Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Door het niet als date te zien maar gezien je post is dat nu heel lastig. Durf bespreekbaar te maken tov hem dat je zenuwachtig bent en even moet 'landen'. Een leukerd heeft daar begrip voor. Ik duim voor je!!!
Alle reacties Link kopieren
Haha hij is zenuwachtiger dan ik, weet ik toevallig.
Goed, de collega

- Ik ga er inderdaad maar vanuit dat hij ofwel mij geblokkeerd heeft ofwel zijn profiel bij Tinder heeft opgeheven.

- Wat het uitmaakt is dat ik me wat lullig zou voelen als ik hem per ongeluk geblokkeerd heb (gekke is dat ik het andersom niet als lullig ervaar).

- Ik denk niet dat ie bezet is. Als dat zo zou zijn, dan had hij mij voor de veiligheid vast naar links geveegd.

- En nee, ik ga dit niet gewoon aan hem vragen. Noem het maar verlegenheid.

- Ik had hem zelf tweeënhalve week geleden ofzo naar rechts geveegd omdat hij in het rijtje van mannen valt waar ik best eens een drankje mee zou willen drinken. In het geval van de collega denk ik dat de kans dat ik hem echt leuk ga vinden niet heel groot is, maar ja, zoveel normale vrijgezelle mannen lopen er in mijn leeftijdscategorie nou ook weer niet rond.

- Die minimale interesse is op dit moment sowieso weg, omdat ik (nadat ik hem al naar rechts had geveegd) een hele leuke date met Mooie Man heb gehad en ik eigenlijk zit uit te kijken naar een vervolg daarop.

- Nou ja, ik geloof dat zowel collega als ik erg goed in staat zijn om te doen alsof er nooit wat gebeurd is, dus nee, een probleem is dit allemaal ook weer niet. Wel wat suf en gênant.
quote:boerderijgeit028 schreef op 05 januari 2014 @ 20:29:

Oh ja die vieze vis.......waarom denken mannen dat t imponerend is voor de vrouwen als ze met zo'n vieze glibber op de foto gaan?!?!Vast een egodingetje, kijk mij eens goed kunnen hengelen

Sorry, heb mijn instellingen veranderd, dacht dat ik reageerde op een vers bericht
wij slapen nooit.
Goedenavond allemaal,

Na hier een tijdje meegelezen te hebben, ben ik (nieuwsgierig geworden door dit forum) ook aan het Tinderen geslagen.

Diverse 'matches' zijn er al uitgerold.

Wat me opvalt is dat er weinig mannen zijn die dan uit zichzelf (ouderwets als ik ben, ik wacht tot de ander opent) beginnen te chatten.

En de mannen die chatten zeggen of bijna niks, of reageren op een vraag maar vragen zelf geen wedervraag, waardoor het al snel stil valt.

Daarnaast heb je ook nog de mannen die (maar dat merk je snel genoeg) uit zijn op een sexdate.

Herkennen jullie dit, of ben ik de enige die dit zo ervaart?
Ja dat had ik ook heel vaak. Of dat je een match had met iemand waar 32 (!) gemeenschappelijke interesses mee waren en dat diegene dan super koeltjes en lauw reageerde op je berichtjes. Terwijl je echt dacht van tevoren 'Als wij matchen dan moeten we het haast wel met elkaar kunnen vinden'.
Was deze al voorbij gekomen? mannen op Tinder die beet hebben
quote:Lebowski schreef op 06 februari 2014 @ 11:04:

Ik had gisteravond een date met een man die niet kon geloven dat er mannen-met-vissen op tinder voorkomen. Ik ga dit NU doorsturen
Sunlight over me no matter what I do
WHAHAHAHAHAHAHA die is vettttt grappig!
@ Dream...

enenenenenene en hoe was t?
Enenen niks. Haha.

De NS deed moeilijk en aangezien ik vroeg op moest kon ik het niet laat maken. Last minute besloten het even te verplaatsen naar dit weekend. Hij was wel echt behoorlijk teleurgesteld haha, maar whatever geduld is een schone zaak ;)
Aaaah cliffhangert!
Ja major soap potential!

ik had toevallig ook iets staan vanavond maar heb besloten volgende week er nog even op los te daten. Tot valentijn en dan hou ik een break. Ik bedacht me gisteren ineens dat ik eigenlijk helemaal niet zo nodig meer hoef....

Die facebookpagina is geweldig. Ik heb er helaas in het echt al zoveel gezien....
Lorem Ipsum
Haha ik kom sowieso met verslag!
quote:grumpycat1983 schreef op 06 februari 2014 @ 10:02:

Ja dat had ik ook heel vaak. ....'.

Die 'gezamelijke interesses' zijn eigenlijk nooit een gespreksonderwerp in mijn chats, misschien swipe ik 'verkeerd'

Grumpycat, volgens mij is jouw verhaal echt de succes story van Tinder, leuk hoor!

Ik heb zelf geen hoge verwachtingen van Tinder, ik zie wel wat er op mijn pad komt.

Alhoewel ik vorige week gematcht werd met een man die mij daarna als eerste zelf aansprak op de chat van Tinder.

We hebben vanaf dat moment drie avonden contact gehad (denk dat we in het totaal al een uur of 9 hebben 'gekletst') en het gaat over en weer heel erg gemoedelijk en leuk.

Het lijkt ons beiden erg leuk om eens af te spreken, maar ik merk dat ik daar een beetje mixt feelings over heb.

Stel dat hij in real life helemaal niet zo leuk is...

Maar goed, ik vind het leuk hoe andere mensen Tinder ervaren, dus ik blijf hier meelezen.
nou bij mij waren de gezamelijke interesses vaak wel iets wat ik als gespreksonderwerp aanhaalde met name als het dingen waren die ik heel cool vind zoals iemand die én Doctor Who én The Daily Dalek én mijn favo band en en en en etc in lijstje heeft staan.
En successtory...tja het gaat wel errug de goeie kant op. Meneer is online busjes naar me aan het sturen om te huren zodat we mijn zooi kunnen gaan verslepen.
quote:Lebowski schreef op 06 februari 2014 @ 11:04:

Nee, hoe kan dat nou langs gekomen zijn als die site pas 15 uur bestaat?

Pff net 'wat doe je vanavond, rijd ik wel ff langs anders'. Ik vind m zo leuk maar opeens wilt hij veel en veel te graag. Waarom is het zo moeilijk gewoon tot zaterdag te wachten?!
Is een man keer enthousiast...is het wéér niet goed...

Kan het niet zijn dat hij gewoon van die spanningsboog afwil nadat je gister hebt afgezegd?
quote:Pilou schreef op 06 februari 2014 @ 14:44:

[...]

Nee, hoe kan dat nou langs gekomen zijn als die site pas 15 uur bestaat?

Had niet gezien dat ie pas zó kort bestond, en zag 'm hier niet zo snel staan, vandaar.
Ja, maar ik heb m'n afspraken en dingen en vind zaterdag een prima afspraak. Hij begint aardig te pushen, zo voelt het iig. Rustig aan haha. Misschien laat ik het nog wel toe straks, even kijken.
Dus dat grumpycat, hoe moeilijk kan je het een man maken. Leuk toch dream26 dat hij initiatief toont.
quote:dream26 schreef op 06 februari 2014 @ 16:31:

Ja, maar ik heb m'n afspraken en dingen en vind zaterdag een prima afspraak. Hij begint aardig te pushen, zo voelt het iig. Rustig aan haha. Misschien laat ik het nog wel toe straks, even kijken.Hij kan toch niet in jouw agenda kijken? Op mij komt het spontaan over. En pushen? De afspraak stond toch voor gister? Dan is het toch alleen maar leuk als hij denkt och wie weet kan vanavond? Zo ben ik ook hoor ik bel mensen ook last minute met spontane ingevingen en als het dan niet kan, jammer de bammer volgende keer beter.
Hij kent m'n agenda, we praten nonstop. En als ik al een paar keer heb aangegeven dat het helaas niet zó spontaan kan dan begin ik me op een gegeven moment redelijk bezwaard te voelen over het feit dat ik m moet afwijzen. Net nee gezegd en san nog is het 'ik check wel even met je vanavond, misschien lukt het je toch nog'. Jemig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven