VRLK
zondag 29 juni 2008 om 20:30
quote:Mille schreef op 29 juni 2008 @ 20:10:
Pebbles, fijn dat het zo goed ging bij je vader! Pebbletjes niet meer naar jeweetwel gevraagd?
Nou, mijn vader had zijn ondergebit niet eens in! Ik zag het direct, hoorde het ook aan zijn spreken. Dus ik zei er wat van, Pebbeltjes gelijk een en al aandacht. Mijn vader verteld van de plotselinge kunstgebit interesse van de Pebbeltjes maar hij maakte gelukkig geen aanstalten zijn gebit te gaan halen om te laten zien!
Hij was te lui om zijn gebit te halen om in te doen. Als mama er nog was had hij daar geen kans toe gehad, zij had er een vreselijke hekel aan als hij zijn gebit niet in had en vond het vooral armoedig als hij ook nog zonder gebit liep als wij (of iemand anders) langs kwamen! Mijn vader deed het voor mama dan, maar het interesseert hem niet zo dat het armoedig staat.
Pebbles, fijn dat het zo goed ging bij je vader! Pebbletjes niet meer naar jeweetwel gevraagd?
Nou, mijn vader had zijn ondergebit niet eens in! Ik zag het direct, hoorde het ook aan zijn spreken. Dus ik zei er wat van, Pebbeltjes gelijk een en al aandacht. Mijn vader verteld van de plotselinge kunstgebit interesse van de Pebbeltjes maar hij maakte gelukkig geen aanstalten zijn gebit te gaan halen om te laten zien!
Hij was te lui om zijn gebit te halen om in te doen. Als mama er nog was had hij daar geen kans toe gehad, zij had er een vreselijke hekel aan als hij zijn gebit niet in had en vond het vooral armoedig als hij ook nog zonder gebit liep als wij (of iemand anders) langs kwamen! Mijn vader deed het voor mama dan, maar het interesseert hem niet zo dat het armoedig staat.
zondag 29 juni 2008 om 21:20
quote:Mille schreef op 29 juni 2008 @ 20:37:
Volgens mij had Anky bij de oudste na de geboorte pas een naam, als ik het me goed herinner. Ik zou er ook wel lichtelijk van gaan stressen ja. Maar Morrie heeft nog even
Bij de oudste hadden we geen jongensnaam, maar dat werd een meisje (en een meisjesnaam bedachten we 2 weken voor de geboorte), middelste was wel een jongen (en daar hadden we de naam inderdaad pas na de geboorte), voor jongste hadden we zowaar 1 week voor de geboorte jongens én meisjesnaam, dus we maakten vorderingen .
En Morrie, bedankt voor de rebus. Ik was al behoorlijk nieuwsgierig .
Volgens mij had Anky bij de oudste na de geboorte pas een naam, als ik het me goed herinner. Ik zou er ook wel lichtelijk van gaan stressen ja. Maar Morrie heeft nog even
Bij de oudste hadden we geen jongensnaam, maar dat werd een meisje (en een meisjesnaam bedachten we 2 weken voor de geboorte), middelste was wel een jongen (en daar hadden we de naam inderdaad pas na de geboorte), voor jongste hadden we zowaar 1 week voor de geboorte jongens én meisjesnaam, dus we maakten vorderingen .
En Morrie, bedankt voor de rebus. Ik was al behoorlijk nieuwsgierig .
zondag 29 juni 2008 om 21:32
O, maar ik zeg ook niet dat ik niet onrustig word van geen naam. Maar ik denk dat we alle namen wel een keer de revue hebben laten passeren en dat het geen zin heeft om er nog over door te gaan. Ik hoop dat we of ineens toch de knoop kunnen doorhakken, óf de baby zien en dan ineens niet meer twijfelen over de twijfelgevallen. Het zal vast wel goed komen.
Soms hebben we wel wat, maar na twee dagen zeggen we dan toch weer tegen elkaar: Neeh, dat is het toch ook niet.
Spanje staat voor. Mooi zo!
Soms hebben we wel wat, maar na twee dagen zeggen we dan toch weer tegen elkaar: Neeh, dat is het toch ook niet.
Spanje staat voor. Mooi zo!
zondag 29 juni 2008 om 21:39
Morrie, dat had ik dus bij zoon. Hij was, toen ik hem zag na de geboorte, gewoon een typische **** (vul naam in). Ook geen twijfels meer, die naam paste gewoon bij hem (ik had eigenlijk een andere voorkeur, maar mocht kiezen van vriend ivm hard werken tijdens bevalling en koos dus voor naam die vriend opperde).
zondag 29 juni 2008 om 21:55
Meiden, meeting klinkt goed!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had het hartstikke leuk gevonden om jullie weer eens te zien.
Anderzijds, als ik moet kiezen tussen jullie en Dinand...tja
Concert was super. Daarna zelfs Dinand nog even gezien en hand gegeven, dus dat was geweldig.
Vervolgens Rotterdam onveilig gemaakt met Pimpel en Bambi.
Echt zo ontzettend genoten van bier en gezelschap van de meiden. Lagen om 7.00 uur in de krib, amper twee uur later alweer wakker.
Rest van de dag, zeer brak. Ga ook zo maar eens naar bed, wil ik nog iets kunnen presteren op het werk morgen.
Morgen meer.
Kus!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had het hartstikke leuk gevonden om jullie weer eens te zien.
Anderzijds, als ik moet kiezen tussen jullie en Dinand...tja
Concert was super. Daarna zelfs Dinand nog even gezien en hand gegeven, dus dat was geweldig.
Vervolgens Rotterdam onveilig gemaakt met Pimpel en Bambi.
Echt zo ontzettend genoten van bier en gezelschap van de meiden. Lagen om 7.00 uur in de krib, amper twee uur later alweer wakker.
Rest van de dag, zeer brak. Ga ook zo maar eens naar bed, wil ik nog iets kunnen presteren op het werk morgen.
Morgen meer.
Kus!
zondag 29 juni 2008 om 22:37
Even een snel hallo! Leuk dat jullie meeting zo leuk was, Elyane heeft een toffe avond met Dinand achter de rug, jammer dat Meave niet kon, Nippo's toestand is naar omstandigheden redelijk en met Lien en Bzn gaat het ondanks McDonalds ook alleszins redelijk. Ben ik zo een beetje op de hoogte, ja he?
Mijn weekendje weg was ook erg leuk!
Mijn weekendje weg was ook erg leuk!
maandag 30 juni 2008 om 11:47
Morning!
Ja, Drop waar was je heen? Fijn dat het leukk was.
Ely, avondje weg (of nacht ) klinkt leuk en vermoeiend. 7 uur... phoeh hé. Je zit zeker helemaal verrot op je werk nu?
Komt Vrolijk al bijna terug?
Gisteren familielid gesproken en uitgepraat.
Inhoudelijk meer iets voor ak.
Ik vond het zaterdag echt leuk. Heb gisteren nog helemaal nagenoten.
Ja, Drop waar was je heen? Fijn dat het leukk was.
Ely, avondje weg (of nacht ) klinkt leuk en vermoeiend. 7 uur... phoeh hé. Je zit zeker helemaal verrot op je werk nu?
Komt Vrolijk al bijna terug?
Gisteren familielid gesproken en uitgepraat.
Inhoudelijk meer iets voor ak.
Ik vond het zaterdag echt leuk. Heb gisteren nog helemaal nagenoten.
maandag 30 juni 2008 om 12:55
Ik wil trouwens mijn Fisher Price Little People kwijt.
Garage, ridderkasteel, schoolbus, klein boerderijdingetje, klein Robin Hood dingetje. Hele boel poppetjes, auto's, paarden, wagentjes, karretjes, driewielertjes en weet ik wat. Naast garage en kasteel 2 bakken vol.
Voordat ik het op Marktplaats ofzo ga zetten..., hier iemand geïnteresseerd?
Garage, ridderkasteel, schoolbus, klein boerderijdingetje, klein Robin Hood dingetje. Hele boel poppetjes, auto's, paarden, wagentjes, karretjes, driewielertjes en weet ik wat. Naast garage en kasteel 2 bakken vol.
Voordat ik het op Marktplaats ofzo ga zetten..., hier iemand geïnteresseerd?
maandag 30 juni 2008 om 13:04
Fijn dat het uitgesproken is Wind! En ik vond het ook echt heel leuk zaterdag, heb er ook nog veel aan gedacht. Had ook hetzelfde als Pebbles ten aanzien van Nathje, dat ik je nu ook echt beter heb leren kennen!
Pebbles, ik sla over qua Little People.
Harrie gaat zeilen op de waddenzee zaterdag. Leuk voor hem, hij heeft er onwijs veel zin in, maar ik ben een echte zwangere-met-hormonen-in-het-lijf: Ik denk nu (al!) namelijk steeds: Wat nu als ik ga bevallen? en: Wat nu als er iets met hem gebeurd?
Nog maar even werken nu.
Pebbles, ik sla over qua Little People.
Harrie gaat zeilen op de waddenzee zaterdag. Leuk voor hem, hij heeft er onwijs veel zin in, maar ik ben een echte zwangere-met-hormonen-in-het-lijf: Ik denk nu (al!) namelijk steeds: Wat nu als ik ga bevallen? en: Wat nu als er iets met hem gebeurd?
Nog maar even werken nu.
maandag 30 juni 2008 om 14:05
Hahaha, ik ben blij dat jullie mij nu beter kennen. En gelukkig is het beeld aangepast door het hippiebroek lowlands verhaal en niet door mijn biologietijdperk
Pebbles, ik heb interesse in LP spul! Lijkt me helemaal leuk voor Japie. Dus mochten er geen andere geinteresseerden zijn, dan kunnen we even contact opnemen met elkaar?
Ely en Drop, ook al een gezellig weekend! Ik ben ook vergeten waar je heen was geweest Drop maar ik dacht Belgie ofzo?
Zou Vrolijk gisteren terugkomen of vergis ik me dan helemaal?
Fijn dat familieding weer opgelost is Wind.Kun je weer vooruit kijken toch?
Pebbles, ik heb interesse in LP spul! Lijkt me helemaal leuk voor Japie. Dus mochten er geen andere geinteresseerden zijn, dan kunnen we even contact opnemen met elkaar?
Ely en Drop, ook al een gezellig weekend! Ik ben ook vergeten waar je heen was geweest Drop maar ik dacht Belgie ofzo?
Zou Vrolijk gisteren terugkomen of vergis ik me dan helemaal?
Fijn dat familieding weer opgelost is Wind.Kun je weer vooruit kijken toch?
maandag 30 juni 2008 om 21:34
Morrie, hier kinderwagen bak op twee hema kratjes, maar ik begrijp dat je een wiegje van Wind hebt? Nog mooier.
Lekker dagje gehad, kinderen van de vloer naar creche en NSO en zelf van 13.00-17.00 geslapen (ook wel ingehaald van vermoeiend nachtje...).
Morgen iedereen weer thuis, dat is toch wel drukker hoor, twee kids erbij. Gelukkig ;s ochtends nog onze Kraamheldin, maar 's middags is het echt over en uit en moeten we het zelf weer klaren.
Ely, stappen tot 7.00 AM? HELP!
Nathje een wit huis, ben benieuwd wat jullie van ons huis vinden (behalve dat er nog veel schilderwerk moet gebeuren), want dat is ook wiitig . Hoewel, wij hebben over laminaat en beneden donker parket, misschien heeft Nath ook wel lichte vloer bedenk ik me nu ineens.
Jullie zijn meer dan welkom! Ik ben op maandagen en vrijdagen zonder kinderen, dus dat is een lekkere dag om af te spreken omdat ik dan niets hoef, want onze kleine benjamin slaapt toch. Maar een andere dag is ook prima hoor, misschien is weekend voor jullie wel weer makkelijker bedenk ik me ineens, jullie moeten natuurlijk ook nog werken en schoolgaande kinderen enzo (lekker snugger ben ik he.... hersenverweking...).
Roep maar wat handig is, anders doen we leuke etappes, kan ook.
En Nathje met hippiebroeken en bioloog, eeehhh... ik krijg maar een gek beeld .
Lekker dagje gehad, kinderen van de vloer naar creche en NSO en zelf van 13.00-17.00 geslapen (ook wel ingehaald van vermoeiend nachtje...).
Morgen iedereen weer thuis, dat is toch wel drukker hoor, twee kids erbij. Gelukkig ;s ochtends nog onze Kraamheldin, maar 's middags is het echt over en uit en moeten we het zelf weer klaren.
Ely, stappen tot 7.00 AM? HELP!
Nathje een wit huis, ben benieuwd wat jullie van ons huis vinden (behalve dat er nog veel schilderwerk moet gebeuren), want dat is ook wiitig . Hoewel, wij hebben over laminaat en beneden donker parket, misschien heeft Nath ook wel lichte vloer bedenk ik me nu ineens.
Jullie zijn meer dan welkom! Ik ben op maandagen en vrijdagen zonder kinderen, dus dat is een lekkere dag om af te spreken omdat ik dan niets hoef, want onze kleine benjamin slaapt toch. Maar een andere dag is ook prima hoor, misschien is weekend voor jullie wel weer makkelijker bedenk ik me ineens, jullie moeten natuurlijk ook nog werken en schoolgaande kinderen enzo (lekker snugger ben ik he.... hersenverweking...).
Roep maar wat handig is, anders doen we leuke etappes, kan ook.
En Nathje met hippiebroeken en bioloog, eeehhh... ik krijg maar een gek beeld .
maandag 30 juni 2008 om 21:35
Hoi! Ik ben weer in het land en helemaal blij terug van vakantie!
Ik moet als eerste Lien met BMN (baby met naam) feliciteren! Van harte meid! Ik heb alles meegekregen via sms en mail van Drop en Nathje (waarvoor dank) maar kon niet reageren via forum. Dus laat, maar van harte met jullie zoon!
Verder alles ok, vader gaat een stuk beter. Ouders waren op vliegveld en fijn om IRL te zien dat alles goed ging. Reis ging prima, kindjes hebben zich uberzoet gedragen. We gingen met 1 koffer & handbagage koffer heen en kwamen met 3 koffers, 1 tas & handbagage koffer terug
Cultuur gesnoven, familie gezien en lekker geshopt dus. Eigenlijk hebben we hele leuke dingen gedaan en zal wat foto's op onze stek zonder naam zetten binnenkort.
Nog niet optimaal bijgelezen, maar zal dat zo doen.
Ik moet als eerste Lien met BMN (baby met naam) feliciteren! Van harte meid! Ik heb alles meegekregen via sms en mail van Drop en Nathje (waarvoor dank) maar kon niet reageren via forum. Dus laat, maar van harte met jullie zoon!
Verder alles ok, vader gaat een stuk beter. Ouders waren op vliegveld en fijn om IRL te zien dat alles goed ging. Reis ging prima, kindjes hebben zich uberzoet gedragen. We gingen met 1 koffer & handbagage koffer heen en kwamen met 3 koffers, 1 tas & handbagage koffer terug
Nog niet optimaal bijgelezen, maar zal dat zo doen.