In de tranen.

03-02-2014 00:23 57 berichten
Hallo ladies,

Ik vond net een oude vlam van me op het net. 30 jaar geleden was het nog te doen, maar nu heeftie een combover.

Voor wat voor verrassingen komen jullie weleens te staan?
quote:sandt schreef op 03 februari 2014 @ 08:31:

Mijn eerste grote liefde heeft nier meer zo veel haar. Hij knipt het heel kort, en verder maakt het hem niet zo veel uit. Hij heeft nog net zo'n atletisch lijft als vroeger. Hij is getrouwd, heeft drie hele leuke kinderen, een goede baan en sport nog altijd heel veel.

Ik zie hem dagelijks, want hij is met mij getrouwd!Leuk deze!
Oh mijn andere ex is op zijn 27e eindelijk uit huis gegaan. Reactie van mijn moeder: dat huis waar hij nu woont heeft zijn mammie zeker ook uitgezocht
Ik heb over een paar maandjes een reunie van de basisschool, na 20 jaar, in het oude dorp.

Ik en mijn vriendinnen (alle 3 zonder kinderen, ongetrouwd, en 2 single) zien er nog steeds prachtig mooi uit!

Ben benieuwd hoe de dorpse meiden er nu bij lopen, na het hebben van 3 kinderen

Nav dit topic mijn eerste tweede liefde maar opgezocht en ik moet zeggen, hij ziet er helemaal niet slecht uit.

3 kinders en getrouwd, dat wel.

Eerste liefde kon ik niet gevonden krijgen...
quote:Rary schreef op 03 februari 2014 @ 09:29:

Ik heb over een paar maandjes een reunie van de basisschool, na 20 jaar, in het oude dorp.

Ik en mijn vriendinnen (alle 3 zonder kinderen, ongetrouwd, en 2 single) zien er nog steeds prachtig mooi uit!

Nav dit topic mijn eerste tweede liefde maar opgezocht en ik moet zeggen, hij ziet er helemaal niet slecht uit.

3 kinders en getrouwd, dat wel.

Eerste liefde kon ik niet gevonden krijgen...Ja want vrouwen met kinderen MOETEN wel uitgelubberd, dik en oud zijn
Mijn eerste vriendje , tevens ook mijn grote liefde, zie ik nog vaak in het dagelijks leven, het is inmiddels zo'n 4 jaar geleden, en hij is veranderd van een lieve verlegen jongen, naar een jongen die aan het eind van de maand geen ene rooie cent meer heeft omdat hij alles opsnuift met zijn lieftallige vriendin die geen tanden meer in haar bek heeft. Ik stel mezelf dan ook vaak de vraag, "wat als hij nog bij mij was" zijn gezicht is helemaal verjunkt, arme jongen, zijn vriendin is een kut op stelten cupje aaa als voorgevel, tja hij vond mijn dubbel d denk ik iets teveel van het goede.. Ik merk wel altijd een hele rare spanning tussen ons, en ben ook gelijk van mijn padje als ik hem zie.. Nu al 3 jaar happy in love met de allerliefste!
Alle reacties Link kopieren
Jaloers op zijn nieuwe vriendin?
Mijn eerste liefde is ongeveer 16 jaar geleden en ik

denk met warme gevoelens eraan terug. Soms zie ik hem

nog wel eens en dan heb ik medelijden met hem, het

leven is niet echt rooskleurig voor hem helaas.

Verder ziet hij er nog hetzelfde uit alleen ouder uiteraard.
quote:beetjegek schreef op maandag 03 februari 2014 10:06 Jaloers op zijn nieuwe vriendin?Nee, totaal niet ik vind het alleen een vreemde combinatie omdat hij altijd oog had voor vrouwen met een dikke kont en grote tieten, zij heeft namelijk niks van dat alles. En ze halen het slechtste in elkaar naar boven met hun coke gebruik. Ik zou haar best voor een dag willen zijn maar dan met mijn eigen verstand om hem te vertellen dat wat hij doet niet goed is! Ik denk dat zij eerder jaloers is op mij, ze geeft mij namelijk altijd een arrogante blik zo van "lekker voor je" nouja lekker voor haarzelf, ben blij met mijn huidige vriend!
Eerste klas voortgezet onderwijs, eerste schooldag, iedereen stelde zich voor. In mijn klas een jongen: 'Ik ben Joep Jansen, zoon van J. Jansen, van het Huppeldepuphandelsbedrijf. Ik neem later de zaak van mijn vader over.' Hij vond mij leuk, en wilde altijd met me over het schoolplein lopen, ik vond het een ei.

Na school ontbrak het Joep aan niets, hij werkte bij pa, had een prachtige nieuwe auto onder zijn kont etc etc. Helaas nam 10 jaar later bedrijf A het Huppeldepuphandelsbedrijf van zijn pa over omdat ze op het randje van een faillissement stonden. Voor Joep, die nog altijd in loondienst was, was er geen functie beschikbaar, ook niet voor zijn vader, wel voor de rest van het personeel. Ik kwam hem nog wel eens tegen, vergane glorie, nog geen dertig, te dik en op de fiets. Geen diploma's want na de middelbare school gaan werken. Nu al vijftien jaar niet gezien, soms wel heel benieuwd wat er van hem geworden is.
quote:noah88 schreef op 03 februari 2014 @ 03:08:

[...]

Haha! En hoe weet je dat dat niet waar is?Ik ken hem langer dan vandaag . Ben op fb een gesprek begonnen en na door en door en doooor vragen blijkt dat hij de 21+ test wil gáán doen voor die opleiding (hij heeft nooit iets afgemaakt waarmee hij HBO zou kunnen starten) en dat hij sinds het switchen van bromfietscertificaat naar roze pasje doet alsof hij een rijbewijs heeft (en dus ook gwn auto rijdt .
Leuk om te doen, van die oude vriendjes facebooken.

Ik heb mijn eerste crush gevonden net, de eerste waar ik hand in hand mee gelopen heb.

Het was een ontzettend mooi jongetje, grote donkere ogen, prachtige donkere krullen.

Nou die krullen heeft hij nog, maar nu in een soort matje.

Op zijn foto staat hij in zo'n sneue gangster pose met zijn armen over een enorme pens gevouwen.

Hij speelt 4 verschillende spellen op facebook, en zijn laatste post verteld dat hij nog even wat gaat roken, nog een biertje drinkt en dan om een uur of 4 's nachts in bed wil liggen.

Die had ik nooit op moeten zoeken, hij was zo'n schatje.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Oh, en mijn eerste echte verkering.

Anderhalf jaar waren wij bij elkaar.

Nu een vrouw en 2 kindjes, en op zijn facebook heeft hij het alleen maar over auto's.

Maar nog wel steeds een leuke vent om te zien, kan niet anders zeggen.

Ik zou het er nog steeds op kunnen.
quote:matroesjka_ schreef op 03 februari 2014 @ 09:31:

[...]

Ja want vrouwen met kinderen MOETEN wel uitgelubberd, dik en oud zijn Echt niet.
Mijn eerste vriend is niet terug te vinden op internet maar, kwam hem tegen 3 jaar terug in een pretpark . Ik was daar met mijn kind en vriend en hij met zijn eigen kind. Hij zat mij te staren en ik had niet eens door dat hij degene was die mij jaren geleden mijn hart heel snel liet gaan. Jeetje wat een afgaan!! Zijn krullen had hij nog wel, maar wat een kop!! Drie keer zo groot en over zijn onder kin kan ik niet spreken. Dik, ronduit heel dik. Wat een buik!!

I kan nog om janken!!
Haha.. wat een leuk topic. Was ook nieuwsgierig geworden naar mijn eerste echte verkering. Toen vond ik hem wel ok. Meer vrienden, maar hij was ouder, had een scooter enz.. Beetje nerdig en jaloers claimend.

Dacht echt dat ik zou schrikken, maar wat is die leuk opgedroogd. Nooit gedacht. Drie hele leuke kindjes en hij is verhuisd naar de andere kant van het land. Grappig om te weten.
[quote]Rary schreef op 03 februari 2014 @ 09:29:

Wat een vooroordeel. Ik ben na 3 kinderen nog steeds heel slank, verzorg mezelf goed en word regelmatig een jaar of 8 jonger geschat.
Mijn ex kreeg 2 maanden nadat het uit was de diagnose Narcisme. Hoewel dat ook weer niet echt een verrassing was eigenlijk
Mijn eerste liefde woont tegenwoordig tegenover mijn ouders, samen met de vrouw waarop hij destijds 'echt niet verliefd' was. Ze waren 'alleen bevriend' en konden ' goed samen praten'. Verder is hij tegenwoordig (in 6 jaar tijd...) kaal geworden (mwuhahaha!) én (dat vind ik dan nog wel het leukste) begint hij een ernstig bierbuikje te krijgen. Dat terwijl hij vroeger bij hoog en laag beweerde dat dát hem nooit zou gaan gebeuren...

Mijn huidige liefde daarentegen heeft een heerlijk lijf, met tegenwoordig zelfs een duidelijke 6pack en enorm brede schouders .
Zouden mijn exen mij ook wel eens opzoeken?

En wat zouden ze dan denken?

Nah, da's vast een wijvendingetje.
quote:fiks78 schreef op 03 februari 2014 @ 13:52:

[quote]Rary schreef op 03 februari 2014 @ 09:29:

Wat een vooroordeel. Ik ben na 3 kinderen nog steeds heel slank, verzorg mezelf goed en word regelmatig een jaar of 8 jonger geschat.Dat heeft niks te maken met vooroordelen over moeders hoop ik, maar meer met het dorp. Ik herken het wel. Zag 2 jaar geleden foto's van de reünie van m'n lagere school in het dorp. Meeste ex-vriendinnetjes zijn altijd in het dorp gebleven en al snel na school moeder geworden. Ze zagen er toch allemaal wat moeke-achtig' uit terwijl we allemaal echt nog niet zo oud zijn.
Heb trouwens ook gegoogled naar oud-vriendjes maar kan maar bar weinig vinden. Of ik herken ze niet omdat ze een veelvoorkomende naam hebben en ik dus tig foto's moet bekijken.
quote:delite schreef op 03 februari 2014 @ 14:12:

Zouden mijn exen mij ook wel eens opzoeken?

En wat zouden ze dan denken?

Nah, da's vast een wijvendingetje.

ALS ze jou nog eens googelen of facebooken, dan kan dat maar één reden hebben...

Hééééé, goed idee!
Ha, heb er een gevonden, vriend nr. 3, ik denk nu alleen maar was ik dronken de gehele relatie?
Ik heb een tijdje geleden iemand teruggezien die bij me op de middelbare zat, echt het meest ruige type van de school. Hij zat op een internaat voor lastige jongens, had een vreselijke thuissituatie en op school brak ie de boel af. Toen het tijd was voor de examens heeft hij er geen een ingevuld en is dan ook gezakt met enen.

En zó leuk, hij is nu getrouwd met een hele leuke vrouw (om te zien dan in elk geval), twee schattige kinderen en huis en een hond, bovendien voor zichzelf aan het werk als aannemer. Ik vond het hartverwarmend!
quote:geve schreef op 03 februari 2014 @ 14:30:

[...]

ALS ze jou nog eens googelen of facebooken, dan kan dat maar één reden hebben...

Hééééé, goed idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven