De Olympische Spelen!
vrijdag 8 augustus 2008 om 17:19
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
zaterdag 8 februari 2014 om 14:17
zaterdag 8 februari 2014 om 14:18
quote:norahdubois schreef op 08 februari 2014 @ 14:16:
Man komt uit een niet-schaatsland, snapt er ook eigenlijk geen bal van, maar de schat houdt de jongste bezig en bij de tv weg en brengt net een lekker kopje koffie
Wat valt daar nou niet aan te snappen?
Heel hard rijden en als eerste over de eindstreep
Wel een beetje een domme man hoor
Man komt uit een niet-schaatsland, snapt er ook eigenlijk geen bal van, maar de schat houdt de jongste bezig en bij de tv weg en brengt net een lekker kopje koffie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 8 februari 2014 om 14:20
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2014 @ 14:18:
[...]
Hij snapt niet wat er leuk aan is, het schaatsgevoel, zeg maar.
Hij vatte het net wel leuk samen met: " Sven moet dus sneller".
[...]
Hij snapt niet wat er leuk aan is, het schaatsgevoel, zeg maar.
Hij vatte het net wel leuk samen met: " Sven moet dus sneller".
zaterdag 8 februari 2014 om 14:21
quote:koekkie schreef op 08 februari 2014 @ 14:20:
Als we Nouschi's raad opvolgen hebben we straks allemaal kale (oud) schaatsers (Bob en Rintje).... Nou je het zegt, Erben mag het ook afscheren!
Als we Nouschi's raad opvolgen hebben we straks allemaal kale (oud) schaatsers (Bob en Rintje).... Nou je het zegt, Erben mag het ook afscheren!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 februari 2014 om 14:22
zaterdag 8 februari 2014 om 14:23
zaterdag 8 februari 2014 om 14:24
quote:koekkie schreef op 08 februari 2014 @ 14:23:
Ja de gespierde spijker! En Ids, maar stiekum toch niet zo leuk als Rintje!
Ben vd Burg vond ik trouwens ook altijd een leuke schaatser! Ben is nog steeds leuk, zie hem 's morgens wel eens bij het ochtendprogramma op ned 1
Ja de gespierde spijker! En Ids, maar stiekum toch niet zo leuk als Rintje!
Ben vd Burg vond ik trouwens ook altijd een leuke schaatser! Ben is nog steeds leuk, zie hem 's morgens wel eens bij het ochtendprogramma op ned 1
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best