Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic
woensdag 26 oktober 2005 om 21:00
quote:Mijn oom en tante zijn over 2 wkn 50 jaar getrouwd, ze zitten ergens in de 70
Ik heb echt geen idee wat ik die mensen moet geven......iemand een idee voor zo'n gelegenheid?
@Darsj: Ik heb mijn oma laatst voor d'r 80e verjaardag een abonnement op het blad "Plus" gegeven, dat werd erg door haar gewaardeerd. Het blad is speciaal voor ouderen, met allerlei onderwerpen die voor hun leeftijdsgroep interessant zijn.
Er zijn trouwens meer tijdschriften voor ouderen, dus je kunt kiezen.
Mijn oma heeft zelf aangegeven dat Plus haar het leukst leek.
(zie plusmagazine punt nl op www en ook 123tijdschrift punt nl op het www voor andere mogelijkheden)
Ik heb echt geen idee wat ik die mensen moet geven......iemand een idee voor zo'n gelegenheid?
@Darsj: Ik heb mijn oma laatst voor d'r 80e verjaardag een abonnement op het blad "Plus" gegeven, dat werd erg door haar gewaardeerd. Het blad is speciaal voor ouderen, met allerlei onderwerpen die voor hun leeftijdsgroep interessant zijn.
Er zijn trouwens meer tijdschriften voor ouderen, dus je kunt kiezen.
Mijn oma heeft zelf aangegeven dat Plus haar het leukst leek.
(zie plusmagazine punt nl op www en ook 123tijdschrift punt nl op het www voor andere mogelijkheden)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 27 oktober 2005 om 10:11
bedankt voor de tip Innuendo, het is een leuk idee, ik zal strax even gaan kijken
Ik kwam gister trouwens ook iets leuks tegen op internet, het laten graveren van glas, in mijn geval dus champagneglazen ofzo, of een mooie spiegel met (liefdes)gedicht en felicitatie ingegraveerd
Best leuke ideen stonden daar tussen .........
donderdag 27 oktober 2005 om 23:13
Er schijnt ook nog een zaak in A'dam te zijn (helaas dus wel alleen in A'dam volgens mij), die gezichten van mensen in 3D in een stuk glas graveren.
Dus dan krijg je een groot stuk/blok glas, waar de gezichten binnenin zitten.
Is ook wel een leuk idee, maar dan moet je dus wel helemaal naar A'dam en dat is voor een hoop mensen niet altijd in de buurt...
Dus dan krijg je een groot stuk/blok glas, waar de gezichten binnenin zitten.
Is ook wel een leuk idee, maar dan moet je dus wel helemaal naar A'dam en dat is voor een hoop mensen niet altijd in de buurt...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 28 oktober 2005 om 11:58
Een vriendin van mij werkt in chocolade winkel en die heeft een keer een foto van haar ouders in chocolade gedrukt en ik moet zeggen zag er heel leuk uit
Ik weet niet precies waar je woont maar heb hier een website van
www.debontekoe.nl misschien vind je het wat
succes met zoeken.....
groetjes madelief
Ik weet niet precies waar je woont maar heb hier een website van
www.debontekoe.nl misschien vind je het wat
succes met zoeken.....
groetjes madelief
zaterdag 29 oktober 2005 om 23:54
Nou ik toch overal aan het posten ben......
Mijn moeder wordt binnenkort 55 en ik heb haar gevraagd wat ze wil, ze vroeg om geen kadootje te geven maar een 'ervaring'. Dus iets samen doen, of iets voor haar doen (denk ik). Nou kan ik wel met een afgezaagd etentje komen maar ja, dat is zo voor de hand liggend. En ik heb ook niet zo veel geld om haar mee te nemen naar een voorstelling ofzo.
Iemand een idee?
:?
Mijn moeder wordt binnenkort 55 en ik heb haar gevraagd wat ze wil, ze vroeg om geen kadootje te geven maar een 'ervaring'. Dus iets samen doen, of iets voor haar doen (denk ik). Nou kan ik wel met een afgezaagd etentje komen maar ja, dat is zo voor de hand liggend. En ik heb ook niet zo veel geld om haar mee te nemen naar een voorstelling ofzo.
Iemand een idee?
donderdag 3 november 2005 om 19:26
quote:
Iemand een idee?
:? handig als je zegt wat het wel mag kosten.................
Iemand een idee?
:? handig als je zegt wat het wel mag kosten.................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 7 november 2005 om 12:46
Toen mijn vriend en ik 2 jaar bij elkaar waren heb ik hem een boek gegeven met 1001 redenen waarom ik van je houd. Mooi fotoboek gekocht en versierd met leuke plaatjes/ foto's erbij. Voorin een leuke tekst en je hebt een superleuk cadeau. Blijft leuk om terug te kijken ook! Je moet er alleen wel even de tijd voor nemen want 1001 redenen bedenken is niet zo makkelijk gedaan
verder haal ik regelmatig een cadeautje of ideeen van www.kadopagina.nl
tot nu toe ook goed in de smaak gevallen!
www.leukedingendoen.nl heeft ook leuke tips!!
verder haal ik regelmatig een cadeautje of ideeen van www.kadopagina.nl
tot nu toe ook goed in de smaak gevallen!
www.leukedingendoen.nl heeft ook leuke tips!!
vrijdag 11 november 2005 om 09:12
quote:
Iemand een idee?
Ja! (Je moet er wel van houden
):
een cursus varkensmassage! Ik heb het gedaan en vond het erg leuk...
je kan kijken wanneer en hoe op www.hetbeloofdevarkensland.nl
Iemand een idee?
Ja! (Je moet er wel van houden
een cursus varkensmassage! Ik heb het gedaan en vond het erg leuk...
je kan kijken wanneer en hoe op www.hetbeloofdevarkensland.nl
maandag 14 november 2005 om 09:50
Hallo allemaal,
Ik weet niet of deze tip al in het topic staat, maar ik heb een website gevonden met super leuke cadeau's voor een goede vriend, familie of voor kerst op het werk.
www.pluimen.nl
Ik weet niet of deze tip al in het topic staat, maar ik heb een website gevonden met super leuke cadeau's voor een goede vriend, familie of voor kerst op het werk.
www.pluimen.nl
vrijdag 18 november 2005 om 13:04
zaterdag 26 november 2005 om 18:16
Hallo, ik zoek iets voor mijn erg zieke vader. Hij heeft nu 2 weken geleden gehoord dat de kanker weer terug is en zou hem graag iets liefdevols willen geven. Het liefst echt iets wat van een dochter is voor haar vader en dan het liefst in de vorm van een boek waar ik bijvoorbeeld nog het een en ander bij kan schrijven en of in moet vullen... Jullie enig idee? Of vroeg ik nu iets moeilijks?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
zondag 27 november 2005 om 18:59
cherise,
Ken je het boek Pap, vertel ns? Dat is een boek met vragen erin die je vader zou moeten invullen voor jou, vragen over onder andere zijn jeugd, zijn leukste herinneringen etc dus dingen die voor jou waardevol kunnen zijn om later terug te lezen. Ikzelf heb het boek Mam, vertel ns aan mijn moeder gegeven maar ze heeft het nog niet helemaal ingevuld. Ik krijg het vanzelf een keer terug en kijk nu al uit naar dat moment. Lijkt mij namelijk een super herinnering en een manier om je vader of moeder beter of van een andere kant te leren kennen bijvoorbeeld.
Ik weet zo niet wie het geschreven heeft, maar met googelen kom je een hee eind! (ik heb hem bij bruna gekocht in elk geval...)
Succes!
Groetjes Ellen
Ken je het boek Pap, vertel ns? Dat is een boek met vragen erin die je vader zou moeten invullen voor jou, vragen over onder andere zijn jeugd, zijn leukste herinneringen etc dus dingen die voor jou waardevol kunnen zijn om later terug te lezen. Ikzelf heb het boek Mam, vertel ns aan mijn moeder gegeven maar ze heeft het nog niet helemaal ingevuld. Ik krijg het vanzelf een keer terug en kijk nu al uit naar dat moment. Lijkt mij namelijk een super herinnering en een manier om je vader of moeder beter of van een andere kant te leren kennen bijvoorbeeld.
Ik weet zo niet wie het geschreven heeft, maar met googelen kom je een hee eind! (ik heb hem bij bruna gekocht in elk geval...)
Succes!
Groetjes Ellen
maandag 28 november 2005 om 15:56
De boeken Pap, vertel 's en Mam vertel' s zijn geschreven door Van Vliet en in bijna alle boekhandels te koop. Zijn erg leuke cadeauboeken.
Ik zag in de boekhandel waar ik altijd naar toe ga dat er ook zo'n soort boek is voor tienermeiden. Het heet Alles over Mezelf en zo en het is wel van een andere uitgever, maar het ziet er erg vrolijk uit, met allemaal verschillende gekleurde bladzijden. Ik heb 't als Sinterklaascadeautje gekocht voor mijn nichtje van dertien.
Je kunt het ook via internet bestellen via de website www.mezelfenzo.nl (ik weet niet hoe ik een link moet maken).
Ik zag in de boekhandel waar ik altijd naar toe ga dat er ook zo'n soort boek is voor tienermeiden. Het heet Alles over Mezelf en zo en het is wel van een andere uitgever, maar het ziet er erg vrolijk uit, met allemaal verschillende gekleurde bladzijden. Ik heb 't als Sinterklaascadeautje gekocht voor mijn nichtje van dertien.
Je kunt het ook via internet bestellen via de website www.mezelfenzo.nl (ik weet niet hoe ik een link moet maken).