Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Leuk en spannend, dvorak!
O shit... ik heb toen ik twee weken geleden Tinder heb geïnstalleerd op mijn telefoon ook een paar mannen die ik ken naar rechts geswiped. Mannen die ik niet zo goed ken, maar die me leuk genoeg lijken om eens een biertje mee te drinken. En je weet dan maar nooit waar dat toe leidt.

En nu heb ik dus opeens een collega als match erbij... Het is een collega die ik af en toe tegenkom bij het koffieapparaat, niet iemand die op mijn afdeling werkt. Heb er nu eigenlijk een beetje spijt van dat ik hem naar rechts geveegd heb, zeker nu ik gewoon wil afwachten hoe het met Mooie Man afloopt. Geen idee hoe ik op hem moet reageren als ik hem tegenkom...
Alle reacties Link kopieren
VC ik denk dan niet dat wij zouden daten.

Ik vind dat een man best gewoon een gentleman mag zijn. Ik ga niet voor elke man de deur uit op de avond van mijn serie.

Rasa wat een suffie ben je, haha! Als je hem ziet zeg je toch gewoon iets als: "Zo, dus jij hebt Tinder ook ontdekt?".
Ja suffie inderdaad... En ja, ik zou hem natuurlijk met een big smile bij het koffieapparaat moeten begroeten met 'Ha, Tindermatch!' maar zo stoer ben ik op dit gebied niet...
Hihi, een collega.... dat is wel grappig. Dikke kans dat hij het nog spannender vind dan jij trouwens dus wie weet durft ie de komende tijd geeneens meer koffie te halen.... En anders gebruik je ook de lelijke kantoorplant om je achter te verschuilen

Wat is dat trouwens, liefde en geduld lijken wel onlosmakelijk verbonden.... en ik ben heeeel slecht in geduld.

Ik zou ook niet heel snel een berichtje sturen als 'waar ben je' of iets in die trant, tenzij die manspersoon mij ook avonden non stop heeft beziggehouden met eindeloos gewhatsapp en dan ineens urenlang niets meer terugzegt als je bijvoorbeeld net een vraag hebt gesteld. Ik kreeg het idee dat er zoiets aan de hand was. Ik merk namelijk toch ook zelf nu dat mannen flink veel typen, tot het moment dat er bijna word afgesproken en dan stel je een datum voor bijvoorbeeld en *poef* tinderdude is weg...

Ik ga dat okcupid ook maar eens proberen, schijnt leuk te zijn. (word vervolgd dus)

Veel plezier Liezze en Dvorak.

Is Grumpje alweer wakker? (good morning-no such thing?)

Waar is Flutter-by gebleven eigenlijk??

Fijne date-dag allemaal!!
Lorem Ipsum
Precies zoals jij het zegt, zo ging het Turquasi. En toen heb ik pas anderhalve dag later, toen hij out of the blue over m'n weekend begon, gezegd dat m'n weekend leuk was, er vervolgens gevraagd waar ie nou was gebleven. Want na 3 weken elke dag hele gesprekken op de app was het gewoon gek. En nogmaals, een weekend met vrienden vind ik een hele goeie reden om niet met mij te appen, maar zeg dat dan, ipv: 'een man moet soms van de radar verdwijnen'.
Ja ik ben wakker en zit nog steeds mee te lezen met alle spannende verhalen zowel de positieve als de negatieve. Er is weereens geen ruk te doen op kantoor dus ik maak rondjes forum en facebook, shop halve winkels leeg en klik dan op het kruisje van de browser in plaats van op 'afrekenen' omdat ik zo blut ben als de pest. En ondertussen is van verliefdheid mijn hoofd één grote vergiet/gatenkaas.

Enne Frizz ik geef je gelijk hoor, hij kan toch ook gewoon vantevoren zeggen "hey vandaag met vrienden weg dus je ziet me niet op de app vandaag". Dat doet de mijne ook. Zeker als hij aan het werk is, en helemáál nadat hij met de uitzwaai van zijn truck een compleet HERAS hekwerk eruit heeft gereden
Hallo hallo! Toch jammer van de communicatie met die TM, Frizz. Maar gelukkig heb je je serie.

De TM die ik had ge-exit is weer in. Jaja, hij heeft uitleg gegeven, vond het te vage communicatie via de app met iemand die hij niet kent en panikeerde een beetje. Sec gezien zou ik hier op afknappen, maar hij is echt te leuk (denk ik). Nu gewoon rap een afspraak plannen.
@turquasi, geen idee hoe die collega het vond om mij tegen te komen vandaag... We liepen opeens naast elkaar in de gang. Ik zei opgewekt 'hoi!', hij zei opgewekt 'hoi!' terug en toen pas realiseerde ik me dat dit mijn Tindermatch was. Tegelijkertijd was ik aangekomen bij de wc (waar ik moest zijn) en schoot naar binnen. Het verhaal wordt nog suffer. Weer thuisgekomen zag ik dat ik een nieuwe Tindermatch had. Een of ander geval dat ik waarschijnlijk per ongeluk naar rechts heb geveegd. Ik blokkeer hem uit mijn contactenlijst en... mijn collega is ook verdwenen! En het stomme is dat ik nu dus niet weet of hij mij verwijderd heeft of dat ik per ongeluk hem er net uitgesmeten heb...
Per ongeluk kan toch niet? Je moet nota bene helemaal 'blokkeren' typen!
quote:turquasi schreef op 04 februari 2014 @ 08:38:

[...]

Is Grumpje alweer wakker? (good morning-no such thing?)

Waar is Flutter-by gebleven eigenlijk??

Fijne date-dag allemaal!!hi hi, Ik lees af en toe mee maar heb het druk! (Tindermannen, te veel leuke, te weinig tijd )
Goedemorgen allemaal,

Ook ik ben al een tijdje aan het Tinderen geslagen, maar heb morgen mijn eerste Tinder date. We zouden eigenlijk vanavond wat gaan drinken, maar ik had me vergist in data en ik heb vanavond een late dienst. De date is nu dus naar morgenavond verzet. Ik moest lachen om zijn profielfoto's maar hij zou normaal niet meteen het type zijn waar ik op val. Ik moet tijdens het chatten ook om hem lachen, dus heb besloten om 'gewoon' wat met hem te gaan drinken :-). Ben benieuwd!!
Veel plezier morgenavond, zandzak!quote:Frizz schreef op 04 februari 2014 @ 23:00:

Per ongeluk kan toch niet? Je moet nota bene helemaal 'blokkeren' typen!Heu? Je hebt rechtsboven wat opties, één daarvan is blokkeren. Daarna krijg je nog zo'n 'weet u het zeker' schermpje. Ik wilde dus die man die per ongeluk in mijn matches terecht was gekomen eruit gooien (hij moet boven de collega hebben gestaan), drukte op blokkeren, er gebeurde niks, drukte nog een keer, maar blijkbaar had ik te weinig geduld, want ik kwam terug in het overzicht van mijn matches. Toen zag ik die mismatch nog staan, dus drukte nog een keer blokkeren, toen kreeg ik dat 'weet u het zeker' scherm en daarna was die match weg. Toen zag ik pas dat de collega ook weg was. Wat ik nu niet zeker weet, is of die collega er daarvoor überhaupt nog tussen stond. Nou ja, lekker handig allemaal weer...
Rasa, kan het niet zo zijn dat die collega gewoon zijn profiel heeft verwijderd?
wij slapen nooit.
Hoe ervaren jullie de betrouwbaarheid van Tinder eigenlijk?

Ik zag dat ik me alleen aan kan melden met facebook, ik ben daar altijd erg huiverig voor...
Ik gebruik het nu een poosje en er komt echt niks op je profiel.
Oh wat een ranzige foto zie ik voorbij komen! Een kerel zit in z'n nakie een pizza te eten, die ligt zonder bord op zijn kruis en door het midden steekt zijn eikel. Ieuw.
quote:Frizz schreef op 05 februari 2014 @ 09:12:

Oh wat een ranzige foto zie ik voorbij komen! Een kerel zit in z'n nakie een pizza te eten, die ligt zonder bord op zijn kruis en door het midden steekt zijn eikel. Ieuw.

Haha. Origineel.

Rasa, wat maakt het uit dat collega wel of niet in je lijst staat. Je wilde toch niets met hem toch?
Ik heb even geblokkeerd, je ziet dan toch heel duidelijk de naam van diegene staan.
In sommige gevallen moet je het blokkeren nog eens bevestigen door 'blokkeren' in te toetsen, maar soms wordt dat ook niet gevraagd merkte ik.
Hm nou ik zou eigenlijk ook wel willen weten of ik geblokkeerd heb of geblokkeerd bèn.....

Ik denk ook dat de kans groter is dat hij zijn profiel heeft verwijderd, niet persé om jou te ontwijken hoor maar omdat het confronterend is als het zo dichtbij komt ineens. Wie weet heeft ie wel een relatie en is hij bang dat het anders via via uitkomt dat ie ook op Tinder heeft zitten rondsnuffelen?

Ik voel me ineens zo'n 'he just not that into you' vrouw met een logische verklaring voor elke afwijzing. Hebben jullie ook gekeken?

Het kan natuurlijk ook dat ie net zo onhandig is als jij en je helemaal niet wilde blokkeren maar dat per ongeluk deed, zoals jij hem misschien.

Ieh in een pizza, ik was toch al niet zo'n fan van italiaans....

Hee flutter-by, dat klinkt goed. First things first

Veel plezier morgen zandzak!

@enjoy en nemesis, ik heb ook niets op mijn fb gezien hoor.
Lorem Ipsum
Ik snap het probleem nog steeds niet zo over die blokkering: het is je collega, dan vraag je het vandaag of morgen toch een aan hem?
Nouja, 'probleem' is een wat groot woord he....
Lorem Ipsum
IEWWW die pizza wat fucking vies!

Dan zou ik deze grappiger vinden whaha
O god vanavond eerste date! Nog nooit zo bang, onzeker enz geweest, hoe ga ik ooit mezelf zijn hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven