Eerste indruk voorganger

18-02-2014 14:11 154 berichten
dit leek me wel een leuk spel hoe anderen over ander forummer denkt
Mrs Stanley

Doreia geeft prachtig advies en ik ben altijd blij haar in een topic tegen te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia, 2 minuten geleden

Ik kan nooit meer normaal naar Will and Grace kijken

Sorry.
You know how I know? Because I reeaally think so!
MSW is volgens mij een wijze zachtaardige vrouw die behoorlijk was heeft mee moeten maken in't leven, maar daar uiteindelijk wel van is gegroeid.
Epina, een zachte vrouw, op zijn tijd krachtig en rechtvaardig!
IME, een hele lieve en mooie meid met het hart op de juiste plaats!
Dames, dit is te lief.
Geitje, iemand met een duidelijke, maar meestal wel ondersteunende mening en een supermotto.
Sebas, ik vond jouw vorige naam leuker
Wollenstonecraft, een beetje hippie, maar geeft veel om anderen
Yeah I know. Maar deze had ik nog liggen, dus soit. Volgende keer weer wat anders. Wel weer lang natuurlijk.
Scamp, de rivaal van Viola Holt
Scamp, relt graag met SBN'ers. (Semi-BN'ers.)
quote:itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:36:

Ow, dank je!

Ik kom jouw nick sinds kort tegen maar heb het idee dat je al lang hier schrijft, klopt dat?
quote:boerderijgeit028 schreef op 18 februari 2014 @ 15:38:

Scamp, de rivaal van Viola Holt Baahahahaha, ik geef die zeemeeuw de schuld!
Boerderijgeit, een lieve knappe vrouw, ook jij mag er zijn en ook jij mag af en toe huilen!
quote:Wollenstonecraft schreef op dinsdag 18 februari 2014 15:39 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Eerste indruk voorganger"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:36</a>:</b>

Wollenstonecraft, een beetje hippie, maar geeft veel om anderen</div></blockquote>

Ow, dank je!

Ik kom jouw nick sinds kort tegen maar heb het idee dat je al lang hier schrijft, klopt dat? "quote: itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:36

Ow, dank je!

Ik kom jouw nick sinds kort tegen maar heb het idee dat je al lang hier schrijft, klopt dat?"

Nou ik heb heel lang meegelezen, en sinds juli ben ik lid dus opzich !
quote:itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:42:

[...]

"quote: itsmyempire schreef op 18 februari 2014 @ 15:36

Ow, dank je!

Ik kom jouw nick sinds kort tegen maar heb het idee dat je al lang hier schrijft, klopt dat?"

Nou ik heb heel lang meegelezen, en sinds juli ben ik lid dus opzich !IME, duidelijke meningen en betrokken bij anderen.
quote:Scamp schreef op 18 februari 2014 @ 15:40:

[...]

Baahahahaha, ik geef die zeemeeuw de schuld!

Hahahah zeemeeuw.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 februari 2014 @ 15:49:

[...]

[afbeelding]MV gek op koken en lief.
MV > kookwonder, kattenvrouw, lief en behulpzaam.
NummerZoveel streng doch rechtvaardig.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Mali, lief, sterk, zorgzaam.
quote:mali30 schreef op 18 februari 2014 @ 15:55:

NummerZoveel streng doch rechtvaardig.Oh echt? Wat grappig! Zo zou ik mezelf nooit omschrijven
Mijn voorganger is een wijze vrouw die veel heeft meegemaakt. Dit heeft haar harder gemaakt, maar niet verbitterd. Ze is er sterker door geworden en is blij met de lessen die ze heeft geleerd. Natuurlijk zou ze graag weer wat jonger willen zijn, maar dan niet zonder die kennis en levenservaring die ze nu heeft. Ze is apart, maar op een leuke manier, is eerlijk en betrouwbaar en heeft gevoel voor humor. Rechtvaardigheid is belangrijk voor haar en ze houdt niet van ruzie, al gaat ze een meningsverschil ook niet uit de weg. En mocht ze eens blijken ongelijk te hebben, dat geeft ze dat gewoon toe, zo is ze dan ook wel weer. Ze is redelijk nuchter maar staat ook open voor andere meningen en sluit zeker niet uit dat er meer is. Zo is zij ook, er zit meer in haar dan je op het eerste gezicht zou zeggen en mensen onderschatten haar snel. Ze is dan ook minder voorspelbaar dan veel mensen denken. Soms staat ze op haar strepen, want ze is niet van plan om met zich te laten sollen, maar ze bedoelt dit nooit slecht. Want wat de mensen ook over haar zeggen, haar hart zit op de goede plek.
Spreuken 18:2
Maar het is maar een eerste indruk hoor
Spreuken 18:2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven