Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
http://sport.infonu.nl/di ... spelen-2014-blaudzun.html

Blaudzun dus, had ik nog nooit van gehoord
Verkeerde smiley, haha...
Jammer dat we maar 1 team mogen leveren, was anders pas echt leuk als we dan 1-2-3 zouden worden
quote:StoraHuntur schreef op 16 februari 2014 @ 21:21:

[...]

Om met de landenachtervolging vol te gaan. Maar ze zijn gewoon te bang voor klop.Tja, dat was te verwachten. De eerste kaalslag van de Olympische 10 kilometer. Ze zullen ook op de volgende spelen niet meer deelnemen. Dat gaat dus gevolgen hebben voor de 10 km in 2018.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik ga de 10 ook niet kijken. Meestal neem ik de Ipad mee naar mijn werk maar ik vind er nu echt geen reet meer aan om heel eerlijk te zijn.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:choca schreef op 16 februari 2014 @ 21:37:

http://sport.infonu.nl/di ... spelen-2014-blaudzun.html

Blaudzun dus, had ik nog nooit van gehoord Dank! Ik wel maar had dit niet verwacht, lekker nummer.
.
quote:adorabull schreef op 16 februari 2014 @ 21:47:

Ik ga de 10 ook niet kijken. Meestal neem ik de Ipad mee naar mijn werk maar ik vind er nu echt geen reet meer aan om heel eerlijk te zijn.Jaaa, alsof Bokko het goed zou doen. Die man krijgt niets klaar als hij schaatst. Skobrev misschien.
quote:potsiedikkie schreef op 16 februari 2014 @ 12:04:

Het zijn 6 schaatsers. 3 van elk land. Snelste tijd wint. Vrij simpel. Is vanaf Turijn (volgens mij) onderdeel. Of Salt lake city. Vrij kort dus

Op de spelen niet. 8 ploegen hebben zich geplaatst via de worldcups van dit seizoen. Er rijden er steeds 2 tegen elkaar.

KF 1: team 3 tegen team 5 of 6

KF 2: team 2 tegen team 7 of 8

KF 3: team 4 tegen team 5 of 6

KF 4: team 1 tegen team 7 of 8.

Teamplaats gaat volgens de worldcup kwalificatie. Teams 5/6/7/8 volgens loting tegen wie ze moeten

HF 1: winnaar KF 1 tegen winnaar KF 2

HF 2: winnaar KF 3 tegen winnaar KF 4

Finale: winnaar HF 1 tegen winnaar HF 2.

Tijden alleen is op worldcups en wereldkampioenschappen.
Op de achtergrond staat OS aan maar zit niet te kijken. Hoorde net wel een heel mooi verhaal over USA bobbers dat er een blind was geworden door een ziekte, moest stoppen met bobsleeën, depressief geworden. Na een experimentele operatie heeft hij zijn zicht weer terug gekregen en het bobsleeën weer kunnen hervatten. Het verhaal is verfilmd hoorde ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat een prachtige loting voor morgen!

http://nos.nl/os2014/arti ... ing-kramer-tegen-lee.html
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
http://www.speld.nl/2014/ ... ich-af-voor-10-kilometer/

quote:elninjoo schreef op 17 februari 2014 @ 18:36:

Alleen Bart Swings en evt ook Lee kunnen onze mannen het moeilijk maken. Verder zie ik geen moeilijkheden voor een Oranje podium.
quote:elninjoo schreef op 17 februari 2014 @ 18:36:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoe laat moet Sven morgen denken jullie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 februari 2014 @ 19:26:

Hoe laat moet Sven morgen denken jullie?

Ik hoop na 16.00 dan ben ik thuis

Verwacht ik ook wel eigenlijk hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Even rekenen 13-14 minuten per rit.

1) 14u

2) 14.15u

3) 14.30u

Dan dweilen

4) 14.45

5) 15u Bob de Jong

Weer dweilen

6) 15.15 Bergsma vs Swings

7) 15.30 Sven

Zoiets..?
quote:choca schreef op 17 februari 2014 @ 20:49:

Even rekenen 13-14 minuten per rit.

1) 14u

2) 14.15u

3) 14.30u

Dan dweilen

4) 14.45

5) 15u Bob de Jong

Weer dweilen

6) 15.15 Bergsma vs Swings

7) 15.30 Sven

Zoiets..?

Die dweilpauzes weet je zeker?

Na de Jong heb je dweilen en dan15 min. later alweer een start?
Er zijn idd dweilpauzes na rit 3 en 5.

Maar volgens mij verrekenen jullie je. Als het om 14u start, is rit 3 pas rond 14.45u klaar, en gaan ze daarna dweilen.

Rit 4 start dan dus rond 15.00u (dweilen duurt wel een kwartier toch?), en is er rond 15.30u weer een dweilpauze.

Bergsma start dan rond 15.45u, Sven rond 16.00u.

Wat dus in alle gevallen betekent dat ik er vrij weinig van zal meekrijgen..
Ik moet uiterlijk 15.12 de deur uit en kan 15.30 terug zijn. Moet te doen zijn toch?
quote:Nouschi schreef op 17 februari 2014 @ 21:11:

Ik moet uiterlijk 15.12 de deur uit en kan 15.30 terug zijn. Moet te doen zijn toch?Makkie.
quote:steph schreef op 17 februari 2014 @ 21:18:

[...]

Makkie.Ik wil ze wel allemaal zien, onze jongens that is, anders ga ik iets regelen.
Shit, ik denk niet dat ik het red morgen kijken.
Aan de andere kant; bij mij staat ie toch altijd uit
quote:Miss.Speeseend schreef op maandag 17 februari 2014 21:09 Er zijn idd dweilpauzes na rit 3 en 5.

Maar volgens mij verrekenen jullie je. Als het om 14u start, is rit 3 pas rond 14.45u klaar, en gaan ze daarna dweilen.

Rit 4 start dan dus rond 15.00u (dweilen duurt wel een kwartier toch?), en is er rond 15.30u weer een dweilpauze.

Bergsma start dan rond 15.45u, Sven rond 16.00u.

Wat dus in alle gevallen betekent dat ik er vrij weinig van zal meekrijgen..

Oops ja, haha! Ik ga maar wat vroeger werken morgen zodat ik op tijd thuis ben!!

Wat denken jullie 1-2-3?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven