Eerste indruk voorganger

18-02-2014 14:11 154 berichten
dit leek me wel een leuk spel hoe anderen over ander forummer denkt
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina, 56 minuten geleden

MSW is volgens mij een wijze zachtaardige vrouw die behoorlijk was heeft mee moeten maken in't leven, maar daar uiteindelijk wel van is gegroeid.

Lief Ephina.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mrs Stanley Walker: een stevige vrouw die (inmiddels) zo goed weet wie ze is dat ze het niet nodig heeft om lullig te doen, ego te trippen etc, maar gewoonweg aardig kan zijn tegen anderen, zonder zichzelf minder te maken.
Wollenstonecraft lijkt mij een rustig en wijs persoon.
Ik wacht even op een forummer die ik iets beter 'ken'.

Sorry Dolfje. Voor wat het waard is; je lijkt me wel aardig.
Oh god, ik dacht voorganger in de kerk...
quote:dolfje schreef op 18 februari 2014 @ 17:38:

Wollenstonecraft lijkt mij een rustig en wijs persoon.Dank je Dolfje, ik hoop dat in ieder geval te worden!
Wollenstonecraft lijkt mij een vrouw op wollen sokken?

Euhm...ik heb echt geen idee. Sorry.
quote:troelalaaaatje schreef op 18 februari 2014 @ 18:26:

Wollenstonecraft lijkt mij een vrouw op wollen sokken?

Euhm...ik heb echt geen idee. Sorry.
ik heb jou eerlijk gezegd nooit op viva forum gezien maar me eerse indruk is gewoon rustig
quote:ThunderassMan schreef op 18 februari 2014 @ 17:42:

Ik wacht even op een forummer die ik iets beter 'ken'.

Sorry Dolfje. Voor wat het waard is; je lijkt me wel aardig.Thanks,likewise. Denk ik
Mijn voorganger is een wijze vrouw die veel heeft meegemaakt. Dit heeft haar harder gemaakt, maar niet verbitterd. Ze is er sterker door geworden en is blij met de lessen die ze heeft geleerd. Natuurlijk zou ze graag weer wat jonger willen zijn, maar dan niet zonder die kennis en levenservaring die ze nu heeft. Ze is apart, maar op een leuke manier, is eerlijk en betrouwbaar en heeft gevoel voor humor. Rechtvaardigheid is belangrijk voor haar en ze houdt niet van ruzie, al gaat ze een meningsverschil ook niet uit de weg. En mocht ze eens blijken ongelijk te hebben, dat geeft ze dat gewoon toe, zo is ze dan ook wel weer. Ze is redelijk nuchter maar staat ook open voor andere meningen en sluit zeker niet uit dat er meer is. Zo is zij ook, er zit meer in haar dan je op het eerste gezicht zou zeggen en mensen onderschatten haar snel. Ze is dan ook minder voorspelbaar dan veel mensen denken. Soms staat ze op haar strepen, want ze is niet van plan om met zich te laten sollen, maar ze bedoelt dit nooit slecht. Want wat de mensen ook over haar zeggen, haar hart zit op de goede plek.

wellicht nu van toepassing?
.
quote:Satchel schreef op 18 februari 2014 @ 16:09:

[...]

Ehm, over iedereen. Volgens mij is er bijna niemand hier die zich niet in dat verhaal herkent Vergeet niet: Ze zou ooit graag eens een boek willen schrijven.
Ga in therapie!
Dacht ook serieus dat het een roddeltopic over de een of andere dominee zou zijn

On topic: dubio's Nick heb ik nooit begrepen, misschien de aanleiding geweest om op Viva te komen? In dubio verkeren? Naar wat ik lees weet zij altijd wat te doen en hoe te zeggen, geen twijfel mogelijk
Bij jou leemos moet ik altijd aan een perfect plaatje denken. Omdat ik eens heb gelezen dat je klein bent met hele grote borsten hahah

Toch
Ja, ik zit raar in elkaar , klopt geen hout van de maatvoering. Maar het is geen perfect plaatje helaas.
Nou qua eerste indruk van de voorganger heb ik een aantal malen mogen meemaken maar was niet vaak onder de indruk.

Voornamelijk omdat ik mee ging omdat familie vond dat iedereen er moest zijn maar ik krijg spontaan ruzie met de voorganger als ie weer eens beweerd dat vrouwen gehoorzaam moeten zijn etc. etc. mijn partner ligt dan helemaal in een deuk en is nog zeker een week aan het zeuren dat ik als vrouw niet volgzaam genoeg ben.
Doe ik niet aan....
quote:lemoos2 schreef op woensdag 19 februari 2014 00:50 Ja, ik zit raar in elkaar , klopt geen hout van de maatvoering. Maar het is geen perfect plaatje helaas.Het lijkt me prachtig! Ik ben ook klein, maar de voorkant is ook maar een B
chocoladerijstwafel is een lief behulpzaam iemand die van lekker eten houdt.
Saartje ken ik eigenlijk helemaal niet, nooit gezien op het forum.....
Roermondse ken ik niet, nog niks van haar gelezen, maar dr profielfoto is schattig, dus ik gok op een gevoelig type met kinderen en een hondje. ;)
..popcorn?
Nola, ken je niet echter nola lijkt me een perfecte naam voor zo'n kleine brede hijgende bulldog.
Ze staat op de negeer, dat zegt genoeg denk ik
Hahaha ..bijna!
..popcorn?
Nola: Een mooie geteinte vrouw, tikkeltje gek maar staat voor iedereen klaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven