Gezondheid alle pijlers

vriend in ziekenhuis

18-02-2014 22:04 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel is mijn vriend opgenomen in het ziekenhuis. Het was kantje boort maar gaat gelukkig al wat beter. Toch zal hij voorlopig nog wel moeten blijven.

Momenteel wissel ik met zijn ouders enigzins de bezoekuren af. Dit betekend vaak dat ik van 12 tot 6/7 of soms later aanwezig ben. Dit vind ik prima en vind het zelfs heerlijk om bij hem in de buurt te zijn. Ik vind het alleen erg moeilijk om te bepalen hoe lang ik moet blijven. Mijn vriend zal namelijk ook wel zijn privicy willen en wil me niet opdringen. Maar als ik echt weg ben en hij alleen is krijg ik soms de vraag of ik terug kan komen. Ik heb naast mijn bezoeken wel gezorgd voor voldoende afleiding door sport en vrienden.

Wat moet ik doen. Zo lang mogelijk blijven of gewoon op gegeven moment weggaan. Wil er echt voor hem zijn en zo veel mogelijk helpen. Maar hij kan niet goed aangeven wat hij wil.
Waarom kan hij niet goed aangeven wat hij wil?
Als hij vraagt of je terugkomt, zit je hem duidelijk niet teveel op de lip.
Hij heeft behoorlijk veel pijnmedicatie. Daardoor kan hij zich moeilijk uiten waardoor het lijkt alsof je met een dronken man praat.
Als hij al niet kan aangeven wat hij wil, hoe moeten wij je dan adviseren?

Zeg gewoon 'ik kom woensdag van 14 tot 17 uur, vind je dat goed?'

Wat doe je al die tijd trouwens daar? Raak je niet uitgepraat? Hij maakt niks mee, misschien is hij alle verhalen van 'buiten', waar hij niet aan kan deelnemen, op een gegeven moment wel zat?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
He wat naar.

Ik denk dat ik weg zou gaan als hij moe wordt of in slaap valt
Van 12 tot 6 ? Non stop? Waarom ga je niet twee keer een uur? Kan je vriend in die tussentijd een tukkie doen, of op het potje poepen, of wat dan ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zit daar meestal gewoon te lezen enzo. Veel praten is t niet. Maar hij wil niet graag lang alleen zijn.
Sorry hoor Bianca wat respectloos!
Wat naar voor je, joho88!

Ik denk dat het helemaal niet erg is als je er wat vaker bent nu.

Als hij het niet fijn zou vinden, had hij dat vast wel op een of andere manier duidelijk gemaakt. Ik denk dat je in zo'n situatie niet snel iets verkeerd doet als je besluit om veel bij hem te zijn...

Dat is juist heel warm en zorgzaam. Heel veel sterkte hiermee
Only dead fish go with the flow
6 a 7 uur per dag in het ziekenhuis zitten?? Mij kon je wegdragen!
Waarom is het zo moeilijk om dat gewoon aan hem te vragen? Of vinden zijn ouders het niet zo prettig als jij er bent? Ik snap het hele privacy nodig hebben niet zo.

Ik kan me wel voorstellen dat iemand niet tot rust kan komen als er constant bezoek is. Maar privacy?
Wow, ik zou het ook niet zolang vol kunnen houden, chapeau!

Kun je hem ook gerichte gesloten vragen stellen. Vragen waar alleen met "Ja" of "Nee" geantwoord kan worden? Dan weet je het zeker.

Sterkte ermee.
Later is nu
quote:djubbles schreef op 18 februari 2014 @ 22:11:

Sorry hoor Bianca wat respectloos!

Wat? Op het potje poepen? Stel je niet aan, zeg.

Maar vooruit, om jou een lol te doen: defeaceren op de ondersteek. ( ik kan hier en daar een e en een a verwisseld hebben ) .
Ouders vinden het prima. Ze hebben er geen problemen mee en we kunnen het goed vinden. Met privacy bedoel ik eigenlijk rust tussendoor.
Slaapt hij niet als jij er bent dan?
Only dead fish go with the flow
Kijkt tv, speelt met mobiel of slaapt. Meer kan hij niet.
Hoe laat en hoe lang zijn zijn ouders er dan?

Kun je niet met nog meer mensen overleggen wie wanneer komt zodat jij ook even wat anders kan doen als hij toch al visite heeft? Dat zijn beste vriend bijv. een uurtje of wat komt en jij als laatste bezoek van de dag nog even.
Hij slaapt dus wel als ik er ben. Te vluchtig gelezen sorry
Je hoeft niet te praten. Als je zijn hand vast houdt (kan dat?) voelt hij zich vast ook gesteund.

Lief van je dat je daar zo veel en vaak bent!
Moet jij niet werken of naar school? Jullie wonen samen, of niet?
Doordeweeks is vaak moeilijk ivm werk van mensen. Ik heb zorgverlof. Beste vriend is net vader geworden. Dus is daar druk mee. Ouders zijn er samen zn 2/3 uur per dag
Ja wonen samen hoezo?
quote:joho88 schreef op 18 februari 2014 @ 22:23:

Doordeweeks is vaak moeilijk ivm werk van mensen. Ik heb zorgverlof. Beste vriend is net vader geworden. Dus is daar druk mee. Ouders zijn er samen zn 2/3 uur per dag

En dan zitten jullie met zijn drieeen aan zijn bed?

Beste vriend is nog niet geweest?
quote:joho88 schreef op 18 februari 2014 @ 22:24:

Ja wonen samen hoezo?Omdat " mijn vriend " mij nooit zoveel zegt; voor hetzelfde geld heb je drie maanden verkering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven