Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Oke gevonden! ze wil zich voorbereiden op de 5 km. Klok, klepel, etc. sorry
He, wat liggen die daar te doen op dat matje?

Wil ik ook wel met Mark!
Ik kijk voornamelijk op ARD of ZDF, die wisselen elkaar af. Als Nederland het alpine skiën of biathlon uitzendt is het een samenvatting of niet rechtstreeks en dat vind ik de beste onderdelen. Schaatsen kijk ik alleen de lange afstanden.
verba volant, scripta manent.
Op NOS kun je alle onderdelen als livestream kijken: http://nos.nl/os2014/

Hoef je dus niet te kijken naar wat ze op tv uitzenden, maar wat jezelf 't leukste vind om te volgen. Zo heb ik ook al wat leuke freestyle ski onderdelen mee kunnen pikken. Dat vind ik 'n stuk leuker om te zien dan rondjes schaatsen. Schaatsen is alleen maar leuk omdat Nederlanders medailles halen.
Wat is het nog saai hè?
Ik heb toch wel respect voor Jorien, zoveel geschaatst. Gisteren de 1500m en nu weer.
quote:StoraHuntur schreef op 16 februari 2014 @ 15:08:

He, wat liggen die daar te doen op dat matje?

Wil ik ook wel met Mark!

Achteraan sluiten he!

Nou het is nog niet heel erg spannend.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:nikki_nuts schreef op 16 februari 2014 @ 15:15:

Wat is het nog saai hè?Echt wel. Heb zowaar tijd om mijn poncho te maken.
quote:steph schreef op 16 februari 2014 @ 15:17:

Ik heb toch wel respect voor Jorien, zoveel geschaatst. Gisteren de 1500m en nu weer.

Knap, maar het is ook wel haar 'werk' hè?

Ik ga even douchen. deze rit is dan wel weer grappig met die Russin die zo stuk gaat.
Fatkoelina ging hard, een goede tijd terwijl ze in de bocht bijna viel.
Die ging echt kapot zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:nikki_nuts schreef op 16 februari 2014 @ 15:20:

[...]

Knap, maar het is ook wel haar 'werk' hè?

Ik ga even douchen. deze rit is dan wel weer grappig met die Russin die zo stuk gaat.Kun jij binnen 10min douchen???? Jorien moet nog voor de dweil.
Ik krijg al verzuurde benen als ik er alleen maar naar kijk.
quote:StoraHuntur schreef op 16 februari 2014 @ 15:22:

Ik krijg al verzuurde benen als ik er alleen maar naar kijk.Idd, maar ik vind al die Olympische bijdragen knap. Ik doe het ze niet na.
Saai nog idd. Snel zijn Nik!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoe laat ongeveer moeten de nederlanders schaatsen? Welke rondes?
Kom op Jorien!!!
Go Jorien
Nu komt Jorien, Lois.
quote:LoiseauCoureur schreef op 16 februari 2014 @ 15:28:

Hoe laat ongeveer moeten de nederlanders schaatsen? Welke rondes?Nu, 13, 15 en 18.
Ik ben benieuwd!
Ik kom meejuichen! Gooo Jorien!!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 februari 2014 @ 15:24:

[...]

Idd, maar ik vind al die Olympische bijdragen knap. Ik doe het ze niet na.Ik kan niet eens op die ijzers staan.
Kom op Jorien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ga zo door.
quote:steph schreef op 16 februari 2014 @ 15:21:

[...]

Kun jij binnen 10min douchen???? Jorien moet nog voor de dweil.Olympisch douchen doe ik aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven