Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Nee, Splinter, ze is zéker niet groter dan poes.... Ongeveer net zo groot als Morgana's hoofd.

Wat een heerlijk vooruitzicht Pilou. Zuipen en lol hebben en een heel klein beetje de toerist uithangen.
Ooooh, wat een hompie zeg!

En wat een spierballen op de achtergrond, is dat kvv?

Goed Splint! Dat werkte voor mij destijds ook het best. Maar ik heb mijn abonnement opgezegd.

Ik ga aan de Yoga en alleen nog maar dingen doen die ik echt leuk vind.
Heel goed Plou!

Ik vind dit sporten eigenlijk stiekem ook echt leuk. Flink zweten (ik krijg altijd heel snel een knakrode kop ) en het is tamelijk kleinschalig daar, dus ook altijd even kletsen met anderen.

Ben trouwens jaloers op je Parijs-trip!
Leuk he. Deze mag best vaak komen logeren. Ik ben wel oppasmoeder. Tara heeft hondje ook gezien, hevig hevig snuffelen en verder niks. Niet blaffen, niet happen, helemaal niks. Wat heb ik toch een lieve hond.

En de spierballen zijn idd van kvv. Hij is echt huge!
Oh wat een poepie , Ratteke.

En wat een heerlijk vooruitzicht, Pilous! Heb je zeker verdiend!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 05 februari 2014 @ 22:59:

Ik heb mijn 1ste telefoondienst gehad gisteren. Wel nog met iemand naast me en dat was maar goed ook want er is best veel veranderd en het was ook nog eens mega druk. Maar wow wat was ik blij dat ik er weer zat

Lees ik hier helemaal overheen!

Gaaf, Fantje, dat je zo weer bezig bent. Heb je de komende tijd nog iemand naast je?
Wat een petweer

Druk aan het werk, Ratteke? Werkt alles zoals het moet?
Zo, de werkdag thuis zit er op. Dat was leuk! Wil ik wel vaker doen. Grappig hoor, aan je eigen tafel zitten te werken. Niks mis mee. En de was is ook al klaar, hoef ik mogen niet meer te doen.

Hond twee keer uitgelaten.
Kan iemand Murphy terug in zijn hok doen met een groot slot erop?

Wat een K-dag. Nog een half uur, maar ik vrees dat ik dat niet ga redden.

*bwaaaaaaaaaah*
Lekker hoor, Rat! Zelf een beetje je tijd indelen, geen gestress met het openbaar vervoer, beessies die niet alleen thuis zijn en de was doen natuurlijk! Ik zie alleen maar voordelen
Oh, Splint heeft dus geen goeie dag .
Ohw Splint, heb je weer zo'n dag? Sterkte. Ik hoop dat je nu lekker thuis bent en niks meer hoeft.
Tijdens jouw laatste post trok ik net de deur van kantoor achter me dicht, Rat.

Nu thuis, gesport en gedoucht en moe. Sammi ligt vanuit zijn doos naar me te mekkeren, dus die ga ik maar even lekker knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Plous, Parijs, wow. Lijkt me enorm gaaf. Hoop dat je tegen die tijd goed bent opgeknapt. Inrichting huis is zo leuk trouwens!!

Wij denken er trouwens aan om volgend jaar (zo leuk om te schrijven) als we in NL zijn er een weekendje Parijs aan te koppelen.

Slof, goed nieuws joh v Annie, hoop dat ze iets goeds voor je kan betekenen!!!!

Ratje, wat een schatje dat hondje. En wat super om thuis te mogen werken!! Doet G ook af en toe, erg knus inderdaad aan je eigen tafel.

Ach Splint, heb je je tanden, inc. nieuwe, niet kunnen gebruiken ter afwering, maar 't is weekend!!!! Ik vind je enorm stoer met je nieuwe kies enzo.

Ben gister ook bij de ta in het zkhs geweest, ze gaan me inplannen voor een behandeling met een roesje zodat ze makkelijker in mijn mond kunnen komen. Er is een gaatje dat wrsch een wortelkanaal wordt, nou ja een 50/50% kans dus hopelijk valt het mee maar ze gaan ook schoonmaken en vullen waar nodig allemaal dus tegelijk onder roesje. Maar er hoeft niks te worden getrokken gelukkig.

Zo mijn 2e telefoondienst, ook nog met begeleiding, vlgde week nog 2 ook op maandag en vrijdag. Vind het zo fijn om te doen.

Ik ben trouwens gaan minderen met mijn kiere"wiet" want ik werd weer helemaal depri en sloom.
Optimist tot in de kist!
Oh, zo een dag Splint. Gelukkig heb je nu weekend

Wat leuk van je telefoondiensten Fant. Fijn dat het zo goed gaat.

Hoop dat de tandarts inderdaad mee valt.

Fijn he Rat? Thuis werken

Ik ben vandaag voor het eerst buiten geweest weer, wel gelijk moe.

Heb even een paar bijzettafeltjes gescoord. Heul fout met oranje/grijze tegeltjes. De bank in combinatie met de salontafel van Bor maakte dat ik mijn huiskamer te vol vond staan. Dus die laatste gaat weg.

Fijn dat je gebit weer compleet is Splint. Beetje jammer van schiethumeur. Is dat al weer een beetje weggetrokken?

Slof toch nog goede berichten als het uitzendbureau je blijft inhuren!

Plou wat lekker een paar dagen Parijs *jaloers* En "lekker" nog een weekje ziek thuis, verstandig.

Het mini hondje bij Rat wat een klein frummel.

En dat thuiswerken lijkt mij ook wel wat.

Fant wat fijn dat je belwerk weer bevalt. Tandarts klinkt minder leuk.

Hier lekker weer een pan vega erwtensoep gemaakt, deze keer zonder wortel en dat is véél lekker dus :-)

Vanmiddag weer bardienst
Ghe, maakt dat zoveel uit Bieb, met of zonder wortel?

Succes met je bardienst...

Plou, heb je al plaatjes van je tafel? Hij klinkt erg.....jaren '70.

Ben je net van je vensterbanktegeltjes af, koop je gewoon andere tegeltjes. Maf mens.

Zoooo, ik was echt kapot gisteren. Helemaal leeg. Ik had 2 onderzoeken, waarvan 1 in het Engels. Die arme jongen was helemaal vanuit Fanteland hierheen gekomen voor een sollicitatie en onderzoek en toen liep zijn testcomputer steeds vast. Zo waardeloos, hij was toch al zo gespannen. Uiteindelijk hebben opper-baas en de secretaresse het goed afgehandeld, hele tijd met systeembeheerder en testuitgever aan de telefoon gehangen, maar het geeft veel stress en het hele dagprogramma loopt in de soep.

Nou ja, na sporten en douchen heb ik geloof ik nog 2 zinnige woorden tegen man gezegd en toen ingestort op de bank.

En nu ga ik naar een tuinfeest. Met BBQ. Van een oud-collega, waar ik ook weer andere oud-collega's tegen kom. Gezellig.
Tuinfeest? BBQ? . Zoiets?

met een dikke

en een

Je vergeet deze Slof:

*koude voeten*
oh ja stom, de laarzen vergeten

Maarre, was het een beetje te doen?
Jawel hoor, het was gezellig. Ze hadden een grote partytent neergezet en de BBQ stond onder een afdekzeil. Met veel mensen en kaarsjes op de tafels en het uitroken door de BBQ was het redelijk warm. Alleen niet aan m'n voeten.
SLOF!!!!!!

Helemaal je verjaardag vergeten! Shame on me.

Heb je het wel gevierd? Leuke dag gehad?
Dus bij deze, alsnog: van harte gefeliciteerd lieve Slof! En dat het maar een mooi en bijzonder jaar gaat worden voor je.

Gefeliciteerd Slof!!

anoniem_84155 wijzigde dit bericht op 09-02-2014 21:44
Reden: Toch nog jarig.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven