Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic
vrijdag 24 februari 2006 om 13:10
Hey Allemaal,
Mijn schoonzus gaat binnenkort trouwen dus mag ik een vrijgezellenfeest organiseren. We hebben al met vriendinnen bij elkaar gezeten, maar komen er nog niet uit. Wie weet wat leuks, wat ook maf is? Ik woon in Overijssel, het mag wel iets verder weg zijn, maar 2 uur rijden is de max.
Groetjes,
Carola
Mijn schoonzus gaat binnenkort trouwen dus mag ik een vrijgezellenfeest organiseren. We hebben al met vriendinnen bij elkaar gezeten, maar komen er nog niet uit. Wie weet wat leuks, wat ook maf is? Ik woon in Overijssel, het mag wel iets verder weg zijn, maar 2 uur rijden is de max.
Groetjes,
Carola
zaterdag 25 februari 2006 om 10:59
zaterdag 25 februari 2006 om 19:48
Hoi allemaal,
Leuk topic hier, om ideeen op te doen en mee te denken! Mijn inspiratie voor een 65-plusser: een geranium, een proefabonnement op het blad Midi, zo'n goedkoop leesbrilletje van de Xenos, een Mp3 speler (om jong en hip te blijven), een rollator, kortingspas voor musea, kukident
Voor een vrijgezellenfeestje zag ik laatst een superidee. Bij sauna Thermen Holiday in Schiedam wordt je thuis per limo opgehaal en kun je dan met je vriendinnen lekker een dagje badderen. Helaas gaat dat in ons geval niet op, want de bruid moet niets hebben van sauna's.
Zelf heb ik ook een aankomend vrijgezellenfeestje. Met 10 meiden op een boot op het IJsselmeer. Best leuk, maar ik zou ook wel iets aan boord willen doen, want anders is zo'n dag wel erg lang. Een spelletje ofzo lijkt me leuk. Iemand een idee? En ik vroeg me af of je op het vrijgezellenfeest ook kadootjes voor de bruid moet kopen? Of is dat meer voor de bruiloft zelf?
Leuk topic hier, om ideeen op te doen en mee te denken! Mijn inspiratie voor een 65-plusser: een geranium, een proefabonnement op het blad Midi, zo'n goedkoop leesbrilletje van de Xenos, een Mp3 speler (om jong en hip te blijven), een rollator, kortingspas voor musea, kukident
Voor een vrijgezellenfeestje zag ik laatst een superidee. Bij sauna Thermen Holiday in Schiedam wordt je thuis per limo opgehaal en kun je dan met je vriendinnen lekker een dagje badderen. Helaas gaat dat in ons geval niet op, want de bruid moet niets hebben van sauna's.
Zelf heb ik ook een aankomend vrijgezellenfeestje. Met 10 meiden op een boot op het IJsselmeer. Best leuk, maar ik zou ook wel iets aan boord willen doen, want anders is zo'n dag wel erg lang. Een spelletje ofzo lijkt me leuk. Iemand een idee? En ik vroeg me af of je op het vrijgezellenfeest ook kadootjes voor de bruid moet kopen? Of is dat meer voor de bruiloft zelf?
zaterdag 25 februari 2006 om 19:50
maandag 27 februari 2006 om 11:03
Halleuw lieve mensen..ik zit er echt even doorheen. Mijn beste vriendin
-de grapjurk- heeft bedacht dat haar trouwfeest efkes 3 dagen gaat
duren a.s. vrijdag t/m zondagavond. Nu heb ik al een compleet
uitgewerkt plan voor een kinderfeestje, een quiz, persoonlijk boekje
met gedichtjes, teksten ed, ontbijtbuffetje, verwen-mandje om te
bubbelen.....nu alleen nog een "grappige"sketch.
Wie heeft er iets liggen? Een verhaaltje met een grappige clou (de uitwerking ed. lukt me zelf wel...het gaat om een ruw idee).
-de grapjurk- heeft bedacht dat haar trouwfeest efkes 3 dagen gaat
duren a.s. vrijdag t/m zondagavond. Nu heb ik al een compleet
uitgewerkt plan voor een kinderfeestje, een quiz, persoonlijk boekje
met gedichtjes, teksten ed, ontbijtbuffetje, verwen-mandje om te
bubbelen.....nu alleen nog een "grappige"sketch.
Wie heeft er iets liggen? Een verhaaltje met een grappige clou (de uitwerking ed. lukt me zelf wel...het gaat om een ruw idee).
maandag 27 februari 2006 om 16:55
Ik ga deze zomer trouwen en zoek juist nog iets leuk wat wij aan de getuigen kunnen geven.
We willen geen pennenset geven want dat vinden we nou juist iets te
standaard. Ik dacht aan een fotolijjst (ok ook standaard) met
inscriptie en een foto van ons, maar kan je wel een foto van jezelf
weggeven? Is dat niet een beetje vreemd?
We willen geen pennenset geven want dat vinden we nou juist iets te
standaard. Ik dacht aan een fotolijjst (ok ook standaard) met
inscriptie en een foto van ons, maar kan je wel een foto van jezelf
weggeven? Is dat niet een beetje vreemd?
donderdag 2 maart 2006 om 00:18
kado
cadeaus
cadeautips
kadotips
valentijn
verjaardag
orgineel cadeau
kerst kado
kado bon
jubileum kado
Sub Menu
cadeau
origineel cadeau
cadeau idee
cadeau tip
valentijn cadeau
jubileum cadeau
verjaardag cadeau
leuk cadeau
idee cadeau
cadeau bon
kerst cadeau
verjaardag cadeau tipbloem cadeau
cadeau kind
persoonlijk cadeau
geboorte cadeau
kerst cadeau s
orgineel cadeau
romantisch cadeau
bruiloft cadeau tip
moederdag cadeau
cadeau vriendin
valentijns cadeau
speciaal cadeaucadeau vriendin
valentijns cadeau
speciaal cadeau
abonnement cadeau
gsm cadeau
baby cadeau
cadeau bezorgen
cadeau hem
jubileum cadeau tip
cadeau shop
cadeau 50 jaar
cadeau zoeken
valentijnsdag cadeau
foto cadeau
cadeau abonnement
cadeau winkel
cadeau vriend
cadeau on line
klein cadeau
idee kerst cadeau
verjaardags cadeau
originele cadeau
cadeau man
casema.nl cadeau
liefde cadeau
doop cadeaudoop cadeau
cadeau origineel
relatie cadeau
casema nl cadeau
cadeau relatiegeschenk
kraam cadeau
huwelijk cadeau
kerst cadeau vader
goedkoop cadeau
gsm abonnement cadeau
vaderdag cadeau
rijbewijs cadeau tip
cadeau verpakking
gratis cadeau
plant cadeau
bruiloft cadeau
huwelijks cadeau
groothandel cadeau
bijzonder cadeau
roos cadeau
groothandel cadeau artikel
kerst cadeau baby
kerst cadeau hemsinterklaas cadeau
kerst cadeau kind
examen geslaagd cadeau tip
origineel cadeau kerstmis
alessi cadeau
cadeau groothandel
cadeau verjaardag
kerst cadeau familie
abonnement gratis
sinterklaas cadeau
kerst cadeau kind
alessi cadeau
cadeau groothandel
cadeau verjaardag
kerst cadeau familie
abonnement gratis
cadeau hotel
toestel abonnement cadeau
mobiel telefoon cadeau
trouwen cadeau
cadeau bruiloft
cadeau huwelijk
abraham cadeau
cadeau baby
geld cadeau
trouw cadeau
trouw cadeau
le cadeau
cadeau doosjes
cadeau getuig hier is die dan !!!!
