De Olympische Spelen!
vrijdag 8 augustus 2008 om 17:19
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?
Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
maandag 10 februari 2014 om 21:20
maandag 10 februari 2014 om 21:21
O, Sum dat liedje had ik ook direct in mijn hoofd toen ik het las. (Natuurlijk op het viva forum waar anders). Trouwens is het torso van Gerard net nog weer voorbij gekomen.
Maar grote gezinnen, dames slopestyle snowboard goud naar een dame uit een gezin van 13 die thuis geschoold was en leerde over de natuur, kruiden als geneesmiddelen. En ook iets met snowboarden toch? met drie zusjes die meededen en de oudste de 12e werd maar de andere twee goud en zilver wonnen.
Maar grote gezinnen, dames slopestyle snowboard goud naar een dame uit een gezin van 13 die thuis geschoold was en leerde over de natuur, kruiden als geneesmiddelen. En ook iets met snowboarden toch? met drie zusjes die meededen en de oudste de 12e werd maar de andere twee goud en zilver wonnen.
maandag 10 februari 2014 om 21:40
maandag 10 februari 2014 om 21:45
quote:nikki_nuts schreef op 10 februari 2014 @ 21:43:
[...]
Nou gelukkig maar dan. Dan neem ik maar een amaretto, om een beetje feestelijk te worden.
Dat is echt 100 jaar geleden dat ik dat gedronken heb.
Zijn jullie aan het balansen of zo?
[...]
Nou gelukkig maar dan. Dan neem ik maar een amaretto, om een beetje feestelijk te worden.
Dat is echt 100 jaar geleden dat ik dat gedronken heb.
Zijn jullie aan het balansen of zo?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 10 februari 2014 om 22:04
maandag 10 februari 2014 om 22:10
dinsdag 11 februari 2014 om 04:39
Mag ik hier even zeggen dat alle medaillewinnaars lafbekken zijn?
Gewoon lachen op de ijsbaan die aangelegd is door buitenlandse slaven die zonder loon het land zijn uitgezet.
Kijk ook eens hiernaar:
http://www.vpro.nl/grenze ... ins-olympische-droom.html
WK in Qatar is net zo'n corrupte klotebende. Maar daar gaan 'we' natuurlijk ook allemaal vrolijk naar kijken straks.
Gewoon lachen op de ijsbaan die aangelegd is door buitenlandse slaven die zonder loon het land zijn uitgezet.
Kijk ook eens hiernaar:
http://www.vpro.nl/grenze ... ins-olympische-droom.html
WK in Qatar is net zo'n corrupte klotebende. Maar daar gaan 'we' natuurlijk ook allemaal vrolijk naar kijken straks.
dinsdag 11 februari 2014 om 04:54
Ik ga in ieder geval wel vrolijk naar het WK kijken ISENV. Ik heb veel ellende om me heen, zowel op werk en privé en vind dat ik mezelf best mag gunnen zo'n evenement te bekijken. Het zal best een corrupte typhusbende zijn. Heb niet de illusie dat ik dat kan veranderen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 11 februari 2014 om 04:57
dinsdag 11 februari 2014 om 06:08
Als sporter leef je 4 jaar toe naar de OS en hebt niet zoveel jaar waarop je kunt pieken, dus zou van de zotte zijn als zij zich door politiek geneuzel laten leiden. Dan moet de organisatie van de OS het evenement maar in politiek correcte landen laten plaatsvinden. Ehhhh, bestaan er eigenlijk wel politiek correcte landen?
dinsdag 11 februari 2014 om 06:47