Eerste indruk voorganger
dinsdag 18 februari 2014 om 16:26
dinsdag 18 februari 2014 om 21:44
Mijn voorganger is een wijze vrouw die veel heeft meegemaakt. Dit heeft haar harder gemaakt, maar niet verbitterd. Ze is er sterker door geworden en is blij met de lessen die ze heeft geleerd. Natuurlijk zou ze graag weer wat jonger willen zijn, maar dan niet zonder die kennis en levenservaring die ze nu heeft. Ze is apart, maar op een leuke manier, is eerlijk en betrouwbaar en heeft gevoel voor humor. Rechtvaardigheid is belangrijk voor haar en ze houdt niet van ruzie, al gaat ze een meningsverschil ook niet uit de weg. En mocht ze eens blijken ongelijk te hebben, dat geeft ze dat gewoon toe, zo is ze dan ook wel weer. Ze is redelijk nuchter maar staat ook open voor andere meningen en sluit zeker niet uit dat er meer is. Zo is zij ook, er zit meer in haar dan je op het eerste gezicht zou zeggen en mensen onderschatten haar snel. Ze is dan ook minder voorspelbaar dan veel mensen denken. Soms staat ze op haar strepen, want ze is niet van plan om met zich te laten sollen, maar ze bedoelt dit nooit slecht. Want wat de mensen ook over haar zeggen, haar hart zit op de goede plek.
wellicht nu van toepassing?
wellicht nu van toepassing?
woensdag 19 februari 2014 om 00:42
woensdag 19 februari 2014 om 00:51
Nou qua eerste indruk van de voorganger heb ik een aantal malen mogen meemaken maar was niet vaak onder de indruk.
Voornamelijk omdat ik mee ging omdat familie vond dat iedereen er moest zijn maar ik krijg spontaan ruzie met de voorganger als ie weer eens beweerd dat vrouwen gehoorzaam moeten zijn etc. etc. mijn partner ligt dan helemaal in een deuk en is nog zeker een week aan het zeuren dat ik als vrouw niet volgzaam genoeg ben.
Voornamelijk omdat ik mee ging omdat familie vond dat iedereen er moest zijn maar ik krijg spontaan ruzie met de voorganger als ie weer eens beweerd dat vrouwen gehoorzaam moeten zijn etc. etc. mijn partner ligt dan helemaal in een deuk en is nog zeker een week aan het zeuren dat ik als vrouw niet volgzaam genoeg ben.
Doe ik niet aan....