cadeau inpakken
on line cadeau
kerst cadeau moeder
cadeau lot nl
friese cadeau artikel
grappig cadeau
gepersonaliseerd cadeau
cadeau
ceremoniemeester
cadeau pagina
cadeaus
cadeautips
kadotips
valentijn
verjaardag
orgineel cadeau
kerst kado
kado bon
jubileum kado
Sub Menu
cadeau
origineel cadeau
cadeau idee
cadeau tip
valentijn cadeau
jubileum cadeau
verjaardag cadeau
leuk cadeau
idee cadeau
cadeau bon
kerst cadeau
verjaardag cadeau tipbloem cadeau
cadeau kind
persoonlijk cadeau
geboorte cadeau
kerst cadeau s
orgineel cadeau
romantisch cadeau
bruiloft cadeau tip
moederdag cadeau
cadeau vriendin
valentijns cadeau
speciaal cadeaucadeau vriendin
valentijns cadeau
speciaal cadeau
abonnement cadeau
gsm cadeau
baby cadeau
cadeau bezorgen
cadeau hem
jubileum cadeau tip
cadeau shop
cadeau 50 jaar
cadeau zoeken
valentijnsdag cadeau
foto cadeau
cadeau abonnement
cadeau winkel
cadeau vriend
cadeau on line
klein cadeau
idee kerst cadeau
verjaardags cadeau
originele cadeau
cadeau man
casema.nl cadeau
liefde cadeau
doop cadeaudoop cadeau
cadeau origineel
relatie cadeau
casema nl cadeau
cadeau relatiegeschenk
kraam cadeau
huwelijk cadeau
kerst cadeau vader
goedkoop cadeau
gsm abonnement cadeau
vaderdag cadeau
rijbewijs cadeau tip
cadeau verpakking
gratis cadeau
plant cadeau
bruiloft cadeau
huwelijks cadeau
groothandel cadeau
bijzonder cadeau
roos cadeau
groothandel cadeau artikel
kerst cadeau baby
kerst cadeau hemsinterklaas cadeau
kerst cadeau kind
alessi cadeau
cadeau groothandel
cadeau verjaardag
kerst cadeau familie
abonnement gratis
sinterklaas cadeau
kerst cadeau kind
alessi cadeau
cadeau groothandel
cadeau verjaardag
kerst cadeau familie
abonnement gratis
cadeau hotel
toestel abonnement cadeau
mobiel telefoon cadeau
trouwen cadeau
cadeau bruiloft
cadeau huwelijk
abraham cadeau
cadeau baby
geld cadeau
trouw cadeau
trouw cadeau
le cadeau
cadeau doosjes
cadeau getuig hier is die dan !!!!
cadeau inpakken
on line cadeau
kerst cadeau moeder
cadeau lot nl
friese cadeau artikel
grappig cadeau
gepersonaliseerd cadeau
cadeau
ceremoniemeester
cadeau pagina
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 2 maart 2006 om 00:22
Hoi FenB. Ik heb ooit een heel mooi glazen "ei" met gekleurde dingen erin gekregen (weet niet goed hoe ik het uit moet leggen). Ik was zowel getuige als mede-organisator met 2 anderen, en alle 3 hebben we zo'n ei gekregen, ieder in de kleur die bij ons past, en een mooi kaartje erbij. Als ik er naar kijk moet ik nog steeds terug denken aan een prachtige dag.
Verder ook een keer een hele mooie glazen soort van stolp gekregen met kaars erin, en ook dat doet me steeds terug denken aan een mooie dag.
Of een foto kan of niet, dat kun je denk ik zelf het beste beoordelen, maar ik denk dat ik de aandenken (is vast een fout woord...) leuker vindt dan een foto. Foto's hebben mensen die dicht bij je staan sowieso wel van die dag.
Verder ook een keer een hele mooie glazen soort van stolp gekregen met kaars erin, en ook dat doet me steeds terug denken aan een mooie dag.
Of een foto kan of niet, dat kun je denk ik zelf het beste beoordelen, maar ik denk dat ik de aandenken (is vast een fout woord...) leuker vindt dan een foto. Foto's hebben mensen die dicht bij je staan sowieso wel van die dag.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zaterdag 4 maart 2006 om 11:56
Ik ben voor mijn ouders een feest aan het organiseren voor hun trouwdag, maar kom er niet helemaal uit. Ik wil ergens iets doen met eten (alleen niet een diner) en zoek een leuke locatie in Den Haag of omgeving. Het lieft bij het strand in de buurt. Het lijkt mij het leukst om iets met tapas te doen.Heeft er iemand suggesties??
zaterdag 4 maart 2006 om 12:45
Hmm... tapas dus. Misschien is een workshop tapas maken iets? Dit kan ergens op locatie, maar vaak kan je ook iemand langs laten komen als je zelf een locatie hebt. En dan daarna met z'n allen alles lekker opeten natuurlijk!
Dit lijkt me opzich wel gezellig, omdat je ook veel meer de mogelijkheid hebt om met anderen contact te maken, iets was met een diner vaak wat moeilijker is.
Dit lijkt me opzich wel gezellig, omdat je ook veel meer de mogelijkheid hebt om met anderen contact te maken, iets was met een diner vaak wat moeilijker is.
maandag 6 maart 2006 om 20:34
Hallo,
mijn dochtertje wordt volgende maand 1 jaar en nu wil ik op haar verjaardag balonnen opblazen met helium. Daar wil ik eerst het huis mee versieren en aan het einde van de dag de lucht in laten met een kaartje eraan.
Maarrrr, waar vind ik zo'n apparaat om de balonnen op te blazen? Heb al even geinformeerd bij de feestwinkel maar die hebben het niet...iemand een idee?
Alvast bedankt!
Littlemissy
mijn dochtertje wordt volgende maand 1 jaar en nu wil ik op haar verjaardag balonnen opblazen met helium. Daar wil ik eerst het huis mee versieren en aan het einde van de dag de lucht in laten met een kaartje eraan.
Maarrrr, waar vind ik zo'n apparaat om de balonnen op te blazen? Heb al even geinformeerd bij de feestwinkel maar die hebben het niet...iemand een idee?
Alvast bedankt!
Littlemissy
woensdag 8 maart 2006 om 17:08
quote:Hallo,
Alvast bedankt!
LittlemissyGoogle eens op : verhuur helium balonnen
Alvast bedankt!
LittlemissyGoogle eens op : verhuur helium balonnen
woensdag 8 maart 2006 om 17:09
woensdag 8 maart 2006 om 17:10
woensdag 8 maart 2006 om 17:11
quote:weet iemand hoe het boek heet en wie het geschreven heeft over allemaal vaders die hun kinderen niet of maar weinig zien.nee
en waar kun je dekbedovertrekken laten bedrukken??
of overtrekken met een leuke tekst erop??
bedankt.. google eens op "dekbedden bedrukken ".............
en waar kun je dekbedovertrekken laten bedrukken??
of overtrekken met een leuke tekst erop??
bedankt.. google eens op "dekbedden bedrukken ".............
donderdag 9 maart 2006 om 14:32
Hallo allemaal!!
Ik heb ook een probleempje! Mijn zus gaat trouwen, ze heeft 3 kindjes en nu wil ik met hun een stukje voorbereiden om voor te dragen met het diner. Iets leuks, het hoeft niet perse een gedichtje te zijn maar wel om te laten blijken dat ze het leuk vinden dat ze gaan trouwen. Nu ben ik echt niet crea en absoluut inspiratieloos. Ik kom niet verder dan... Wij vinden het heel erg leuk dat julli egaan trouwen. Maar wat kan je ze nog meer laten zeggen. Internet/google kan mij ook niet helpen zuchtt.... Iemand een voorbeeldje???
Alvast heel erg bedankt!
PS @ zon ideetjes voor vrijgezellendag:
- salsa lessen
- kookworkshop
- ik weet niet waar je vandaan komt maar in Arnhem heb je splash art dit is gooien met verf enzo, moet heel erg leuk zijn.
- naar de sauna
- high tea
- make up consult
- bijj het holland casione hebben ze leuke arrangementen voor vrijgezellenavonden
- tapas maken
Of gewoon lekker gaan stappen!
Ik heb ook een probleempje! Mijn zus gaat trouwen, ze heeft 3 kindjes en nu wil ik met hun een stukje voorbereiden om voor te dragen met het diner. Iets leuks, het hoeft niet perse een gedichtje te zijn maar wel om te laten blijken dat ze het leuk vinden dat ze gaan trouwen. Nu ben ik echt niet crea en absoluut inspiratieloos. Ik kom niet verder dan... Wij vinden het heel erg leuk dat julli egaan trouwen. Maar wat kan je ze nog meer laten zeggen. Internet/google kan mij ook niet helpen zuchtt.... Iemand een voorbeeldje???
Alvast heel erg bedankt!
PS @ zon ideetjes voor vrijgezellendag:
- salsa lessen
- kookworkshop
- ik weet niet waar je vandaan komt maar in Arnhem heb je splash art dit is gooien met verf enzo, moet heel erg leuk zijn.
- naar de sauna
- high tea
- make up consult
- bijj het holland casione hebben ze leuke arrangementen voor vrijgezellenavonden
- tapas maken
Of gewoon lekker gaan stappen!
donderdag 9 maart 2006 om 14:56
http://www.gedichtenparadijs.nl/
kidsgedicht.htm
http://www.gedachten-gedichten.nl/
links.htm
http://members.chello.nl/freddy33/
feestgedichten.htm
kidsgedicht.htm
http://www.gedachten-gedichten.nl/
links.htm
http://members.chello.nl/freddy33/
feestgedichten.htm