Gaat mijn vriend vreemd?

30-10-2013 20:46 222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik zit met het volgende: ik heb een vriend, we hebben 4 jaar een relatie. We wonen niet samen, maar hebben best een goed relatie. Nu zit het zo: zijn beste vriend is ongeneselijk ziek. Hij is getrouwd en heeft 2 kinderen. Mijn vriend wil graag zijn vriend en gezien helpen waar mogelijk. Hij heeft veel contact met zijn vrouw, veel bellen, komt daar vaak over de vloer, brengt haar aar het ziekenhuis etc.

Dit gaat ook ten koste van onze afspraken, dat gezin heeft voorrang. Ik probeer dat te begrijpen maar heb er onwijs veel moeite mee dit vanwege het close contact met die vrouw omdat ik het gevoel heb dat er meer speelt. Wat denken jullie? Ben ik gewoon jaloers en hoort hij er gewoon voor hun te zijn? We heb en vaak erover gesproken en hij zegt dat er niets is behalve dat dit allemaal doet voor zijn vriend, hij kent hem zijn leven lang. Hij zegt dat hij van mij houdt. Wat denken jullie?

Hoop op jullie reacties!
Met veel pijn en verdriet kan ik jullie melden dat ze een relatie hebben. Ik heb bewijzen gekregen en hem ermee geconfronteerd.

Hij heeft toegegeven: ze hadden al iets toen die man nog leefde. Vreselijk, ik weet zeker dat hij wel wat merkte. Had namelijk een keer een app gelezen van haar waarin stond ' vertel hem maar niet dat ik je gevraagd heb om langs te komen.

Het is vreselijk hoe hij tegen mij gelogen heeft, hij heeft ervoor gezegd dat ik een schuld gevoel had omdat ik dacht hun vals te beschuldigen.

Mijn vriend heeft zijn beste dood zieke vriend die hij heel zijn leven lang kende bedrogen. Mijn vriend heeft de laatste drie maanden van het leven van zijn beste vriend ontnomen door de aandacht van zijn vrouw op te eisen. En mijn hart te breken, voel zoveel pijn. Vooral als ik aan alles terug denk. Dan Passendale puzzels in elkaar en denk ik wat ben ik toch naïef en dom geweest. Ik ben boos, verdrietig, kwaad en ik ben alleen aan het huilen.

Waaraan heb ik dit verdient? Hij had gewoon eerlijk mij moeten zijn en niet mijn gevoelens spelen.

Sorry moest dit even kwijt.
Ach wat verdrietig. Je hebt het al die tijd juist aangevoeld. Ik snap ook niet waarom hij jou aan het lijntje hield, dat is extra pijnlijk. Veel sterkte, dit is gewoon klote.

Jeetje wat ontzettend rot, dit heb jij echt niet verdient lieve meid! Heb je vriendinnen en familie bij wie je terecht kunt? Kom gerust ook hier van je afschrijven. Ik blijf iig meelezen en schrijven. Wens je heel veel sterkte.
Jeetje zo zie je maar weer, niks jaloers gedoe en je jaagt hem weg, nee je hebt het gewoon juist aangevoeld. Bah wat een rotstreek van je vriend zeg, en wat een nare streek om op het sterfbed van je vriend vreemd te gaan. RESPECTLOOS, ook van zijn vrouw (hadden ook kinderen toch?). Dit heb je echt niet verdiend. En tegen jou maar liegen, wat een loser zeg. Terecht dat je boos bent.

Zo zie je maar weer, al die reacties die 100% zeker dachten te weten dat er NIKS speelde en jou veroordeelde, zaten er (helaas) naast.

Veel sterkte.

Hoe ben je erachter gekomen? Hoe reageerde hij? Heb jij het nu uiteindelijk uitgemaakt?
Wat een kutnieuws.

En jij maar denken dat je ten onrechte jaloers was, omdat je buiten gesloten werd.

Heel veel sterkte hoor!
Gatverdamme wat afschuwelijk voor je!

En die twee.. verdienen elkaar

Zij komen zichzelf nog wel tegen wat een achterbaks, gewetenloos, geniepig, smerig geheel.

Jij kan jezelf nog recht aankijken in de spiegel. Richt je op jezelf en wat jij nu nodig hebt, zoek steun... Geef niet op!

Heel veel sterkte
Hè wat rot dat je vermoedens bevestigd zijn. En wat een droplul is die vent zeg. Heel veel sterkte.
Wat ontzettend rot voor je. Wat een eikel. Zo zie je maar dat je op je gevoel kunt vertrouwen. Veel sterkte!

Hopelijk heb je veel lieve mensen om je heen die je kunnen steunen!
Dat meen je niet! Wat een respectloos, wat een eikel!

Heel veel sterkte to! Jij verdient beter!

Oeh, wat moet dit hard aankomen... Wat een ongelooflijke egoïstische zak, die ex van jou. Wat moet dat ook pijnlijk zijn geweest voor die stervende vriend om te zien dat zijn 'goede' vriend er al met zijn vrouw vandoor ging nog voordat hij onder de zoden lag. Onvoorstelbaar dat mensen zoiets kunnen laten gebeuren. Hoop dat je mensen in je omgeving hebt waar je terecht kunt. Heel veel sterkte!

mijn mond hangt hier momenteel op tafel! wat een respectloze eikel ! hij deed het voor zijn vriend....nou wat een vriend zeg, en eerlijk de vrouw van vriend is ook een loeder, dat ze dit haar terminale man heeft aangedaan. ik vraag mezelf af hoe ze deze gaat verantwoorden aan haar kinderen....

heel veel sterkte TO
Sterkte TO .

Ik zie dit topic nu pas, echt belachelijk al die reacties op de eerste pagina's. Die mensen zouden zich dood moeten schamen..
Komt wel goed, schatje!
Het is ook wel wrang om nu terug te lezen hoe hard er op TO gereageerd werd toen ze dit topic opende. Allemaal van het soort: 'Je spoort niet, denk je nou echt dat hun hoofd hiernaar staat?' Begrijpelijke reacties hoor, je kunt je inderdaad niet voorstellen dat mensen dit in hun hoofd halen... TO, wat moet je je eenzaam hebben gevoeld!
ja zat het ook net terug te lezen Raza , maar je kan onmogelijk vanachter een computer de situatie echt goed inschatten, al moet ik zeggen dat er wel vaker horkerig op topics gereageerd kunnen worden , maar hee? dat is de veiligheid van achter een computer zitten.
Ik lees het topic voor het eerst maar idd wat een reacties in eerste instantie! TO wat erg dit, ook omdat je 4 jaar met deze droeftoeter een relatie hebt gehad. Zo blijkt maar weer dat je toch vaak wel op je eigen onderbuikgevoel kan vertrouwen! Heel veel sterkte ermee.
Heb jij weleens moeite gedaan om haar te steunen, naast je vriend?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik denk dat je reactie een beetje mosterd is, Jaja...

Heel veel sterkte, TO
quote:Jaja007 schreef op 15 februari 2014 @ 08:58:

Heb jij weleens moeite gedaan om haar te steunen, naast je vriend? Welkom op het internet.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 februari 2014 @ 08:31:

Jezus mens, je jaagt hem zelf weg hoor. Hij heeft verdriet, voelt zich rot en ongelukkig en denkt dat hij depressief wordt. En jij zit iemand die in de rouw is op te vrolijken en te pushen om vooral geen contact te hebben met mensen die zijn verdriet delen. Mag hij alsjeblieft het verlies van zijn vriend zelf verwerken op zijn manier en zijn tempo? Eerlijk gezegd had ik jou allang buiten geflikkerd met je egoïstische gedoe.Pfff Jezus, wat kun jij een bitch zijn zeg in je berichten. Ik zeg zoiets niet snel, maar heb dit topic gelezen en vooral jou berichten kwamen erg, erg negatief naar voren. Hoop dat je in je echte leven wat vriendelijker en gezelliger bent.
Sterkte trouwens voor topic opener!
Dat is internet, Daar kan je ongestoord het kreng uithangen, zonde hoor en nog nog eens gevaarlijk in sommige situaties ook! Ik hoop dat iedereen hier een wijze les uit trekt
TO hoe gaat het nu met je? wat zal je je verschrikkelijk voelen! ik vind het echt heel erg voor je !
anoniem_173507 wijzigde dit bericht op 15-02-2014 09:36
Reden: reageerde op een oude post van een medeforumer
% gewijzigd
Pfff, sta je met je goede gedrag. Sterkte TO. Je hebt te lang je energie in die man gestoken. Maar dat is achteraf praten... Je hebt iig naar eer en geweten gehandeld. Dat kan jouw exvriend niet zeggen...
Jezus TO, deze valentijnsdag vergeet je niet snel meer al hoop ik voor je van wel. Heel veel sterkte gewenst, hopelijk kom je er een beetje uit en heb je genoeg steun van de mensen om je heen.

Voor de mensen die hier zulke nare en onmenselijke reacties hebben gegeven. Voor jullie wenst ik hetzelfde als wat TO is overkomen en eigenlijk nog 100 x erger! Maar tegelijkertijd denk ik ook dat mensen die zulke reacties geven zelf echt zo slecht in het leven moeten staan, anders zeg je zulke dingen niet!!!
Lees je topic ook nu pas. Maar ben vanaf het begin aan het lezen, en vond de reacties inderdaad overdreven. In zulke situaties komen dit soort dingen vaker voor, en vaak klopt je onderbuik gevoel. Wat een enorme hufter is het. Voor jou en voor zijn vriend. Ook in zo'n periode waar je er eigenlijk bijna niet aan mag twijfelen. want hoe haal jij dit in zijn hoofd terwijl hij er alleen voor zijn zieke vriend en de vrouw ervan wilt zijn. Wat een rotzak. Dit wil je nu waarschijnlijk niet horen, maar dat ze het samen lekker uitzoeken. Hij was jou niet waard, en dat loeder was haar zieke man niet waard. Heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven