Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic
vrijdag 10 juni 2005 om 22:06
WIE KAN MIJ HELPEN!
mijn ouders zijn a.s. zondag 35 jr. getrouwd...niet echt een jubileum en ook geen groot feest, gewoon gezellig alleen met het gezin. Ieder jaar geven we eigenlijk een lullig bosje bloemen....niet erg vindingrijk dus! Wie kan mij helpen een ander cadeau te verzinnen?? :?
grt.Duifje
vrijdag 10 juni 2005 om 22:22
Hoi Duifje,
Ik weet niet of je nog broers of zussen hebt? Wij hebben voor de trouwdag van mijn ouders ooit een keer een mooie foto van mijn zus en mij laten maken door een professionele fotograaf. Mooi laten inlijsten...pa en ma waren er erg blij mee ...het is misschien niet haalbaar om dat voor zondag te regelen maar het is misschien wel een idee?
Ik weet niet of je nog broers of zussen hebt? Wij hebben voor de trouwdag van mijn ouders ooit een keer een mooie foto van mijn zus en mij laten maken door een professionele fotograaf. Mooi laten inlijsten...pa en ma waren er erg blij mee ...het is misschien niet haalbaar om dat voor zondag te regelen maar het is misschien wel een idee?
zondag 12 juni 2005 om 21:09
Wat dacht je van een workshop creatief inpakken? Op die manier wordt
elk cadeau een mooi cadeau. Heb laatst zo'n workshop gevolgd via www.inpakshop.nl, helemaal geweldig. Das echt scoren met familie en vrienden.
elk cadeau een mooi cadeau. Heb laatst zo'n workshop gevolgd via www.inpakshop.nl, helemaal geweldig. Das echt scoren met familie en vrienden.
maandag 13 juni 2005 om 17:24
Ex bijna jarig, wat laat ik de kinderen voor hem kopen, met mijn geld tuurlijk. We hebben geen goede verstandhouding, praten niet met elkaar en kinderen worden voor dichte deur afgezet zodat we elkaar niet hoeven te zien (niet mijn idee hoor...)
Kan ze moeilijk met lege handen laten aan komen, maar om nou veel geld uit te geven aan die l*l...
Tips iemand?
Kan ze moeilijk met lege handen laten aan komen, maar om nou veel geld uit te geven aan die l*l...
Tips iemand?
vrijdag 17 juni 2005 om 12:53
zaterdag 18 juni 2005 om 10:45
quote:
quote: Francoise1970 reageerde
quote: Fleuri1 reageerde
Mijn vriend studeert over drie weken af en ik weet echt niet wat ik hem moet geven, hij heeft eigenlijk alles al!! Heeft iemand een leuk idee?
Grote taart met jezelf erin; nogal schaars gekleed.
Wat achterhaald!
Maar dat is Franzewaas toch ook?
quote: Francoise1970 reageerde
quote: Fleuri1 reageerde
Mijn vriend studeert over drie weken af en ik weet echt niet wat ik hem moet geven, hij heeft eigenlijk alles al!! Heeft iemand een leuk idee?
Grote taart met jezelf erin; nogal schaars gekleed.
Wat achterhaald!
Maar dat is Franzewaas toch ook?
zaterdag 18 juni 2005 om 22:50