Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
maandag 10 februari 2014 om 08:59
Had ik dus toch het goede plaatje geplakt. Sorry Slof voor het vergeten van je verjaardag! Heb je wel een leuke dag gehad?
Ik ben een beetje moe zeg. Zaterdag veeeeel te laat gemaakt. Gelukkig geen drank op dus ik was redelijk wakker om half 9. K heeft zijn tattoo bij laten werken en het is altijd erg gezellig daar. Zondag kinderverjaardag gehad, was ook wel weer gezellig. 's Avonds niks meer gedaan, wel nog lekker in bad geweest en tv gekeken.
Ik ben een beetje moe zeg. Zaterdag veeeeel te laat gemaakt. Gelukkig geen drank op dus ik was redelijk wakker om half 9. K heeft zijn tattoo bij laten werken en het is altijd erg gezellig daar. Zondag kinderverjaardag gehad, was ook wel weer gezellig. 's Avonds niks meer gedaan, wel nog lekker in bad geweest en tv gekeken.
maandag 10 februari 2014 om 09:53
Die staat erin Slof. Dat was nl. precies wat ik aan het doen was (verjaardagen in mijn telefoon zetten) toen ik op de jouwe stuitte....
Wie is de tweeling trouwens?
Hm, het is weer maandag. Kunnen we deze dag niet afschaffen? gelukkig werk ik thuis vandaag. Hoewel het ook jammer is dat ik niet naar kantoor ben gegaan, want er valt nog genoeg te zeiken over vrijdag.
Wie is de tweeling trouwens?
Hm, het is weer maandag. Kunnen we deze dag niet afschaffen? gelukkig werk ik thuis vandaag. Hoewel het ook jammer is dat ik niet naar kantoor ben gegaan, want er valt nog genoeg te zeiken over vrijdag.
maandag 10 februari 2014 om 14:09
heel toepasselijk, Olijf
Ik zit op verlossend nieuws van "Annie" te wachten. Dit is alweer de 4e week thuis en ik verveel me zo onderhand absoluut tering te pletter. Heb al 8 maanden geen normaal ritme meer.
Ik ga toch maar eerst even boodschappen doen, zul je zien dat ze net belt als ik aan de kassa sta grr
Ik zit op verlossend nieuws van "Annie" te wachten. Dit is alweer de 4e week thuis en ik verveel me zo onderhand absoluut tering te pletter. Heb al 8 maanden geen normaal ritme meer.
Ik ga toch maar eerst even boodschappen doen, zul je zien dat ze net belt als ik aan de kassa sta grr
maandag 10 februari 2014 om 14:51
maandag 10 februari 2014 om 16:25
Hoop dat Annie wat heeft laten horen inmiddels Slof.
Inderdaad al lang zo.... thuis zitten.
Ik vind een week al lang
Op zich wel lekker, kan mijn bank goed uittesten.
De eerste die hem gezien heeft vond hem echt veul te groot
*uitrekt*.
Oh, ik ga morgenochtend de katjes halen, nu ik toch thuis ben...
Inderdaad al lang zo.... thuis zitten.
Ik vind een week al lang
Op zich wel lekker, kan mijn bank goed uittesten.
De eerste die hem gezien heeft vond hem echt veul te groot
*uitrekt*.
Oh, ik ga morgenochtend de katjes halen, nu ik toch thuis ben...