Gezondheid alle pijlers

Zwanger, overgang of.....?

19-02-2014 10:03 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ongesteld moeten worden maar ben het niet. Vorige maand ook niet. Drie keer getest, 1e keer na wk overtijd, 2e keer twee dgn later en 3e keer nog een wk later....allemaal negatief. Ik voel me ook niet zwanger, niet misselijk etc. Ik heb al twee kinderen en toen koste ik mij de longen uit het lijf. Ik neem braaf miin pil in, heb wel antibioticakuur gehad maar vlgs apotheek kon die prima samen met de pil. Dacht dus stress.....hele stressige periode gehad. Vanochtend weer getest, ook negatief dus nu weet ik het niet meer. Afspraak gemaakt bii de huisarts. Niet zwanger maar wat dan wel??? Overgang? ben ik nog wel wat jong voor vlgs mij. Heb vorig jaar net uitstrijkje gehad....pap 1. En heb mij vorig jaar laten testen op chlamidia na verbreken van relatie, had ik ook niet. Snap er helemaal niks van.

Zit niet echt op een zwangerschap te wachten. Is het zo, dan is het zo en komt het kindje er wel. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om het weg te laten halen. Heb wel stabiele relatie en al twee kinderen. Zal het huis verbouwt moeten worden, is nog een zolder...helaas geen kachel daar, niet geisoleerd, vlizotrap....niet echt een goede optie dus. Mijn beide kinderen kunnen niet bijelkaar op de slpk want die vechten elkaar deuren en ramen uit. Is een huurhuis, dus een grote verbouwing is geen handig plan. Pfffff het ff niet meer weten. Eerst de dokter maar ff afwachten maar er schiet mij van alles door mijn kop heen.......toch stress???
Ik krijg toch sterk de indruk dat je graag zwanger wil zijn aangezien je in je hoofd al bezig bent met de verbouwing van je huis voor je toekomstige kind.

Maar naar zoveel negatieve zwangerschapstesten zou ik er maar niet vanuit gaan dat je zwanger bent.

Stress kan er inderdaad voor zorgen dat je menstruatie overslaat.
Je klinkt inderdaad vrij gespannen. Ga anders even bij de huisarts langs voor de zekerheid.
Ik zou even naar de okter gaan. Vervelend, die onzekerheid.
Hoe oud ben je?
En inderdaad: even naar de huisarts.
Je bent aan de pil zeg je? Dan kan het niet de overgang zijn want de pil legt de hele boel plat. Of je in de overgang zit zou je pas weten als je stopt met de pil en alles het zelf weer moet gaan doen.

Hoe oud ben je, omdat je aan de overgang denkt?
Ja afspraak huisarts is gemaakt. Ik ben 38. Of ik graag zwanger wil zijn? Ik heb het er wel met mijn vriend over gehad. Hij heeft geen kinderen, ik wel. Ik heb aangegeven dat als hij wel graag eigen kinderen wil dat hij dan echt verder moet kijken omdat ik echt niet meer wil. Heb twee moeizame zwangerschappen gehad en rotbevallingen. Misschien onbewust er toch mee bezig?
Mijn menstruatie is van de spanning ooit drie maanden weggebleven. Jij komt ook behoorlijk gespannen over een zit nu in nog meer spanning vanwege het uitblijven van je menstruatie. Misschien toch spanning. Hopelijk kan de huisarts je verder helpen.
Heb mijn pil altijd op tijd ingenomen. Ben wel ziek geweest maar niet overgeven of diarree gehad.
Toen ik nog aan de pil was had ik ook wel eens dat ik een menstruatie C(of zelfs 2) oversloeg. Was volgens huisarts vrij normaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven