Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic

26-01-2005 16:07 746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek je iets leuk voor je moeder, collega of geliefde? Weet je niet wat je zult geven op een bruiloft? Vraag het hier!!! bewerkt door moderator,

WIE KAN MIJ HELPEN!

mijn ouders zijn a.s. zondag 35 jr. getrouwd...niet echt een jubileum en ook geen groot feest, gewoon gezellig alleen met het gezin. Ieder jaar geven we eigenlijk een lullig bosje bloemen....niet erg vindingrijk dus! Wie kan mij helpen een ander cadeau te verzinnen?? :?

grt.Duifje
Hoi Duifje,

Ik weet niet of je nog broers of zussen hebt? Wij hebben voor de trouwdag van mijn ouders ooit een keer een mooie foto van mijn zus en mij laten maken door een professionele fotograaf. Mooi laten inlijsten...pa en ma waren er erg blij mee ...het is misschien niet haalbaar om dat voor zondag te regelen maar het is misschien wel een idee?
Abonnement op de Viva.
Wat dacht je van een workshop creatief inpakken? Op die manier wordt

elk cadeau een mooi cadeau. Heb laatst zo'n workshop gevolgd via www.inpakshop.nl, helemaal geweldig. Das echt scoren met familie en vrienden.
Ik heb laatst voor een kennis (die altijd een lange lijst heeft met verlang dingen waar je op mag intekenen wat je geef) een collage gemaakt van al zijn wensen in een leuke lijst hij moest er erg om lachen.
Ex bijna jarig, wat laat ik de kinderen voor hem kopen, met mijn geld tuurlijk. We hebben geen goede verstandhouding, praten niet met elkaar en kinderen worden voor dichte deur afgezet zodat we elkaar niet hoeven te zien (niet mijn idee hoor...)

Kan ze moeilijk met lege handen laten aan komen, maar om nou veel geld uit te geven aan die l*l...

Tips iemand?
Flesje azijn?;)
Mooie urn?
Toffee, gewoon wat doucheschuim uit de supermarkt. Simpel, niet te veel geld uitgeven.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Verrekijker?
quote:Toffee, gewoon wat doucheschuim uit de supermarkt. Simpel, niet te veel geld uitgeven.De allergoedkoopste, staat meestal beneden in het schap, kosten zo'n €0,69 en het ruikt verschrikkelijk vies.. ;)
Of een leuke bekerhouder voor in de auto
Leuke cactus?

Luchtverfrisser voor in de auto?

83 eurocent!!
69 hahahahahaha zie het al voor me als ze het geeft, buiten op de stoep hahahaha
nalva:)

Ik heb nóg een tip. Op het 3-delige topic 'Loerpoppen en andere prullaria' staan ook enige kadotips. Vaak gratis af te halen of voor een prikkie te koop op marktplaats.nl
:D 

Dank jullie wel voor de tips, zal wel eens kijken wat ik volgend jaar ga geven, dit jaar hebben we een gezichtsmasker voor pukkels gekocht en een haarmasker voor dun haar

;)
quote:

Dank jullie wel voor de tips, zal wel eens kijken wat ik volgend jaar ga geven, dit jaar hebben we een gezichtsmasker voor pukkels gekocht en een haarmasker voor dun haar

Dat meen je niet!!! LOL!!!:D
quote:Mijn vriend studeert over drie weken af en ik weet echt niet wat ik hem moet geven, hij heeft eigenlijk alles al!! Heeft iemand een leuk idee?Grote taart met jezelf erin; nogal schaars gekleed.
Een duolet.
quote:

quote: Fleuri1 reageerde

Mijn vriend studeert over drie weken af en ik weet echt niet wat ik hem moet geven, hij heeft eigenlijk alles al!! Heeft iemand een leuk idee?

Grote taart met jezelf erin; nogal schaars gekleed. Wat achterhaald!
Je weet toch!
quote:

quote: Francoise1970 reageerde

quote: Fleuri1 reageerde

Mijn vriend studeert over drie weken af en ik weet echt niet wat ik hem moet geven, hij heeft eigenlijk alles al!! Heeft iemand een leuk idee?

Grote taart met jezelf erin; nogal schaars gekleed.

Wat achterhaald!

Maar dat is Franzewaas toch ook?
Mijn collega gaat 1 juli trouwen, maar ik werk er pas 2 weken. Ik wil wel iets geven maar ken haar dus nog niet zo goed!! Heeft iemand een idee-tje??
Gaan ze op huwelijksreis?Lekker zonnecreme of leuke aftersun met glitters (Douglas).

Heeft ze geen kadolijst toevallig waar servies op staat? Dan kun je bijv. een klein lepeltje of taartvorkjes kado doen?
Hoi 69

Die aftersun met glitters vind ik wel een leuk ideetje. Ik weet niet of ze een kado lijst heeft, ik denk het niet. Ik ben ook (nog) niet uitgenodigd voor het feest, dit hoeft natuurlijk ook niet persé ik werk er pas net. Maar ik vind het lullig om niets te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven