Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Ach so... ik ben ook niet zo heel oplettend tussen de bedrijven door aan het kijken. De chinees zag ik idd voorbij komen, wat een belachelijke hoeveelheid. Ik hoop dat ze een vriezer hebben, doodzonde om dat na een dag of twee allemaal weg te moeten pleuren. Of allemaal een voedselvergiftiging, levert ook leuke tv op
Het is buiten in elk geval niet al te warm, dus ze kunnen het gewoon buiten koel houden.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad de stands werden verhuurd, de entrée, de hartjes van Rienk, de massages van Andrea, de kazen, pannenkoeken. Vond het toch een goed idee van Isabella! Geslaagde dag leek mij!
Had 't nog even opgezocht van Emil in Heer en Meester en vond er zelfs 'n nieuwsberichtje over:

http://showvandaag.nl/emi ... teur-in-omroep-max-serie/
Die Riens met z'n gezeur over geld...hoeveel borg zou hij betaald hebben
Utopia is gewoon 'n mini-maatschappij die dmv 24/7 internet en tv media financieel binnen kan lopen. Zet 15 man weg zonder camera's en zonder er reclame voor te maken in de media en ze verkopen nog geen ei!
Dat vind ik juist zo jammer, dat ze op die manier geld kunnen verdienen. Ik bedoel rondleidingen geven, wtf?! Of nu dan dat restaurant, voor 12 man een 3 gangen diner voor 40 euro... het kan alleen omdat ze op tv zijn, anders lukt dat je echt niet hoor. En wat ik me afvraag is of ze zomaar die diners mogen verkopen? Moeten ze niet bepaalde papieren hebben ofzo?
Ik blijf het leuk vinden, gewoon wat hersenloos gedoe op de vroege avond Leuk topic ook dit.
Zag ik nu gisteren (of in voorstukjes) hakim(?) zeggen dat hij ging sparen zodat zijn zootjen een feestje kon geven in utopia??

Ik dacht dat er geen familie langs mocht komen?
Ik vind het überhaupt raar dat je een jaar afgezonderd in een programma gaat zitten als je jonge kinderen hebt. Die tijd kan je nooit meer overdoen.
Idd Malu,

Dikke tranen omdat hij zijn kind zo mist maar wel gaan. Hoe egoistisch kan je zijn

Maar goed dat vindt ik van iedereen met een relatie/kinderen.
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet meer aan. Bah, wat valt het concept me tegen. En blijkbaar mag de familie van Hakim gezellig langskomen..? Mr. Krokodillentraan. Je bent zelf zo egoistisch om je gezin achter te laten om mee te spelen in een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend programma.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Ik kijk nog iedere dag en merk dat ik me daar bijna voor schaam om het te zeggen.

Ik lees af en toe op Fok (alweer ) en vind daar de haat richting sommige bewoners echt buiten proportie. Natuurlijk zitten in zo een programma vaak uitgesproken typetjes maar die echte haat begrijp ik totaal niet.

Vond in de aflevering van zojuist wel Billy en Lot zeer onaardig. Verder ben ik ook niet zo'n fan van Andrea en Hakim. Ze zorgen dan weer wel voor 'boeiende' televisie.

Ruud & Rienk vind ik dan weer wel tof. Ruud vind ik ontzettend geestig met zijn 'onnozele' humor. Rienk slaat weliswaar niet altijd de spijker op zijn kop, maar vind het wel interessant om te zien dat hij zo totaal anders denkt over de wereld.
Wie was nu de laatste nieuwe deelneemster? Die zou toch de koeien gaan doen? En nu willen ze de koeien al weer opruimen. Vind het wel apart om te zien hoe snel het in zo'n situatie weer alleen om het grote geld lijkt te gaan. Het zelfredzaam zijn door gebruik te maken van in dit geval o.a. de koeien, wordt zo makkelijk geschrapt.
Ze verdienen ook alleen maar geld met hun zelfgemaakte prullaria omdat ze op tv zijn. Als Jantje uit Kuttekrabbeveen houtsnijwerkjes gaat maken, verkoopt ie geen drol.
Ik snap ook echt niet dat je met kids en relatie daar je tijd gaat zitten verdien..stelletje narcisten zijn het...
Andrea krijgt geen 50 euro voor haar kunst... maar er gaat wel bijna 300 euro aan Chinees op . Is dat de logica van hakim?????? En dan zeggen dat n ander een narcist is
Ik zap net even langs Utopia en zit even snel te kijken.

Goed plan om de koeien weg te doen, ze kunnen er toch niet goed voor zorgen. Verder blijft het een gezeik daar he. Hoor nu alleen een hoop geschreeuw en hoor niet eens waar het over gaat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik kijk al een tijd niet meer maar vind het een uitstekend plan als de koeien weer naar de boer gaan.,
Ik had alleen de eerste 2 afleveringen gezien en 1 een maandje later dacht ik.

Maar hoe komen ze aan al die spullen?

En gaat het elke dag zo met het geruzie? Ik krijg er nu al hoofdpijn van. Wat een gezeik.

En die koeien, dat is toch geen hele dag werk?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het is gezellig met André en Isabella
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op dinsdag 11 februari 2014 19:58 Het is gezellig met André en Isabella

Nou hé, maar ik word ook wel schijtziek van die Isabella.

Dat gedram en gejank en gezeur.

Doe normaal, doe eens niet zo serieus, maak eens een grapje, en voel je niet telkens zo aangevallen.

En als het haar daar allemaal niet aanstaat en niemand naar haar luistert, moet ze maar naar huis gaan hoor met dat gezever van d'r

Zo ik heb m'n zeikkwartiertje weer gehad voor vandaag
quote:calvijn1 schreef op 11 februari 2014 @ 19:58:

Het is gezellig met André en Isabella Ik ben weer afgehaakt, wat een gezemel daar.
Er is echt geen zak aan,snap ook niet waarom ik nog kijk...
Ik zou die zeikstem van Isabella slecht trekken denk ik.

Ik heb een poos niet gekeken, wat is er veel veranderd
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven