Nachtklagers!

11-02-2014 00:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor het is weer zover, bovenburen hebben een feestje dus wij worden zowat het bed uitgetrilt door de bass van de muziek en rondgestamp van de visite..

Zal zoals gewoonlijk nog wel een paar uur duren tot het weer helemaal rustig is.

Wie komt er gezellig meeklagen? Het mag ook over iets anders gaan.
Een feestje op maandag? Dat is raar... Toch?
Op maandag? Wow..... hoe 'hoort' een feest van hen in het weekend dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het zijn 2 studenten dus wij liggen op de raarste tijdstippen wakker.
Ik wil wel even lekker klagen. Niet over de nacht trouwens.

Ik heb de afgelopen dagen veel last van asociaal en/of onbeleefd gedrag. Klanten die me aanspraken met "hè meisje" en met hun vingers knippen dat ik moet komen, klanten die boos op mij worden omdat een collega iets beloofd heeft dat echt niet kan, een groepje hangjongeren die roepen dat ik een hoer ben en dan meteen mijn halve familie ook, mensen die mij liever terug de trein induwen dan dat ze wachten tot ik uitgestapt ben. Het is stom maar ik trek me dat soort dingen aan. Ik maak er mijn probleem van terwijl dit niet zo hoeft te zijn, maar ik ben er zo boos om. Waarom zou ik in godsnaam nog aardig gaan doen tegen iemand (denk ik dan).

Dus klaag maar lekker over je bovenburen die op maandagavond (serieus?) een feest geven, het lucht waarschijnlijk op. Bij mij al wel .
Some flies are too awesome for the wall
He dat klinkt ook naar zeg. In welke sector werk je?

Klagen lucht wel lekker op inderdaad.
Ik ben ook nog wakker en zal voorlopig nog wel wakker liggen. Ik ben best wel verdrietig omdat ik voor mijn gevoel niet meer bij een van mijn beste vriendinnen "hoor". Onze levens gaan allebei een andere kant op en ik merk gewoon dat ik haast geen onderdeel meer uitmaak van haar sociale wereld en dat doet me zeer.

Ik heb het met mijn vriend besproken, maar die snapt volgens mij niet zo goed waarom ik er om moet huilen.
zeepaard25 jeetje kan me voorstellen dat je er knettergek van word.. Wat balen zeg..... Helpt klagen bij de woning bouw ook niet?>
Boerderijgeit

Ik heb alleen te klagen dat mijn late dienst met een uur is uitgelopen. Kan nooit meteen slapen dus even nog een rondje VF doen.
quote:boerderijgeit028 schreef op dinsdag 11 februari 2014 00:22 Ik ben ook nog wakker en zal voorlopig nog wel wakker liggen. Ik ben best wel verdrietig omdat ik voor mijn gevoel niet meer bij een van mijn beste vriendinnen "hoor". Onze levens gaan allebei een andere kant op en ik merk gewoon dat ik haast geen onderdeel meer uitmaak van haar sociale wereld en dat doet me zeer.

Ik heb het met mijn vriend besproken, maar die snapt volgens mij niet zo goed waarom ik er om moet huilen. Het is alsof je iemand verliest terwijl ze er nog steeds is, zodat je geconfronteerd wordt met wat je had en wat je misschien kwijtraak. Zo was het voor mij, ik kan niet voor jou spreken natuurlijk. Ik hoop dat jullie elkaar weer "vinden". En zo niet had het niet zo moeten zijn, hoe pijnlijk ook.
Some flies are too awesome for the wall
Wat kut boederijgeit

Ik lig wakker met kiespijn => denk dat het wkb wordt, aaaargh.
Het is gewoon een relatie dat beëindigd wordt en dat doet zeer. Wij hebben allebei een vriend, mijn vriend en ik zijn bezig een gezin te stichten, mijn vriendin en vriend zijn meer van t uitgaan, feesten en festivals.

Mijn vriend kan niet opschieten met haar vriend en visa versa. Dus gezellig dubbeldaten zit er niet in.

ik was laatst op haar verjaardag en toen waren er een hoop stapvrienden van haar en toen werd er aan mij gevraagd "wie ben jij eigenlijk? Waar ken jij vriendin van?". Dat hakte er wel in moet ik zeggen.
Ahhh Ranny, dat is helemaal kut. Al een ibuprofen op?
Ik lig al wekenlang wakker omdat ik binnenkort met mijn vader ga lunchen. Jarenlang hebben we geen contact gehad.
Oh spannend Egidius! Kijk je er wel naar uit?
Nee, niet echt. Hij verdient niet bepaald een prijs voor het vaderschap. Ik ben vooral benieuwd of hij veranderd is.
Was de uitnodiging op zijn verzoek?
De woningbouw ontvangt alleen post in hun voordeel, zie mijn eerdere topic. Enige oplossing lijkt nog verhuizen. Terwijl onze woning verder zo fijn is.

Egidius wat enorm eng lijkt me dat!
Ja, klopt.
Egidius.. Spannend .enne succes en toch ook wel plezier!?

boerderijgeit, herkenbaar.. Mijn beste vriendin (ja,toch nog steeds) gaf een klein jaar geleden aan dat het ooit wel weer goed zou komen.. (?).

Ik werk niet, zij wel (ik ben afgekeurd; MS) en zij werkt full time en heel veel uren.. Ik gezin met kinderen, zij single.. Levens lopen nogal uit elkaar..

Toch komt het ooit weer goed.. Zij is zo'n leuk persoon..
Egidius, wat spannend. Ik heb daar ook ervaring mee. De mijne was geen haar veranderd en ik was er al gauw klaar mee. Sterkte!!!
Nu we toch allemaal wakker zijn.. wat moet morgen avond gaan koken? Heb drie kinderen en mijn lieftallig man te voeren. Werk tot 1730 en wil iets snel klaar kunnen maken! iemand tips? En geen macaroni...
quote:boerderijgeit028 schreef op dinsdag 11 februari 2014 00:38 Ahhh Ranny, dat is helemaal kut. Al een ibuprofen op?

Oh man, dat is super hard! Vooral als iemand zo belangrijk voor je is en dat het zo moet gaan. :(

Ja cocktail met PCM, maar zit tegen het plafond aan. Al dagen veel pijn; maar nu zo erg dat ik niet kan slapen. Grr.
poef
poef

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven