Extra 'kamer' studio

14-02-2014 12:22 32 berichten
Zoals de titel al aangeeft woon ik in een studio (geen extra slaapkamer).

Erg prettig huisje om te wonen, alleen mis ik een laatste tijd een extra slaapkamer en heb niet de financiële middelen om groter te gaan wonen.

Iemand tips hoe ik toch een soort van 'extra' kamer kan krijgen? Of misschien mensen die ook in 1 ruimte wonen met goede tips?
Alle reacties Link kopieren
Ook al woon ik nu in een tweekamerappartement, die kleine studio's blijven erg leuk om te zien. Met slim indelen kun je heerlijk wonen op en klein oppervlak, dat vind ik altijd een geruststellend idee.

Apartment therapy is inderdaad heel leuk!

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik zou alleen nooit direct boven mijn keuken willen slapen, zoals op jouw eerste plaatje Tyche...

Leuke ideeën inderdaad, krijg zin om alles opnieuw in te richten!
Nee ik ook niet, er zit daar niet eens een dun wandje oid en zo te zien ook geen afzuigkap.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Inderdaad, en als je uit dat bed rolt, val je precies in die messen :O Ik vind die leven-op-een-klein-oppervlakplaatjes ook leuk om te kijken.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
http://www.youtube.com/watch?v=XYV0qATsyts

Leuk filmpje over een multifunctioneel ingericht appartementje in New York. Wellicht nog wat ideeen uit te halen!
He ik weet niet of je al een definitief oplossing hebt. Maar ik denk dat de vraag is of je het echt een aparte ruimte wilt laten zijn of dat het ook oke is als het deel in elkaar overloopt? Als je een echte aparte ruimte wilt kun je bijvoorbeeld met schuifdeuren werken. Zo kun je meteen een apparte ruimte creeren. En als je dan nog gebruik maakt van wat glas bovenin zoals hier onder en boven gedaan is krijg je nog genoeg licht binnen. Mocht je het niet erg vinden als de ruimtes in elkaar overlopen zou ik ook gewoon voor een soort kast gaan die je als scheidingswand opstelt. Een vriendin van me heeft een hele tijd geleden bij deze site een kast besteld. hiermee kun je precies de ruimte vullen die je nodig hebt. Zo kun je het precies tot aan het plafond laten doorlopen. Zo heb je echt het idee dat het een aparte ruimte wordt...
quote:carretjerockt schreef op 18 februari 2014 @ 11:56:

http://www.youtube.com/watch?v=XYV0qATsyts

Leuk filmpje over een multifunctioneel ingericht appartementje in New York. Wellicht nog wat ideeen uit te halen!Dit vind ik altijd vreselijk, van die multifunctionele meuk die je voortdurend aan het opruimen bent want anders breek je je nek over diezelfde meuk. Al dat formica

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven