Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
quote:Nouschi schreef op 09 februari 2014 @ 13:47:

Ik houd niet van sushi

Oh heerlijk sushi.

Voor jou een `lekkere vette bek`. Wel een kolere werk om die bamischijven zelf te maken, dus niet te vaak vragen .

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:liubi schreef op 09 februari 2014 @ 13:46:

Dan kan ik vanavond van het Nederlandse volkslied genieten LOL.

Claudia Pechstein is het allerlaatste relict uit de sportwereld van de DDR. Dat er zoveel jaar na dato toch een fout met doping insluipt bij haar verbaast mij helemaal niet.Zo had ik er niet over nagedacht maar idd:
Die Russin die zo liep te juichen vooraf gun je toch ook geen podiumplek meer.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 09 februari 2014 @ 13:54:

Die Russin die zo liep te juichen vooraf gun je toch ook geen podiumplek meer.Ik weet niet wie je bedoelt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 februari 2014 @ 13:55:

[...]

Ik weet niet wie je bedoelt?De vorige rit, zij was aan het juichen alsof ze al goud had.
Stressed is just desserts spelled backwards

Die Russin die zo liep te juichen vooraf gun je toch ook geen podiumplek meer.Maar wel een paar leuke borsten... Geen verhouding: zo'n kont en benen en doperwtjes op een plankje.

Die Russin die zo liep te juichen vooraf gun je toch ook geen podiumplek meer.Ja, stuur die maar samen met Sablikova naar een goelag in de buitenwijken van Sotchi.
quote:Maleficent schreef op 09 februari 2014 @ 13:56:

[...]

De vorige rit, zij was aan het juichen alsof ze al goud had.Oh dat snap ik wel. Was een heel goede tijd voor haar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pechstein helaas. Tijd om te stoppen denk ik.

Die Russin die zo liep te juichen vooraf gun je toch ook geen podiumplek meer.

Huh?

Waarom?

Omdat ze in haar eigen land, op haar eigen baan, voor haar eigen volk een dijk van een tijd neerzet moet ze gematigd enthousiast zijn?

Die snap ik even niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
We maken ze allemaal kaPoetin.
Snap Graf wel ze heeft voor haar doen geweldig gedaan. Nu de anderen afwachten. 1, 2 en 3 gaat het niet meer worden.

Wordt nu pas spannend.
Ireen moet nog goed aan de bak zeg zo!
Pfff spannend nu hoor!
Goeie rit van Sablikova! Spannend nu!
quote:redhothead schreef op 09 februari 2014 @ 14:03:

Goeie rit van Sablikova! Spannend nu!

Een hele goede rit!

Kom op Ireen!!
En nu afwachten of Ireen de verwachtingen waar gaat maken. Ga geloof ik even iets anders doen. Veel te spannend.
Go Ireen
Kom op Wust.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Summerdance schreef op 09 februari 2014 @ 14:00:

[...]

Huh?

Waarom?

Omdat ze in haar eigen land, op haar eigen baan, voor haar eigen volk een dijk van een tijd neerzet moet ze gematigd enthousiast zijn?

Die snap ik even nietHeb je gelijk in Sum, ik gunde haar ook alleen maar een paar leuke borsten.
Ik heb 'm weer uitgezet.
quote:redhothead schreef op 09 februari 2014 @ 14:05:

[...]

Heb je gelijk in Sum, ik gunde haar ook alleen maar een paar leuke borsten.
quote:StoraHuntur schreef op 09 februari 2014 @ 14:05:

Ik heb 'm weer uitgezet.Saywutt???
Jonguns wat spannund!
Ze gaat goed hoor!

Mooie rustige slag

Ik hou ervan!

Leuk ook Wim Lex en Max zo schreeuwend op de tribune!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven