Mode & Beauty alle pijlers

gelnagellak is dat wat?

04-02-2014 18:38 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijft het lang zitten en welke set moet ik nemen?
Het is best mooi, bleef 2,5 week zitten, maar bij mij waren m'n nagels daarna echt wel wat beschadigd. Het ging er lastig af, ook al deed ik dat heel voorzichtig. Laat het anders eerst eens bij jezelf uitproberen voordat je een 'dure' set aanschaft. Dan kan je kijken hoe lang het blijft zitten en of jouw nagels er goed onder vandaan komen.
http://www.misslipgloss.n ... -wat-vind-ik-er-van-tips/
Het ziet er prachtig uit, houdt twee weken en net als met gelnagels mag je naderhand de hele zaak laten uitgroeien. Als je het laat doen kost het rond de 30 euro.

Persoonlijk vind ik het wat prijzig maar goed, ieder z´n hobby.
Je kunt de lak er afweken.
Ik heb toevallig sinds kort de set van essence had hier voor altijd acrylnagels. Maar omdat ik te vaak iets nieuws wilde werd me dat toch wat te duur. Ondanks dat een vriendin het deed. Anders ben ik een nagelbijter en dat vind ik zo lelijk en onverzorgd staan.

Voor ¤35 was ik klaar en had ik alle materialen. Bijt geen nagels meer en het blijft erg mooi zitten.
Deprina, hoe lang blijft het bij jou zitten en waar heb je het gekocht? Moet je ook een toplaag aanbrengen?
Ik heb twee keer gelnagellak laten aanbrengen. Bij mij was het er na een week al af. Voor zolang het bleef zitten was het wel mooi.
Het blijft bij mij ongeveer 10 dagen zitten (als ik niet ga pulken), je kunt het kopen bij de kruidvat lampje is het duurste was geloof ik ¤30. 1 nadeel is dat ze geen gekleurde gels hebben maar tussen de peeloff laag en de topcoat kun je gewoon je eigen nagellak doen. Ik ben meer van neutraal dus doe altijd de French topcoat.
Het is erg mooi mits goed opgebracht.

De laagjes moeten elkaar goed raken en er moet voordat je uithard onder de lamp niets meer aan je huid zitten, anders laat het gegarandeerd los.

Zit er lucht onder? ook dan blijft het niet zo lang zitten.

Maar goed dat zijn kwesties van oefenen. Ook belangrijk: je nagel goed ontvetten voordat je je de gelnagellak aan brengt, anders blijft het ook niet zolang zitten.

Afhalen kan even een klus zijn. Soak off moet je ong 15 a 20 minuten weken in aceton of speciale soak off nagellak remover. En dat is gewoon niet heel goed voor je nagels.

Via ebay kun je goedkoper een lamp halen ( mijne was 17 euro).

Ook hebben ze daar goedkope soak off nagellak, maar ik ben niet zo te spreken over de kwaliteit, ik zou toch kiezen voor iets duurdere lak.

Persoonlijk vind ik ¤35 voor gelnagellak erg aan de prijs. Ik betaalde hier ¤20,- voor en dat vond ik toch echt de max. Nu doe ik het zelf. Straks ga ik de opleiding nagelstyliste doen en dan ook gelnagellak aanbieden en dan wil ik daar ¤15,- voor vragen.
Voor een potje lak betaal je van essence trouwens maar ¤2-¤3
Persoonlijk ben ik daar geen fan van.

Zelf gebruik ik basecoat van Essence, nagellak van Opi en topcoat van Opi of van Rituals.

Mijn nagellak blijft meestal een dikke week goed zitten. Ik heb wel korte nagels ivm mijn werk. Bij lange nagels blijft het bij mij korter zitten.
quote:Derpina schreef op 04 februari 2014 @ 19:33:

Voor een potje lak betaal je van essence trouwens maar ¤2-¤3Kijk dat zijn mooie prijzen. Eens bij de grote kruidvat in de stad verderop kijken dan maar. Wij hebben 2 kruidvaten maar beide verkopen geen gelnagellak.
Mmm, ben bang dat het toch niet echt iets voor mij is.... Hoop werk...
Ik heb sinds kort gellak van sensationail, super!

Led lamp dus geen uv en dus niet schadelijk voor de huid.

Essence ook overwogen maar die komt minder goed uit de tests, voor iets meer heb ik dus sensationail aangeschaft.

Nagels gaan niet kapot zoals bij echt gel/acrylnagels
quote:strijkplank31 schreef op 04 februari 2014 @ 19:43:

Mmm, ben bang dat het toch niet echt iets voor mij is.... Hoop werk...

Ik vind het juist helemaal geen hoop werk.

Ja je moet je nagel goed ontvetten en even opruwen. Dan base coat, onder de lamp, nagellak, onder de lamp enz.

Maar het grootste voordeel is: het is meteen droog en duurt geen uren voordat het echt hard is zoals met normale nagellak.

Ik vind gelnagellak echt minder werk dan gewone nagellak.
Ik heb ook de sensationail set bevalt prima blijt lang onbeschadigd en glanzend en makkelijk te verwijderen .
Mijn pedicure werkt met Gel FX van Orly en dat valt tegen. Maximaal twee weken.

De pedicure van een collega werkt met Jessica GELeration, die blijft wel vier weken goed, maar dan krijg je een flinke uitgroei.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven