Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 11 februari 2014 @ 04:39:

Mag ik hier even zeggen dat alle medaillewinnaars lafbekken zijn?

Liever niet, tot ziens maar weer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
God ik zit nu even Sportwinter terug te krijgen maar wat hebben we toch een knappe schaatsers

De broertjes Mulder, en Gerard, mennnn wat heb ik een zwak voor Gerard!

Oh en voor de liefhebbers, Michel doet zijn Gerard van Veldetje even in de herhaling
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 11 februari 2014 @ 07:30:

God ik zit nu even Sportwinter terug te krijgen maar wat hebben we toch een knappe schaatsers

De broertjes Mulder, en Gerard, mennnn wat heb ik een zwak voor Gerard!

Oh en voor de liefhebbers, Michel doet zijn Gerard van Veldetje even in de herhaling Sum, ik ben not amused, je bent Jorrit vergeten in je post.
quote:StoraHuntur schreef op 11 februari 2014 @ 10:40:

[...]

Sum, ik ben not amused, je bent Jorrit vergeten in je post.Joh, die valt toch niet onder de knapperTs!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als ik deze foto`s zie van de NL deelnemers, dan zou ik er geen scheve schaats van gaan rijden

http://nos.nl/os2014/nederlanders/

Brrrrrr.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dolf moet vanmiddag snowboarden, nou hier kijk je toch niet voor om;

quote:Mylene_Valerie schreef op 11 februari 2014 @ 10:47:

Als ik deze foto`s zie van de NL deelnemers, dan zou ik er geen scheve schaats van gaan rijden

.

Twee woorden:

Mark.

Tuitert.
quote:Firene schreef op 11 februari 2014 @ 10:58:

[...]

Twee woorden:

Mark.

Tuitert.

Nou vooruit

quote:Mylene_Valerie schreef op 11 februari 2014 @ 10:50:

Dolf moet vanmiddag snowboarden, nou hier kijk je toch niet voor om;

[img]http://nos.nl/data/os2014/ospersoninfo/ ... _large.jpg[/img]Ieuww, lijkt wel mijn-dikke-vieze-vette-verloofde of zoiets. Niet die van mij dus he die van het tv pogramma!
quote:StoraHuntur schreef op 11 februari 2014 @ 11:11:

[...]

Ieuww, lijkt wel mijn-dikke-vieze-vette-verloofde of zoiets. Niet die van mij dus he die van het tv pogramma!

Aan je verloofde zat ik ook niet te denken. Dacht eerder aan familie van die op je avatar.

Hoewel ik die wel knuffelbaar vind
Nou dat was snel en pijnlijk
Zo direct;

Rit 2, 14 en 17 komen de NL dames schaatsen.
Ik zit er klaar voor!
Ik kan niet kijken maar ik gedachte ben ik erbij!!

Succes
quote:redhothead schreef op 10 februari 2014 @ 20:54:

[...]

Ja, kom je dan met je straatveegwagentje?Hahaha! Ik bedoelde met eigen vervoer de bezem, als zijnde heks zeg maar!
quote:StoraHuntur schreef op 11 februari 2014 @ 13:36:

[...]

Hahaha! Ik bedoelde met eigen vervoer de bezem, als zijnde heks zeg maar!

Ik vind dit ook wel iets hebben hoor;

Ik wilde net gister schrijven dat ik bij het schaatsen helemaal geen valse starten had gezien. Maar nu de eerste (die ik dan zie).
Zijn al we een paar geweest hoor.

Ik vind het saai tot nu toe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 februari 2014 @ 14:02:

Zijn al we een paar geweest hoor.

Ik vind het saai tot nu toe.Super saai.
Hèhè beetje pit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goede tijd van die Chineese
quote:StoraHuntur schreef op 11 februari 2014 @ 13:36:

[...]

Hahaha! Ik bedoelde met eigen vervoer de bezem, als zijnde heks zeg maar!O joh, dan zijn we zusters.
quote:Wageningen1985 schreef op 11 februari 2014 @ 14:06:

Goede tijd van die Chineese

Nummer 9 moeten we dus in de gaten houden.

Hierna een dweil.

Oh toch een valse start die rit.
Wat een aparte manieren van starten zie je toch. Ik vraag mij niet af of er geen onderzoek is gedaan welke manier het snelste kan zijn.

Sneu voor die Japanse die 2 valse starten had. Zo wil je je carriere toch niet afsluiten.
de Duitste had de valse starts Mleen, de Japanse moest daardoor alleen rijden

niettemin, sneu voor de Duitse
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven