VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Lien, nogmaals gefeliciteerd! Placentaverhaal klinkt me helaas bekend in de oren, maar da's nu voorbij. Lekker genieten nu van de kraamweek en de verwennerij!
Morrie, wanneer ben jij precies aan de beurt? duurt niet zo lang meer toch?
Ik ben op 14 augustus aan de beurt Koeky. Morgen nog precies 7 weken. Mèn, ik moet er niet aan denken om weer te bevallen, waar ben ik aan begonnen .
Hé Lien, bikkel, nu al posten. Fijn even van je te horen. Vervelend van placentagedoe. Maar lekker dat je een kraamhulpheldin hebt.
Morrie, dat kan niet. Dat ben ik op vakantie.
Wanneer ga je weg Meave, en wanneer kom je terug? Dan kan ik daar rekening mee houden. Lien heeft dat bij mij ook gedaan, dus ik kan het vast ook
quote:Morrie schreef op 25 juni 2008 @ 22:17:

Ik ben op 14 augustus aan de beurt Koeky. Morgen nog precies 7 weken. Mèn, ik moet er niet aan denken om weer te bevallen, waar ben ik aan begonnen .Ik ga de 15e op vakantie, dus je moet maar even voor die tijd bevallen (2 weken overtijd wil ik je niet aandoen ).
Lien en familie gefeliciteeeeeerd!!!

En alle Vrolijkerds natuurlijk ook
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik ben op 4 augustus al terug van vakantie, dus de 14e vind ik prima En bevalling komt goed hoor. Het is niemand's hobby (denk ik) maar er komt altijd een eind aan.
Lekker makkelijk praten heb ik, ik ben voorgoed klaar met bevallen
Wauw, Lien heeft al gepost! Fijn dat jullie thuis zijn, meid! Inderdaad naar van het placentagedeelte maar gelukkig zijn jullie en de kleine man er weer boven op! Geniet lekker en doe het vooral rustig aan!

(je mag dus ook niet komen zaterdag )

Slaap lekker meisjes!
Ik heb werkelijk een Kraam Heldin in huis. Iedereen aan de fruithap, overhemden en boxershorts gestreken van de man, niets alleen moeder en kind zorg. En ze blijft tot dinsdag. HIEP HOI.

Nacht was wonderbaarlijk vermoeiend, ik na-wee-en, hij dubbel van kramp en krijsen, dat ken ik niet van vorige exemplaren (dat krijsen dan, die na wee-en wel). Ben tot 4.00 AM wakker geweest, maar heb dat vandaag overdag in gehaald en onze kleine aap ook.

Nu in heerlijk schoon bed, al kaartjes binnen (leuk Drop!) en heerlijk niets op de planning. Bloedverlies hakt er wel in, als in; wiebelig onder de douche enzo, dus ik doe het lekker rustig aan. Handig zo'n wireless internet. Morrie, wauw, nog maar 7 weken, wat gaat dat snel zeg. Het is dat mijn kraamhulp in Duiven woont (ja, bij Arnhem, ja, ze doet er gemiddeld een uur en een kwartier over...) anders had ik haar doorgestuurd en had jij je ook prinses kunnen voelen.
Hee Lien alweer indahouse!

Nog eens gefeliciteerd, meisje, met kleine vent.

Mooie naam trouwens, ook een heel goeie keus!

Naweeën kunnen echt hell zijn, maar flinke dosis paracetamol kan behoorlijk verlichten..Kraamheldin klinkt super, geniet ervan!
Lien, wat klink je gelukkig, heerlijk meid!

Ik ben heel erg blij voor je!
quote:Morrie schreef op 25 juni 2008 @ 22:20:

Wanneer ga je weg Meave, en wanneer kom je terug? Dan kan ik daar rekening mee houden. Lien heeft dat bij mij ook gedaan, dus ik kan het vast ook Het wordt wat lastig voor je. We vertrekken 31 juli en komen rond 22 augustus weer thuis...
Leuk, ik word helemaal blij van blije Lien Wat is zo'n kraamhulp toch heerlijk he? Ik hoop dat het mannetje deze nacht lekker zonder kramp kan slapen en dat jij weer een beetje kunt bijtanken.

Grappig trouwens: goede vrienden hebben op ook op 24 juni een baby gekregen. Een dochter!

Ik nu ga ik snel naar bed: hele lange maar nuttige dag op het werk gehad.
Morrie gaat tijdens mijn vakantie (weg van 31 juli -22 augustus) op 17 augustus bevallen.

Hee, Meave, precies tegelijk weg dus!

Lien, niet leuk, zo'n prutnacht, maar fijn dat je hebt kunnen bijslapen en je zo'n superkraamhulp hebt. Naweeen zijn niet leuk. Bij Nano was ik op een gegeven moment 's nachts tijdens voeden echt bang dat ik er knock out van zou gaan, deed meer pijn dan die hele bevalling. Maar ik hoef gelukkig ook niet meer
Oh, Lien ik heb onwijs rammelende eierstokken van jouw verse babygeluk! En wat fijn dat je zo'n heerlijke kraamhulp hebt. En wat komt ze van ver! Hoe vinden de andere kindjes hun nieuwe broertje?
Oh, en Morrie... 12 augustus zijn wij terug van vakantie. Dus vanaf de 13e kun je bevallen
Als ik beval zal het dus hoogstwaarschijnlijk rustig zijn hier op het topic, jammer! Maar dan hoef ik me dus ook niet te haasten om met de mededeling te komen .

Lien, ik vind het best een raar idee dat jij nu bevallen bent. Ken je zo nog helemaal niet, terwijl ik je al zowat 4 jaar ken.

Naweeen klinkt niet fijn. Nooit gehad maar ik hoor vaak dat het zo naar is, vooral omdat het 'nergens' meer toe dient. Maar mag je daar paracetamol voor slikken ondanks dat je borstvoeding geeft? Hoe gaat het eigenlijk, met het voeden?

Bloedverlies hakt er vast en zeker in, hopen dat je snel opkrabbelt. Veel rusten denk ik, en biefstukken!

Elyane, hoe is het met de bruiloft, nog leuke ontwikkelingen?

Ik heb zin in morgen meiden, lekker bijkletsen met een aantal van jullie. Ik heb nog wel een druk dagje want open dag op het werk. Als ik nou moet kiezen tussen een middagdut en een toetje fabriceren, kies ik denk ik voor het eerste en doe ik iets kant-en-klaars halen. Vergeven jullie me dat?

Krijg trouwens een echo maandag. Omdat Schorrie dysmatuur was willen ze bij deze baby kijken of hij wel goed groeit. Eigenlijk heb ik het idee dat Schorrie pas in de laatste weken slecht gegroeid is dus ik vraag me af of het echt wat zegt, maar goed, toch maar doen die echo. Ik weet niet of ze een placenta ook kunnen bekijken op een echo, want dat was de vorige keer het probleem, die bevatte veel bindweefsel.

Harrie kan niet meer, daar baal ik wel van. Maar dan kan ik mijn moeder plezieren met een blik op haar 3e kleinkind . Zat nog te denken om mijn broertje mee te nemen, maar dat vind ik dan zielig voor mijn moeder.
Nou Morrie dan maakt de rest gewoon een groter feestje als jullie baby er is? Fijn dat er nog even gekeken wordt naar Knorrie. Jammer dat Harrie niet mee kan maar gelukkig hoef je niet alleen.

Ik heb ook zin in morgen! Kant en klaar toetje is geen probleem, hoor! Dutje gaat voor!

En Lien, betere nacht gehad? Begint BZN al een beetje uit de kreuk te raken? Zo schattig bij de pasgeboren kleintjes, net kuikentjes (Dat was wel een voordeel van de KS bij Japie, die had meteen zo'n een rond bolletje)

Nu even onder de douche, dan fysio en dan nog even werken!
He ja, Lien, een foto van BZN zou wel leuk zijn natuurlijk!

Nathje, we gaan hier gewoon flink feesten als al die Vrolijkers op vakantie zijn. Is er meer beschuit met muizen voor de overblijvers!!
Nou, dat kuikentje heeft een flink volume hoor. Wel betere nacht, hij heeft ook nog geslapen. Weliswaar op mijn buik, wat ik toch Echt Niet Ging Doen, maar ja... ik wilde zelf ook lekker slapen en dat is gelukt.

Borstvoeding gaat prima, had ook niet anders verwacht eigenlijk, maar je weet nooit natuurlijk. Ik heb gisterenavond beneden gegeten en zit verder lekker beetje boven in en op mijn bed. Ietwat licht in mijn hoofd, maar verder alles ok.

Ik zal even kijken of vent foto's wil uploaden, kunnen jullie die morgen bekijken in mijn afwezigheid.

Morrie, dochter gaat 10 augustus weer naar school, dus wij zijn dan weer terug van vakantie en ik heb nog verlof. Ik kom dus juichen en het topic volpraten!
Lekker toch, baby op je buik laten slapen. Ik vond dat zo heerlijk en ook echt jammer toen het niet meer lukte. Hij heeft je nabijheid gewoon nog hartstikke nodig!

Even een zijstapje daarover voor Vrolijkerds die baby op ouderslaapkamer lieten slapen, hoe deden jullie dat, hadden jullie een wiegje op jullie slaapkamer staan? Bij Schorrie lieten we hem gewoon in de kinderwagen op onze kamer slapen, maar ik heb nu eigenlijk geen zin steeds die wagen heen en weer naar boven en weer beneden te slepen. Maar om een hele wieg op onze kamer neer te zetten voor die paar weekjes zie ik, naast ruimtegebrek, ook niet echt zitten.

Fijn dat voeden prima gaat, en vooral fijn als je foto's wilt laten uploaden! Je noemt trouwens een naam
Groot Pebbeltje heeft 2 weken in de kinder wagen bij ons geslapen en ging toen naar eigen kamer. Maar was in flat dus alles gelijkvloers.

Klein Pebbeltje heeft in zelfde flat 6 maanden op onze kamer geslapen. Alternatief was bij Groot Pebbeltje op de kamer maar omdat die nog geen 2 was toen KP geboren werd vond ik dat een beetje eng. Wist ik al vantevoren dus wiegje geleend want 6 maanden in kinderwagen is ook weer zo wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven