inkie1,
Ik zal de moderators vragen hier zo spoedig mogelijk aandacht aan te schenken.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViav
zondag 19 januari 2014 om 10:59
quote:inkie1 schreef op 19 januari 2014 @ 10:11:
Beste inkie1,
Alle mail is bij ons afgehandeld. Het kan zijn, dat je e-mailadres niet in alle systemen zijn doorgevoerd. Zou je ons voor de laatste keer willen mailen naar forum@viva.nl met bovenstaande? Graag het nieuwe en oude e-mailadres vermelden aub. Dit zullen wij dan zo spoedig mogelijk doorsturen naar de technische dienst.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste inkie1,
Alle mail is bij ons afgehandeld. Het kan zijn, dat je e-mailadres niet in alle systemen zijn doorgevoerd. Zou je ons voor de laatste keer willen mailen naar forum@viva.nl met bovenstaande? Graag het nieuwe en oude e-mailadres vermelden aub. Dit zullen wij dan zo spoedig mogelijk doorsturen naar de technische dienst.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 19 januari 2014 om 12:41
quote:Trotter schreef op 19 januari 2014 @ 11:02:
Alle systemen? Je mag toch hopen dat als je je hier aanmeldt met een e-mailadres, dat adres alleen voor het forum gebruikt wordt en niet in allerlei andere systemen vastligt? Iets met de wet op de privacy en zo?
Beste trotter,
Je kunt rustig ademhalen, want je e-mailadres wordt bij ons alleen gebruikt voor het forum.
Het forum is achter de schermen alleen groter en ingewikkelder als dat veel mensen zouden verwachten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Alle systemen? Je mag toch hopen dat als je je hier aanmeldt met een e-mailadres, dat adres alleen voor het forum gebruikt wordt en niet in allerlei andere systemen vastligt? Iets met de wet op de privacy en zo?
Beste trotter,
Je kunt rustig ademhalen, want je e-mailadres wordt bij ons alleen gebruikt voor het forum.
Het forum is achter de schermen alleen groter en ingewikkelder als dat veel mensen zouden verwachten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 19 januari 2014 om 17:16
Even een vraag. Een tijd geleden opende iemand een topic over zijn eigen Facebook pagina. Die persoon had 2 posts in totaal. Die eerste post bleek ook topic starter te zijn voor dezelfde facebook pagina, maar dan een paar weken ervoor. Dat nieuwe topic heb ik toen gestaft, omdat het reclame is. En daar is niets mee gedaan. Nu zie ik dat in het BE LIKE topic de link naar een Facebook pagina is weggehaald door de moderator omdat zoiets gezien wordt als spam. Waarom die wel weghalen en die andere niet? (Terwijl die man met zijn 2 berichten overduidelijk alleen hier komt om te spammen.)
zondag 19 januari 2014 om 17:38
quote:chocolol schreef op 19 januari 2014 @ 17:16:
Even een vraag. Een tijd geleden opende iemand een topic over zijn eigen Facebook pagina. Die persoon had 2 posts in totaal. Die eerste post bleek ook topic starter te zijn voor dezelfde facebook pagina, maar dan een paar weken ervoor. Dat nieuwe topic heb ik toen gestaft, omdat het reclame is. En daar is niets mee gedaan. Nu zie ik dat in het BE LIKE topic de link naar een Facebook pagina is weggehaald door de moderator omdat zoiets gezien wordt als spam. Waarom die wel weghalen en die andere niet? (Terwijl die man met zijn 2 berichten overduidelijk alleen hier komt om te spammen.)
Zou je het desbetreffende topic nogmaals kunnen staffen? Inderdaad vreemd dat dit niet door ons is verwijderd, we zullen de post zo nog een keertje bekijken!
Vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Zou je het desbetreffende topic nogmaals kunnen staffen? Inderdaad vreemd dat dit niet door ons is verwijderd, we zullen de post zo nog een keertje bekijken!
Vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum