Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
quote:evygreat schreef op 09 februari 2014 @ 18:23:

[...]

Yulia Lipnitskaia heet ze, en ze is geweldig. Pas 15 jaar en nu al zo goed.

[afbeelding]Wow! En pas 15,dat beloofd wat.
quote:Chartreuse schreef op 09 februari 2014 @ 20:40:

Putin was in het Holland Heineken House en heeft daar Ireen Wüst gefeliciteerd èn omhelsd... Zou hij geweten hebben dat zij biseksueel is en een relatie met een vrouw heeft gehad? All for the money.
HHH gemist en medailles ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 februari 2014 @ 23:01:

HHH gemist en medailles ook.Ook pas net weer terug. Heb opgenomen maar snap nog niks van m'n nieuwe tv/tel/www gedoe.
Uitspraken vandaag van mijn vader die nogal ongenuanceerd kan zijn: "waarom zijn die Russen zo tegen homo's de gouden plakken van die kunstschaatsers willen ze wel en ze doen ook mee met die twee kerels die op elkaar liggen op een klein sleetje, lijkt toch best op homo's toch"?

Pap is niet zo politiek correct maar snapt ook niet waarom we er ophef over moeten maken als er toevallig twee mensen van elkaar houden.
Jeetje mina, Kamil Stoch!
Owww, Gerard van Velde zie ik even voorbij komen. Wel een hele mooie torso.

quote:redhothead schreef op 09 februari 2014 @ 23:15:

[afbeelding]Ieuwwww, je ziet wel heel duidelijk in dat pak dat hij links dragend is. To much info m.i.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zei nog expres torso, MV!
Dames, dames, dames.
quote:redhothead schreef op 09 februari 2014 @ 23:21:

Ik zei nog expres torso, MV! Jaja rood duiveltje
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

[afbeelding]

Hmmm....Gerard!

Sympathieke vent ook!

En een mooie docu ook weer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

[afbeelding]Mmm Gerard van Velde
Ahhh nee he, Sven moet wel schaatsen, 3x goud gaan we voor

ma 10 feb 2014, 09:36

Olympisch kampioen laat 1500 meter waarschijnlijk schieten

Twijfels bij Sven Kramer

SOTSJI -

Sven Kramer zal zaterdag de 1500 meter waarschijnlijk aan zich voorbij laten gaan. De olympisch kampioen op de 5000 meter vreest dat zijn deelname aan de schaatsmijl ten koste zal gaan van de voorbereiding op de 10 kilometer.

Kramer is op papier een medaillekandidaat voor de 1500 meter. "Maar dat brengt dan weer zoveel met zich mee, met huldigingen en dergelijke", zei de 27-jarige Fries in de Adler Arena. "Dat is het me allemaal niet waard."

Zijn schaatscoach Gerard Kemkers gaf eerder tijdens de Winterspelen in Sotsji nog aan dat Kramer goud kon pakken op de 1500 meter. "Maar dan nog. Goud op de tien kilometer is veel belangrijker", reageerde Kramer daar vandaag op. "Ik twijfel daarom of ik de 1500 meter moet rijden. Zo denk ik er nu over. Wanneer ik een definitief besluit neem, weet ik nog niet."

De 10000 meter staat volgende week dinsdag op het programma. Daar wil Kramer zich dus revancheren voor de mislukking van vier jaar geleden in Vancouver. Destijds werd hij door coach Gerard Kemkers de verkeerde bocht ingestuurd en werd de schaatskampioen gediskwalificeerd.

De eventueel vrijkomende plek van Kramer op de 1500 meter wordt wellicht ingenomen door Jan Blokhuijsen, die zaterdag het zilver veroverde.
Toch nog een voordeel dat werkloos zijn. Voldoe nu aan het beeld. Op de bank hangen niets doen. Spannend zeg de 500 meter. Zou Jan het halen of Ronald?

Straks nog een keer.
Kijkt er niemand meer hier?

Net viel Stefan Groothuis jammer genoeg.
Ja, ik kijk net. De eerste serie heb ik gemist, maar gelukkig kan ik wel de ontknoping zien. Spannend! Balen van Groothuis zeg.
There is no always forever...just this...
Ik kijk hoor! Ben alleen tussendoor even weggeweest om kind van school te halen. Superspannend!

En oh wat heb ik gelachen om slapende Wim-Lex en Whatsappende/Facebookende/whatever Maxima. Geniaal shot!
quote:dolfje schreef op 10 februari 2014 @ 16:21:

Kijkt er niemand meer hier?

Net viel Stefan Groothuis jammer genoeg.

De eerste rit kon ik niet zien, de tweede serie wel.

Wat balen zeg voor Groothuis. Ik gun het niemand en zeker niet op een OS.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 10 februari 2014 @ 16:24:

Ik kijk hoor! Ben alleen tussendoor even weggeweest om kind van school te halen. Superspannend!

En oh wat heb ik gelachen om slapende Wim-Lex en Whatsappende/Facebookende/whatever Maxima. Geniaal shot! [img]https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_ ... 599&sh=313[/img]Zat ie te slapen?
Ja ik kan geen plaatjes plakken, maar lees anders het topic van Cateautje even, daar staat het screenshot.

Ik zag het live, geweldig!
Of even hier klikken.

http://www.ad.nl/ad/nl/14 ... allen-bij-500-meter.dhtml
Het zou geweldig zijn als een Nederlander hier goud zou winnen..... Is nog nooit gebeurd toch? Of wel?
Geweldige foto!
Nee, dat zou voor het eerst zijn evygreat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven