gênant moment
vrijdag 14 februari 2014 om 19:21
Hallo allemaal,
wat me vandaag is overkomen is echt erg gênant maar ik wil het toch ergens delen. Ik stond vanmiddag op weg naar huis in de file en moest enorm plassen. Zo erg zelf dat ik het niet meer kon ophouden. Ik heb in mijn auto in mijn broek geplast. Dit heb ik nog nooit eerder gehad maar ik kon echt geen kan meer op. Heeft iemand anders dit wel een gehad ?
Jolijn
wat me vandaag is overkomen is echt erg gênant maar ik wil het toch ergens delen. Ik stond vanmiddag op weg naar huis in de file en moest enorm plassen. Zo erg zelf dat ik het niet meer kon ophouden. Ik heb in mijn auto in mijn broek geplast. Dit heb ik nog nooit eerder gehad maar ik kon echt geen kan meer op. Heeft iemand anders dit wel een gehad ?
Jolijn
vrijdag 14 februari 2014 om 21:13
quote:tjjjjjemig schreef op 14 februari 2014 @ 19:34:
Sorry, maar maak je speciaal hiervoor een topic aan en meld je je hier speciaal voor aan? Ik verdenk een TO er dan stiekem van dat hij/ zij heel opgewonden achter de computer zit, genietend van het ene na het andere hilarische plas- of poepverhaal... Of ben ik nu te achterdochtig?Nee hoor, ik denk hetzelfde.
Sorry, maar maak je speciaal hiervoor een topic aan en meld je je hier speciaal voor aan? Ik verdenk een TO er dan stiekem van dat hij/ zij heel opgewonden achter de computer zit, genietend van het ene na het andere hilarische plas- of poepverhaal... Of ben ik nu te achterdochtig?Nee hoor, ik denk hetzelfde.
vrijdag 14 februari 2014 om 21:37
Ja gênant moment van de week. Ik wou bij de foto kiosk een foto printen vanaf m'n iPhone, en ik wist niet wat ik moest doen om het goed af te printen, dus riep ik de medewerkster erbij, stond inmiddels een flinke rij achter me, wat doet de medewerkster: opent mijn volledige filmrol en laat daar net hele 'sexy, te sexy' foto's van mij in staan, en blijkbaar zag de helft van de rij achter mij die foto's, pfff shame on me, goeie les voor de volgende keer: alle sexyheid in een apart album zetten.
vrijdag 14 februari 2014 om 21:39