Gezondheid alle pijlers

verdoving tandarts en zwanger

12-02-2014 13:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Even een vraagje, ik moet twee gaatjes laten vullen. Ze zijn vrij diep, dus wachten wordt afgeraden. Nu was de tandarts niet bekend met dat je sommige verdovingen beter niet kun gebruiken tijdens de zwangerschap.

Weet iemand welke wel veilig zijn? En mag er adrenaline inzitten?

Alvast bedankt!!!
Kan gewoon toen ik net zwanger was ik geloof een week of 8/10 moest er een verstandskies getrokken worden. Kon geen kwaad baby zit nog steeds in m'n buik
Ik werk bij de tandarts en het is geen probleem, gewoon laten verdoven dus.

Je tandarts wist je dit niet te vertellen?
Als je tandarts dit niet weet, weet je dan wel zeker dat je hem in je mond bezig wilt hebben?
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Geen enkel probleem. Ook adrenaline mag er bij in zitten.
O super! Bedankt voor de reacties! Heb onderwerp nu per ongeluk twee keer geplaatst omdat ik dacht dat deze niet geplaatst was
quote:amperbroekies schreef op 12 februari 2014 @ 13:50:

Ik werk bij de tandarts en het is geen probleem, gewoon laten verdoven dus.

Je tandarts wist je dit niet te vertellen?Grappig, mijn tandarts zei laatst nog dat verstandskiezen er beter uit kunnen voor je aan kinderen begint, om te voorkomen dat je er tijdens de zwangerschap klachten van krijgt en je verdovingen zoveel mogelijk met vermijden tijdens de zwangerschap.
zonder verdoving geen optie?
quote:barrelroll schreef op 12 februari 2014 @ 13:58:

Als je tandarts dit niet weet, weet je dan wel zeker dat je hem in je mond bezig wilt hebben?Mijn gedachte..
Hahaha, ja ik heb ook wat minder vertrouwen nu.. Weet nu niet zo goed wat te doen. Die gaatjes moeten wel gefixed, maar of ik daar nou een andere voor moet zoeken..
Dit kan zeker!! Foto's maken is ander verhaal!
Zonder verdoving heb ik 1 keer geprobeerd, nooit weer! Ik trok mijn hoofd ook telkens weg
Ook foto s zijn gemaakt.. Toen ik een paar dagen zwanger was, ik wist het toen nog niet.

Tandarts zei dat dit geen kwaad kon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven