Florida, maar nu eens iets anders

26-06-2008 15:48 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
In september ga ik voor de zoveelste keer naar Florida (Miami + Orlando). Verrukkelijk eten, heerlijk klimaat.

Alle voor de hand liggende dingen heb ik al gedaan (pretparken, stranden, shopping malls etc.). Ik ben nu op zoek naar de minder voor de hand liggende dingen in Florida.

Zijn er locals of mensen die er ook al vaak geweest zijn, die leuke tips hebben?
Als je er alles al gedaan hebt, waarom ga je dan niet eens ergens anders heen? Ik neem aan dat je de Keys ook al hebt bezocht?

Ben je wel eens buiten Florida geweest? Met een huurauto Alabma in. En Mississippi, Louisiana... vond ik trouwens ook mooier dan Florida. Of Georgia, de Carolina's... Er is zoveel meer dan alleen The Sunshine State.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ik heb gehoord (weet alleen niet meer van wie, dus kan hiet niet precies navragen...) dat je in het zuiden een onbewoond eilandje kan "huren" voor een dag/nacht. Dan wordt je er met een bootje heengebracht en bewaakt. Is zeker iets anders dan anders toch? Moet je maar even naar Googlen als het je wat lijkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven