Mode & Beauty alle pijlers

Brazillian buttock lift

17-02-2014 16:17 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste dames, is er iemand die ervaring heeft met deze ingreep?

Zo ja,

waar laten doen en is het resultaat blijvend? Ik hoor heel graag jullie reacties want tot nu toe niemand kunnen vinden die mij iets kan vertellen...Bedankt!
Het is onmogelijk dat het blijvend is, het is maar vetverplaatsing. Grote kans dat je, als je wat ouder wordt, een enorme rimpelhangkont krijgt.
Bootje, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
OMG! Is dat ook al een probleem, te dunne billen? Ik heb wel vet over als je wat wil.
quote:helianthe schreef op 17 februari 2014 @ 16:37:

OMG! Is dat ook al een probleem, te dunne billen? Ik heb wel vet over als je wat wil.

'k Denk eerder oude slappe billen die het zwaar te verduren hebben gehad van de zwaartekracht.

Maar ik vraag me toch echt af hoe je billen kunt liften...

*gaat googlen*
Het is gewoon fitness toch?

Tja, bilspieren verstevigen is wel mooi, maar kan gewoon in de sportschool hoor
Nee, het is ook een cosmetische ingreep.
Een watte???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2014 @ 17:30:

Een watte???

ook wel bekend onder de term

DikkeReetIngreep
je hebt ook vulling die ik je slip gaat toch? ala push-up bh
TO, je kunt beter gaan paardrijden, krijg je stevige billen van plus het wordt sport genoemd (das positiever)
quote:lilalinda schreef op 17 februari 2014 @ 17:37:

[...]

ook wel bekend onder de term

DikkeReetIngreep

God, ik word echt oud!

Vroeger gingen we dan gewoon sporten, maar das zeker heel ouderwetsch!
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2014 @ 17:43:

[...]

God, ik word echt oud!

Vroeger gingen we dan gewoon sporten, maar das zeker heel ouderwetsch! Sum, doe normaal. Het mag natuurlijk geen moeite kosten hè.
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2014 @ 17:43:

[...]

God, ik word echt oud!

Vroeger gingen we dan gewoon sporten, maar das zeker heel ouderwetsch! Ach vroeger. Veel zuid Amerikaanse vrouwen laten van alles verbouwen aan hun lichaam. Alleen was er vroeger nog geen internet om daar achter te komen.
quote:StoraHuntur schreef op 17 februari 2014 @ 18:22:

[...]

Sum, doe normaal. Het mag natuurlijk geen moeite kosten hè.Ik was er al een beetje bang voor ja....
Zoiets? Bovenste is volgens met een prothese erin. Brrrr...

Volgens mij is het op de plaatjes ook afhankelijk van de plaatsing van het ondergoed en de houding.

En ik denk dat je met sporten een heel eind komt.
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2014 @ 18:23:

[...]

Ik was er al een beetje bang voor ja....Sporten....;Zooooo vermoeiend. Dit is echt de tijd van "Ik wil het nu".
nee echt beste dames, ik heb me er echt in verdiept. Van sporten krijg je wel stevige billen maar geen volume. Ik weet ook wel dat er belangrijkere dingen in de wereld zijn... maar borstvergroting is allom geaccepteerd, maar wat als je billen zo plat zijn als een pannekoek, das ook niet leuk hoor!
quote:petrapetra schreef op 17 februari 2014 @ 21:48:

maar borstvergroting is allom geaccepteerd,Ik daag je uit: start een topic, en je zult zien dat de reacties je zullen zeggen Tevreden te zijn met kleine borsten
quote:petrapetra schreef op 17 februari 2014 @ 21:48:

nee echt beste dames, ik heb me er echt in verdiept. Van sporten krijg je wel stevige billen maar geen volume. Ik weet ook wel dat er belangrijkere dingen in de wereld zijn... maar borstvergroting is allom geaccepteerd, maar wat als je billen zo plat zijn als een pannekoek, das ook niet leuk hoor!Met sporten kun je wel degelijk volume krijgen. Het vereist alleen tijd en moeite.
En ik maar denken dat het over dat thuis fitness programma zou gaan. Mijn zus zweert bij Brazillian buttlift haha

On topic: Ik weet van deze ingreep niet, dus geen advies.

En zware walking lunges natuurlijk.
Die before en after foto's zien er ook niet echt charming uit.

Flink squatten en rennen doet wonderen. Ik kan het je aanraden. Wel consequent blijven natuurlijk.
Either take me as I am, or watch me as I go.
Ik geloof niet zo in hardlopen op dit vlak, dat zet niet zoveel zoden aan de dijk. En waarom heet hardlopen tegenwoordig eigenlijk ineens rennen? Rennen is Vlaams, en in het Nederlands is het meer zo snel mogelijk lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven