Eerste indruk voorganger
dinsdag 18 februari 2014 om 15:42
quote:Wollenstonecraft schreef op dinsdag 18 februari 2014 15:39 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Eerste indruk voorganger"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:36</a>:</b>
Wollenstonecraft, een beetje hippie, maar geeft veel om anderen</div></blockquote>
Ow, dank je!
Ik kom jouw nick sinds kort tegen maar heb het idee dat je al lang hier schrijft, klopt dat? "quote: itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:36
Wollenstonecraft, een beetje hippie, maar geeft veel om anderen
Ow, dank je!
Ik kom jouw nick sinds kort tegen maar heb het idee dat je al lang hier schrijft, klopt dat?"
Nou ik heb heel lang meegelezen, en sinds juli ben ik lid dus opzich !
Wollenstonecraft, een beetje hippie, maar geeft veel om anderen</div></blockquote>
Ow, dank je!
Ik kom jouw nick sinds kort tegen maar heb het idee dat je al lang hier schrijft, klopt dat? "quote: itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:36
Ow, dank je!
Ik kom jouw nick sinds kort tegen maar heb het idee dat je al lang hier schrijft, klopt dat?"
Nou ik heb heel lang meegelezen, en sinds juli ben ik lid dus opzich !
dinsdag 18 februari 2014 om 15:44
quote:itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:42:
[...]
"quote: itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:36
Ow, dank je!
Nou ik heb heel lang meegelezen, en sinds juli ben ik lid dus opzich !IME, duidelijke meningen en betrokken bij anderen.
[...]
"quote: itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:36
Ow, dank je!
Nou ik heb heel lang meegelezen, en sinds juli ben ik lid dus opzich !IME, duidelijke meningen en betrokken bij anderen.
dinsdag 18 februari 2014 om 16:00
Mijn voorganger is een wijze vrouw die veel heeft meegemaakt. Dit heeft haar harder gemaakt, maar niet verbitterd. Ze is er sterker door geworden en is blij met de lessen die ze heeft geleerd. Natuurlijk zou ze graag weer wat jonger willen zijn, maar dan niet zonder die kennis en levenservaring die ze nu heeft. Ze is apart, maar op een leuke manier, is eerlijk en betrouwbaar en heeft gevoel voor humor. Rechtvaardigheid is belangrijk voor haar en ze houdt niet van ruzie, al gaat ze een meningsverschil ook niet uit de weg. En mocht ze eens blijken ongelijk te hebben, dat geeft ze dat gewoon toe, zo is ze dan ook wel weer. Ze is redelijk nuchter maar staat ook open voor andere meningen en sluit zeker niet uit dat er meer is. Zo is zij ook, er zit meer in haar dan je op het eerste gezicht zou zeggen en mensen onderschatten haar snel. Ze is dan ook minder voorspelbaar dan veel mensen denken. Soms staat ze op haar strepen, want ze is niet van plan om met zich te laten sollen, maar ze bedoelt dit nooit slecht. Want wat de mensen ook over haar zeggen, haar hart zit op de goede plek.
Spreuken 18:2