Groene plaatsen leuk wonen
zaterdag 8 februari 2014 om 17:18
Na altijd hard te hebben geroepen dat ik in de stad wil wonen (woon ik nu ook) zit ik toch steeds meer te twijfelen of ik niet op een plek wil wonen waar meer groen is. Laatst liep ik hier buiten voor een frisse neus en ik rook alleen maar vieze uitlaatgassen :S Ik hou van de natuur en dieren en rust. Steden vind ik ook heel mooi maar denk toch dat ik beter over een paar jaar weg kan gaan uit de stad. Nu ben ik me dus aan het oriënteren op leuke groene plekken om te wonen. Ik woon nu in Utrecht en wil eigenlijk wel een beetje in de buurt blijven. Ik weet niet waarom, het lijkt mij toch eng om ver weg uit Utrecht te wonen maar op een of andere manier trekt Drenthe me ook erg. Mooie ruime huizen voor normale prijzen (als ik de huisprijzen hier in de stad bekijk denk ik echt: waarom zou ik een 2 kamer woning kopen als ik een heel huis met tuin kan kopen?).
Mijn vraag is dus weten jullie mooie plaatsen om te wonen met veel groen? Maar ook weer niet te Christelijk dat iedereen je al aan kijkt als je er niet in klederdracht bij loopt (overdreven, i know, maar meer het idee voor de beeldvorming).
Ben erg benieuwd!
Mijn vraag is dus weten jullie mooie plaatsen om te wonen met veel groen? Maar ook weer niet te Christelijk dat iedereen je al aan kijkt als je er niet in klederdracht bij loopt (overdreven, i know, maar meer het idee voor de beeldvorming).
Ben erg benieuwd!
zondag 9 februari 2014 om 09:35
zondag 9 februari 2014 om 10:05
Rondom Arnhem? Utrecht is niet gek ver weg als je daar een beetje tussenin gaat zitten. Veel groen in deze omgeving (randje Veluwe) en randje Betuwe.
'Grote' stad in de buurt. Veel voorzieningen, genoeg openbaar vervoer en aansluitpunten voor de rest van Nederland. Duitsland in de achtertuin bij wijze van spreken.
'Grote' stad in de buurt. Veel voorzieningen, genoeg openbaar vervoer en aansluitpunten voor de rest van Nederland. Duitsland in de achtertuin bij wijze van spreken.