Vriendinnen Delft!

14-02-2014 14:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

al twee keer eerder heb ik een oproepje geplaatst op deze site. De reden dat ik nu nog een oproepje plaats, is dat ik ga verhuizen.. naar Delft! Ik ga daar samenwonen met mijn vriend.

Momenteel woon ik in Bleiswijk, een dorpje bij Rotterdam. Verder ben ik 22 jaar en ga ik bijna afstuderen aan de pabo!

Ik ben eigenlijk overal voor in, maar sporten, winkelen, terrasjes pakken, films kijken, gezellig kletsen vind ik toch wel erg leuk.

Het lijkt mij erg gezellig om een vriendinnengroepje aan dit oproepje over te houden. Ik vind het altijd leuk om nieuwe meiden te leren kennen.

Lijkt jou dat ook gezellig, contact me dan!

Liefs,

Tamara
Hey meid! Ik woon zelf in den haag maar dat is niet zo ver van delft..d8 ik stuur je een berichtje..ik woon ook samen met mijn vriend ben bijna 21 jaar oud..mijn hobbies zijn:muziek,sporten,shoppen,creatief bezig zijn en films kijken.. groeten diana
Hi
hoi Tamara jou interesse spreken mij aan het lijkt me leuk om met jou in contact te komen woon zelf in den haag ben 23 jaar ik hou zelf van uitgaan shoppen series kijken lekker op terrasje zitten noem maar op ik heb je zelf een prive berichtje gestuurd

groetjes imen
quote:dianarose schreef op 14 februari 2014 @ 16:37:

Hey meid! Ik woon zelf in den haag maar dat is niet zo ver van delft..d8 ik stuur je een berichtje..ik woon ook samen met mijn vriend ben bijna 21 jaar oud..mijn hobbies zijn:muziek,sporten,shoppen,creatief bezig zijn en films kijken.. groeten diana

Hoi Diana,

leuk dat je reageert. Woon je al lang samen met je vriend?

Wat doe je verder qua school/werk?

Groetjes,

Tamara
quote:tamara90x schreef op 14 februari 2014 @ 14:24:

Hoi meiden,

al twee keer eerder heb ik een oproepje geplaatst op deze site. De reden dat ik nu nog een oproepje plaats, is dat ik ga verhuizen.. naar Delft! Ik ga daar samenwonen met mijn vriend.

Momenteel woon ik in Bleiswijk, een dorpje bij Rotterdam. Verder ben ik 22 jaar en ga ik bijna afstuderen aan de pabo!

Ik ben eigenlijk overal voor in, maar sporten, winkelen, terrasjes pakken, films kijken, gezellig kletsen vind ik toch wel erg leuk.

Het lijkt mij erg gezellig om een vriendinnengroepje aan dit oproepje over te houden. Ik vind het altijd leuk om nieuwe meiden te leren kennen.

Lijkt jou dat ook gezellig, contact me dan!

Liefs,

Tamara

kijk, ik heb hem nog terug weten te vinden (zit nog niet lang op viva).

Deze oproep van jou heb ik dus gezien en het lijkt me leuk om elkaar met enige regelmaat eens te spreken en te zien wart er verder van komt. Ik vind het ook leuk om naar de film te gaan of bijv. een drankje te doen etc. hopelijk spreken wij elkaar binnenkort.

x
Hey tamara (: op dit moment ben ik net gestopt met school en ben ik op zoek naar een nieuw baantje! (: en jij? Zou ik je mail mogen kunnen we gemakkelijker chatten als je wilt! Groeten diana
Hi
Ja je hebt een privé berichtje Diana!
Hoi Lucien91,

leuk dat je reageert. Kun je wat meer over jezelf vertellen?
Hoi tamara, heb niks gekregen in me inbox haha groeten
Hi
Hey Tamara,

Ik woon net een maand in Rotterdam, het leuke gezellig om een terrasje te pakken of iets anders. Ik stuur je een privé bericht.

Groetjes nikki
Hi Nikki,

ik heb niets gehad?
Sorry het lukte niet stuur me maar een mailtje dan komt het goed no_touch@live.nl
upje :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven