Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
quote:jsv schreef op 12 februari 2014 @ 16:04:

...wat doet die Duitser daar ineens?Keihard schaatsen.
dubbel
Jee, dat valt tegen van Davis en Verweij.
Jammer van Davis en Verwij. Maar sowieso brons! Zal jet dan toch? 2 Nederlanders?
Dames, moet ik jullie lokken met een hapje en drankje? Heel niet gezellig zo'n monoloog tegen mezelf.

Oh hallo Owl.
Joehoe, goud en brons!
JAAA!
Whooooooo het houdt niet op!
Was even in verwarring. Dochter had mentor en leermeester gesprek gehad dat deden we ook nog even tussendoor.

Red kom maar op met die hapjes en drankjes wat een prestaties.

We worden verwend deze Olympische spelen.
quote:jsv schreef op 12 februari 2014 @ 16:31:

Was even in verwarring. Dochter had mentor en leermeester gesprek gehad dat deden we ook nog even tussendoor.

Red kom maar op met die hapjes en drankjes wat een prestaties.

Voor hapjes en drankjes ff naar boven scrollen. Hier nog een hapje dan.

Chips! Dacht dat het om half vijf begon, maar dan is het dus afgelopen...
Mel, we hebben goud, voor Groothuis en hij heeft 't erg verdiend! Brons voor Mulder. Vanavond om 18:15 herhalingen als troost.
Zie net de herhaling... snik...

Straks weer de deur uit, jammer!
Goed he!

Sneu dat ze er niet eens met een wijntje op mogen proosten in het Dorp. Wel heel extreem dat er helemaal geen drankje gedronken mag worden daar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik gunde het Groothuis heel erg, dus ben blij dat hij gewonnen heeft!!

Nu verder kunstschaatsen kijken.
There is no always forever...just this...
Ik vind Michel zo'n leuke gast om naar t kijken/luisteren
quote:mika65 schreef op 12 februari 2014 @ 10:39:

[...]

Ja heel erg jammer

Persoonlijk vind ik het niet kunnen om die reden hoor. Bij ziekte of blessures heel begrijpelijk. Maar voor deze reden niet.

Dan had iemand anders die daar jaren voor aan het trainen is op die plek kunnen rijden die nu niet gekwalificeerd was.

(ja ik heb gehoord dat Groothuizen voor hem gaat rijden maar eerlijke toewijzing van die plek vind ik het niet)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind het freestyle skieen de leukste sport van deze spelen. Vooral de slopestyle! Doen wel geen NL-ers aan mee, maar ik vind het 't meest spectaculair.
Wat een heerlijk feestje weer!

Patienten in de wachtkamer, tandartsen op de rand van de bank, ik dansend op de wachtkamer tafel bij weer een gouden en een bronzen plak!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 februari 2014 @ 17:07:

[...]

Persoonlijk vind ik het niet kunnen om die reden hoor. Bij ziekte of blessures heel begrijpelijk. Maar voor deze reden niet.

Dan had iemand anders die daar jaren voor aan het trainen is op die plek kunnen rijden die nu niet gekwalificeerd was.

(ja ik heb gehoord dat Groothuizen voor hem gaat rijden maar eerlijke toewijzing van die plek vind ik het niet)Mylene, zo zit het niet helemaal. De knsb had een heul ingewikkelde matrix opgesteld om te bepalen wie er naar de Spelen mochten, omdat NL maximaal 10 mannen en 10 vrouwen mag afvaardigen. Omdat de kansen op een medaille op de 1500 meter niet zo groot zijn (althans, kleiner dan op bv de 5km), mochten alleen de nummers 1 en 2 op de 1500 m van het kwalificatietoernooi naar Sotchi. Sven werd op het OKT geloof ik 6e, maar omdat de nrs 3,4 en 5 sowieso niet naar Sotchi mochten en Sven er toch al is, mag hij hem rijden. Dat hij afzegt, heeft dus niet tot gevolg dat iemand die nu thuis zit anders had mogen rijden. Jan Blokhuijsen rijdt nu ipv Sven. (Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd hoor )
Sunlight over me no matter what I do
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2014 @ 17:38:

Wat een heerlijk feestje weer!

Patienten in de wachtkamer, tandartsen op de rand van de bank, ik dansend op de wachtkamer tafel bij weer een gouden en een bronzen plak!Sum, toch wel een tv voor de wachtkamer he?
quote:redhothead schreef op 12 februari 2014 @ 17:59:

[...]

Sum, toch wel een tv voor de wachtkamer he?

Nee niet voor, IN de wachtkamer! Geluid hard en allemaal gillen!

Te grappig!
quote:Fiet schreef op 12 februari 2014 @ 17:55:

[...]

Mylene, zo zit het niet helemaal. De knsb had een heul ingewikkelde matrix opgesteld om te bepalen wie er naar de Spelen mochten, omdat NL maximaal 10 mannen en 10 vrouwen mag afvaardigen. Omdat de kansen op een medaille op de 1500 meter niet zo groot zijn (althans, kleiner dan op bv de 5km), mochten alleen de nummers 1 en 2 op de 1500 m van het kwalificatietoernooi naar Sotchi. Sven werd op het OKT geloof ik 6e, maar omdat de nrs 3,4 en 5 sowieso niet naar Sotchi mochten en Sven er toch al is, mag hij hem rijden. Dat hij afzegt, heeft dus niet tot gevolg dat iemand die nu thuis zit anders had mogen rijden. Jan Blokhuijsen rijdt nu ipv Sven. (Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd hoor )Nee je hebt het helemaal goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven