Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

woensdag 12 februari 2014 om 19:38
donderdag 13 februari 2014 om 14:32
Ik vind het eigenlijk (ahum) nog altijd bere-interessant.
Juist dat gekonkel, gedraai en gekrakeel... I love it.
Ik heb nu gepouled met m'n broer, dat Rienk 'op zichzelf gaat': hij gaat een mini-staatje oprichten (misschien met Nicoline als medebewoner) en financiert de boel met hartjes...
Ja, ik verheug me alweer op vanavond...
Juist dat gekonkel, gedraai en gekrakeel... I love it.
Ik heb nu gepouled met m'n broer, dat Rienk 'op zichzelf gaat': hij gaat een mini-staatje oprichten (misschien met Nicoline als medebewoner) en financiert de boel met hartjes...
Ja, ik verheug me alweer op vanavond...
conversation = awareness

donderdag 13 februari 2014 om 15:01
Ik erger me er juist rot aan. Het concept an sich zou best nog wat kunnen opleveren, maar de boel wordt bevolkt door een stel luie megalomane jankerds die de hele dag op hun reet zitten te roddelen en konkelen en lopen zaniken dat ze toch echt geen tijd hebben voor enige activiteit dan ook(neeeee, die koeien en kippen, die moeten maar weg, dat kost te veel tijd, hebben we helegaar geen tijd voor, terwijl je de hele dag uit je neus loopt te vreten, aan je reet loopt te krabben en ruften, her en der wat jankt, knuffels uitdeelt en snode plannetjes smeedt om je medebewoners te dissen)
Ik krijg af en toe een minuutje of 10 mee en dat is dan wel weer genoeg voor een tijdje. Ik krijg jeuk van deze mensen.
Ik krijg af en toe een minuutje of 10 mee en dat is dan wel weer genoeg voor een tijdje. Ik krijg jeuk van deze mensen.
donderdag 13 februari 2014 om 19:36
Wat is daar in Hemelsnaam gebeurd? Hebben ze de lotto gewonnen? Ik zap er langs en ik zie een keuken met inbouwapparatuur. Krijgen ze zoveel spullen ofzo?
De oorspronkelijke concept en visie hebben ze overboord gegooid?
De oorspronkelijke concept en visie hebben ze overboord gegooid?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 13 februari 2014 om 20:01
vrijdag 14 februari 2014 om 19:54
Bah, wat is Hakim toch een nare kleuter. Hoe hij gisteren Isabella aan het treiteren was... Erg onbeschoft. En ja, Isabella kan zeuren met een snerpende stem, maar dan nog hoor ik haar liever dan Hakim. De pot verwijt de ketel dat ze een irritante stem heeft
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
zaterdag 15 februari 2014 om 13:24

zaterdag 15 februari 2014 om 13:56

zaterdag 15 februari 2014 om 14:00
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom ze regelmatig zeggen: "dat bewaar ik voor het centraal"?
Ze zitten de godganse dag met elkaar opgescheept en ipv ff met elkaar ter plekke te overleggen gaan ze het uitstellen?!
En dat gaat over vanalles he... niet eens grootse beslissingen of zo.
Tis mij een raadsel!
Tot nu toe is Rienk mijn favoriet. Die ziet het echt als een kans om echt iets nieuws op te bouwen. De rest wil gewoon met hun harses op tv zoveel mogelijk toneelvaardigheden laten zien...
Ze zitten de godganse dag met elkaar opgescheept en ipv ff met elkaar ter plekke te overleggen gaan ze het uitstellen?!
En dat gaat over vanalles he... niet eens grootse beslissingen of zo.
Tis mij een raadsel!
Tot nu toe is Rienk mijn favoriet. Die ziet het echt als een kans om echt iets nieuws op te bouwen. De rest wil gewoon met hun harses op tv zoveel mogelijk toneelvaardigheden laten zien...