verpeste schoenen?
donderdag 6 februari 2014 om 08:46
Ik heb gisteren margarine op mijn olijfgroene laarsje laten vallen. Dit heb ik er goed afgehaald dacht ik, maar nu zit er een grote donkere vlek op! Zou ik dit er nog af kunnen krijgen? Of zit er niets anders op dan mijn hele schoenen in te vetten met boter ? Laarsjes zijn van leer en net nieuw, dus zou het zonde vinden als er niets meer aan te doen is...
donderdag 6 februari 2014 om 09:12
donderdag 6 februari 2014 om 09:15
quote:alysha00 schreef op donderdag 06 februari 2014 09:12 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nieuwsbrief in "verpeste schoenen?"" class="messagelink">nieuwsbrief schreef op 06 februari 2014 @ 09:04</a>:</b>
Aaah ik heb ook zoiets. Ik ben met mijn nieuwe Nikes in een frituurpan gaan staan. Hij stond niet aan. Wel 1 donkere nike en 1 lichte.
Kon het ook niet oplossen helaas</div></blockquote>daarom loop ik nooit over het aanrecht
. Ik ook niet... Hij staat bij ons in het donkere schuurtje zonder licht op de grond, en vriend had hem net verplaatst. Hij stond al een half jaar op dezelfde plek en nu ineens niet meer
Aaah ik heb ook zoiets. Ik ben met mijn nieuwe Nikes in een frituurpan gaan staan. Hij stond niet aan. Wel 1 donkere nike en 1 lichte.
Kon het ook niet oplossen helaas</div></blockquote>daarom loop ik nooit over het aanrecht
donderdag 6 februari 2014 om 09:20
quote:nieuwsbrief schreef op 06 februari 2014 @ 09:04:
Kon het ook niet oplossen helaas
Dan ga je toch gewoon met je andere schoen ook in de frituurpan staan?
Heb je weer twee dezelfde.
Soms is het zo simpel.
Kon het ook niet oplossen helaas
Soms is het zo simpel.
donderdag 6 februari 2014 om 09:24
quote:Crique schreef op donderdag 06 februari 2014 09:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nieuwsbrief in "verpeste schoenen?"" class="messagelink">nieuwsbrief schreef op 06 februari 2014 @ 09:04</a>:</b>
Kon het ook niet oplossen helaas</div></blockquote>
Soms is het zo simpel. Probleem is uiteraard dat de lichte mooier is dan de donkere
Kon het ook niet oplossen helaas</div></blockquote>
Soms is het zo simpel. Probleem is uiteraard dat de lichte mooier is dan de donkere
donderdag 6 februari 2014 om 13:42
donderdag 6 februari 2014 om 15:04
Ik heb pas zoiets aan de hand (voet) gehad. Ik had toevallig een spuitbus leather degreaser staan en daar mijn laars mee ingespoten. Een uurtje laten zitten en toen weggeborsteld. De vlek is helemaal weg.
Het is een witte spuitbus, met een groen en rood tekentje erop. Was iets van 25 euro. Maar waar ik hem gekocht heb, geen idee. Ik was wel heel blij, want het was een hele flinke vetvlek.
Deze link, bladzijde 11. -->http://www.kleine.nl/Download/Fenice%20 ... rsie41.pdf
Het is een witte spuitbus, met een groen en rood tekentje erop. Was iets van 25 euro. Maar waar ik hem gekocht heb, geen idee. Ik was wel heel blij, want het was een hele flinke vetvlek.
Deze link, bladzijde 11. -->http://www.kleine.nl/Download/Fenice%20 ... rsie41.pdf
vrijdag 7 februari 2014 om 15:41