Gezondheid alle pijlers

gênant moment

14-02-2014 19:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

wat me vandaag is overkomen is echt erg gênant maar ik wil het toch ergens delen. Ik stond vanmiddag op weg naar huis in de file en moest enorm plassen. Zo erg zelf dat ik het niet meer kon ophouden. Ik heb in mijn auto in mijn broek geplast. Dit heb ik nog nooit eerder gehad maar ik kon echt geen kan meer op. Heeft iemand anders dit wel een gehad ?

Jolijn
Waarom ben je niet uitgestapt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tja vervelend heel erg vervelend. Kon je idd de auto niet aan de kant zetten en tussen de deuren gaan zitten?
Ik vind het alleen genant als er iemand bij je in de auto zit.

Als je helemaal alleen bent en niemand merkt het, is het toch niet genant? Kleren in de was, stoel schoonmaken en nobody needs to know.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Toen ik in een kledingwinkel werkte moest een collega die bij de paskamer stond een scheetje laten...dacht ze

Het liep haar zo langs de string haar witte linnen capribroek uit richting enkels.

En ik pieste bijna in mijn broek van het lachen toen ik haar schuifelend met haar rug langs de muur via de open trap naar boven zag gaan.

Ruften!!!!
quote:Enn schreef op 14 februari 2014 @ 19:22:

Waarom ben je niet uitgestapt?

(Snel)weg vol auto's ?

Waar moet je heen...en als er stapvoets gereden wordt kun je ook niks toch.
quote:Biebeliee schreef op 14 februari 2014 @ 19:30:

Toen ik in een kledingwinkel werkte moest een collega die bij de paskamer stond een scheetje laten...dacht ze

Het liep haar zo langs de string haar witte linnen capribroek uit richting enkels.

En ik pieste bijna in mijn broek van het lachen toen ik haar schuifelend met haar rug langs de muur via de open trap naar boven zag gaan.

Ruften!!!!oooohhh das erg
Sorry, maar maak je speciaal hiervoor een topic aan en meld je je hier speciaal voor aan? Ik verdenk een TO er dan stiekem van dat hij/ zij heel opgewonden achter de computer zit, genietend van het ene na het andere hilarische plas- of poepverhaal... Of ben ik nu te achterdochtig?
Ik voel me zo moedellooos

Ruften!!!!Geluk dat ze in een kledingwinkel werkte! Kon ze tenminste iets anders aantrekken.
quote:tjjjjjemig schreef op 14 februari 2014 @ 19:34:

Sorry, maar maak je speciaal hiervoor een topic aan en meld je je hier speciaal voor aan? Ik verdenk een TO er dan stiekem van dat hij/ zij heel opgewonden achter de computer zit, genietend van het ene na het andere hilarische plas- of poepverhaal... Of ben ik nu te achterdochtig?ja
quote:tjjjjjemig schreef op 14 februari 2014 @ 19:34:

Sorry, maar maak je speciaal hiervoor een topic aan en meld je je hier speciaal voor aan? Ik verdenk een TO er dan stiekem van dat hij/ zij heel opgewonden achter de computer zit, genietend van het ene na het andere hilarische plas- of poepverhaal... Of ben ik nu te achterdochtig?Zoals de waard is ....
Wat een opluchting moet dat zijn geweest.Ik heb het nog niet meegemaakt maar zou me zomaar kunnen overkomen denk. Misschien toch maar een potje oid in de auto gooien
quote:spuit-elf schreef op 14 februari 2014 @ 19:34:

[...]

Geluk dat ze in een kledingwinkel werkte! Kon ze tenminste iets anders aantrekken.

Zo is het idd gegaan. Jammer dat we geen ondergoed verkochten.

Ze moest er stringloos in.
Dit is volgens mij inderdaad die (mannelijke) TO die het lekker vindt om te lezen als vrouwen in hun broek plassen en zo....
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ik heb wel eens zo erg krampen gehad dat ik op een verlaten weggetje gestopt ben om in de berm te poepen

Gelukkig was het donker er was er lang gras om af te vegen.

Ruften!!!!Dat doet mij denken aan een filmje op YouTube waar iemand denkt ook een scheet te laten in de jacuzzi
Het is mij (gelukkig) nog nooit overkomen. Maar begrijp dat het heel gênant is
Tis mij ook overkomen, had hele erge buikkrampen en kon het niet meer inhouden. Tsja het is gênant en vervelend en het stinkt en het is vies. Maar je kan er nu toch niks meer aan doen behalve schoonmaken.
@ Wageningen

Gepoept in de auto?

Hoe heb je in Godsnaam die lucht er er uit gekregen?
quote:Anthonius schreef op 14 februari 2014 @ 20:13:

@ Wageningen

Gepoept in de auto?

Hoe heb je in Godsnaam die lucht er er uit gekregen?Helaas wel ja was niet in mn eigen auto dat maakte het nog erger, tsja de deuren heeeel lang open houden en hopen dat de lucht er zo snel mogelijk uitgaat. gênant natuurlijk maar aan buikkrampen kun je echt niets doen.
Ik had de auto op de vluchtstrook gezet en was over de vangrail geklommen.
Meest genante ervaring: met 90 brugklassers gaan zwemmen en dan je topje kwijtraken. Ik was 13
quote:matroesjka_ schreef op 14 februari 2014 @ 20:22:

Ik had de auto op de vluchtstrook gezet en was over de vangrail geklommen.Tegenwoordig sta je dan met je blote reet op geenstijl
http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/131742
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik heb een keer heel erg vast gestaan bij Parijs. (zwarte zaterdag)

en ik moest ook zo nodig plassen. Gelukkig lagen er in het dashboardkastje luiers van mijn dochter. Daar heb ik toen op geplast.

Men wat luchtte dat op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven